TVOH 2015-2016
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:31
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:35
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:35
quote:itsme26 schreef op 30 oktober 2015 @ 21:34:
[...]
dat moest ik vanochtend, maar niemand komt aan mijn kast met lekkers
Jah
Maar die kast is dus leeg.
Morgen ruim de tijd om boodschappen te doen mag toch niet thuis zijn.
[...]
dat moest ik vanochtend, maar niemand komt aan mijn kast met lekkers
Jah
Morgen ruim de tijd om boodschappen te doen mag toch niet thuis zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:36
quote:itsme26 schreef op 30 oktober 2015 @ 21:33:
smaakt dat trouwens een beetje ovenbitterballen, ik wil steeds de frikandellen proberen maar iedere keer als ik ze ga kopen kom ik met viandellen thuis Eerlijk is eerlijk een originele bal uit de frituur is lekkerder maar na het overlijden van Patrick heb ik de frituur weggedaan uit angst dat ik er te vaak gebruik van zou maken. Nu dus zo heel af en toe iets uit de oven en het is best lekker.
smaakt dat trouwens een beetje ovenbitterballen, ik wil steeds de frikandellen proberen maar iedere keer als ik ze ga kopen kom ik met viandellen thuis Eerlijk is eerlijk een originele bal uit de frituur is lekkerder maar na het overlijden van Patrick heb ik de frituur weggedaan uit angst dat ik er te vaak gebruik van zou maken. Nu dus zo heel af en toe iets uit de oven en het is best lekker.
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:37
quote:Enn schreef op 30 oktober 2015 @ 21:35:
[...]
Jah
Morgen ruim de tijd om boodschappen te doen mag toch niet thuis zijn. , ik heb vanochtend ook een flinke wandeling gemaakt met twee kinderen op zoek naar eikels en kastanjes
[...]
Jah
Morgen ruim de tijd om boodschappen te doen mag toch niet thuis zijn. , ik heb vanochtend ook een flinke wandeling gemaakt met twee kinderen op zoek naar eikels en kastanjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:38
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 30 oktober 2015 @ 21:35:
[...]
Ja de ovenbitterballen en kroketten zijn héél goed.Ja vind ik ook ik ben er blij mee want ik heb geen friteuse en in een pan op het vuur bakken vind ik gevaarlijk met die hete olie en het gaat heel erg stinken.
[...]
Ja de ovenbitterballen en kroketten zijn héél goed.Ja vind ik ook ik ben er blij mee want ik heb geen friteuse en in een pan op het vuur bakken vind ik gevaarlijk met die hete olie en het gaat heel erg stinken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.