Entertainment alle pijlers

True Blood

28-06-2010 17:47 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liep bij de plaatselijke dvd-winkel binnen en stuitte op True Blood. Nu ben ik dol op vampierenseries en had ik er al wel over gehoord, maar er iets van gezien; helemaal niet.

Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.

Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
Heeft iemand al ergens de nederlands ondertiteling kunnen vinden?
e02, heeft ineens een hele rare wending.
quote:Mac123 schreef op 29 juni 2011 @ 23:28:

e02, heeft ineens een hele rare wending.Ja goed he, ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ik hoop dat de on demand afleveringen ook iedere week te downloaden zijn, anders moeten we 2 weken wachten!

Lunaan, jij fangbanger (je onderschrift!) ik vond Belle echt zo'n zeikwijf. Ik vond die weerwolf dan weer echt zo fijn..

Ik vind Pam fantastisch! Haar uitspraken zijn hilarisch. Kennen jullie ook het blog van Jessica?

http://www.babyvamp-jessica.com/
Hebben jullie een goeie site waar je het online kunt kijken? Ik kom er zojuist achter daar waar ik het vorig jaar keek uit de lucht is

Ondertiteling hoeft niet, mag wel.

Bedankt!
snoekkie ik zoek altijd links via www.sidereel.com
quote:Mac123 schreef op 30 juni 2011 @ 09:35:

Ik hoop dat de on demand afleveringen ook iedere week te downloaden zijn, anders moeten we 2 weken wachten!

Lunaan, jij fangbanger (je onderschrift!) ik vond Belle echt zo'n zeikwijf. Ik vond die weerwolf dan weer echt zo fijn..

Ik vind Pam fantastisch! Haar uitspraken zijn hilarisch. Kennen jullie ook het blog van Jessica?

http://www.babyvamp-jessica.com/

Ik vind Belle ook een zeikwijf, enne Buffy is stoer, maar ik mis effe de link tussen Buffy en de weerwolf.

Maar ik wil Eric heus wel even bangen heur
De weerwolf van Belle, niet van Buffy
Hoezo min of meer tegenvallen van de vampire diaries?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:Mac123 schreef op 01 juli 2011 @ 16:18:

De weerwolf van Belle, niet van Buffy

Ow, daarvonikniezoveelaan.

Die hele Twilight troep trouwens niet...

Vampire diary's ook niet. De eerste episode halverwege stopgezet.

Buffy vind Twilight ook stom, kijk maar:

Buffy meets Edward.

Buffy was mn eerste vampierenserieliefde, gevolgd door Angel.

En nu Twilight, True Blood en Vampire Diaries (daaaamn Damon!).

Moet zeggen dat VD wel steeds beter wordt.

Twilight is natuurlijk eigenlijk heel slecht, maar toch...

En True Blood is lekker goed fout.

Vind het allemaal wel wat hebben, ook al zijn ze zo verschillend en hoor ik niet altijd tot de doelgroep

Enne, Damon vond Edward dan weer wat minder (referentie in seizoen 1)
Oh en en dan is er nog Being Human, maar daar kan ik niet echt geconcentreerd naar kijken.

En ik had het over series, en daar valt Twilight Saga natuurlijk buiten als films zijnde
quote:Fearless schreef op 01 juli 2011 @ 23:36:

Enne, Damon vond Edward dan weer wat minder (referentie in seizoen 1) http://www.youtube.com/watch?v=Ydt2SmRPq5o

Maar VD is inderdaad erg goed, heb nu de 2 seizoenen gezien en kan niet wachten tot September.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:pepexx schreef op 02 juli 2011 @ 10:12:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=Ydt2SmRPq5o

Maar VD is inderdaad erg goed, heb nu de 2 seizoenen gezien en kan niet wachten tot September.Ik ook niet!!!!
haha die Eric
Ik heb alle boeken gelezen van TB en die zijn geweldig vind ik. Pam's humor komt daar zoveel beter in uit. En Eric komt daar zo vaak in voor :-)

Voordeel van de televisieserie is inderdaad het visuele. En als ze het boek een beetje volgen.... dan komt er iets geweldigs visueels....Balen dat ik 3 weken op vakantie ga!
quote:pepexx schreef op 02 juli 2011 @ 10:12:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=Ydt2SmRPq5o

Maar VD is inderdaad erg goed, heb nu de 2 seizoenen gezien en kan niet wachten tot September.Ik stuiter meer om het feit dat Anne Rice genoemd werd. Ik ben zo grote fan hahaha
bummer eric, hij oogt opeens als een sulletje
Ik baal, ik kan e03 niet goed gedownload krijgen en omdat ik vorige week e02 al had gezien moet ik evengoed weer een week wachten!! Aaaargh!

En die Buffy meets Edward, LOL! Wat een suffe serie films was dat toch. (Waarom heb ik ze dan toch allemaal gekeken? Oh ja! Die mooie weerwolf!!)
Beter laat dan nooit .

Het is weer begonnen! Ik vind het trouwens nu al een beter begin dat seizoen 3. Ook veel mogelijkheden voor politiek gekonkel, ook altijd leuk (vind ik dan). En ik heb nog steeds de boeken niet gelezen maar ik lees hier dat LaFayette in het eerste boek al dood gaat. Ik vind het juist een erg goed karakter, zit een gelaagdheid in.
Waarom heb ik alle delen van Twilight ook al weer gekeken? O ja, gewoon vanwege het principe. Ik vind de meeste bovennatuurlijke series erg leuk dus ik moest het gewoon wel kijken.
Ik heb tot halverwege seizoen 3 gekeken, en toen boeide het me opeens niet meer, werd mij een beetje te vaag..

Maar toch ben ik nog wel nieuwschierig, is het de moeite waard om me door seizoen 3 heen te worstelen? Ik ben gekomen tot het stukje dat Sookie in het zkh lag nadat ze Bill had gered uit dat tuinhuisje bij die vampierenkoning.
quote:pepexx schreef op 01 juli 2011 @ 16:37:

Hoezo min of meer tegenvallen van de vampire diaries?

De kijkcijfers vielen tegen, maar volgens mij lag dat vooral aan het tijdstip en het niet goed aanspreken van de doelgroep. Ik vind Vd ook heel leuk, maar wordt meer geroerd (Eric!, Jason!, Sam!) door True Blood.

Zuslief is docent Engels op een middelbare school en kijkt VD met haar klassen, ze vreten het .. Waarom Net 5 dat dan weer niet begrijpt...
Eva, dat durf ik niet goed te zeggen aangezien er pas 2 afleveringen van het nieuwe seizoen zijn geweest.
Aargh! Bloody Bill! Ik zat me al helemaal dood te ergeren, nu hopen dat ze de boel nog recht gaan trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven