TVOH 2015-2016
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:38
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 30 oktober 2015 @ 21:36:
[...]
Eerlijk is eerlijk een originele bal uit de frituur is lekkerder maar na het overlijden van Patrick heb ik de frituur weggedaan uit angst dat ik er te vaak gebruik van zou maken. Nu dus zo heel af en toe iets uit de oven en het is best lekker.wij hebben ook geen frituur meer in huis, ovenpatat vind ik best te doen en de viandellen ook. Maar dan kunnen de bitterballen dus ook gewoon op de lijst (nu maar hopen dat daar geen vegetarische versie van is)
[...]
Eerlijk is eerlijk een originele bal uit de frituur is lekkerder maar na het overlijden van Patrick heb ik de frituur weggedaan uit angst dat ik er te vaak gebruik van zou maken. Nu dus zo heel af en toe iets uit de oven en het is best lekker.wij hebben ook geen frituur meer in huis, ovenpatat vind ik best te doen en de viandellen ook. Maar dan kunnen de bitterballen dus ook gewoon op de lijst (nu maar hopen dat daar geen vegetarische versie van is)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:44
quote:itsme26 schreef op 30 oktober 2015 @ 21:38:
[...]
wij hebben ook geen frituur meer in huis, ovenpatat vind ik best te doen en de viandellen ook. Maar dan kunnen de bitterballen dus ook gewoon op de lijst (nu maar hopen dat daar geen vegetarische versie van is)Wij hebben ook geen frituur en het is ideaal.
[...]
wij hebben ook geen frituur meer in huis, ovenpatat vind ik best te doen en de viandellen ook. Maar dan kunnen de bitterballen dus ook gewoon op de lijst (nu maar hopen dat daar geen vegetarische versie van is)Wij hebben ook geen frituur en het is ideaal.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Zusenzoo schreef op 30 oktober 2015 @ 21:39:
Beide dames zien er niet uit, wie doet die stylingset toch.
De meisjes van 17'zagen er ook al zo belabberd uit.
Zonde eerstejaars stagaires
tweedejaars mogen de belichting en camerawerk doen
Beide dames zien er niet uit, wie doet die stylingset toch.
De meisjes van 17'zagen er ook al zo belabberd uit.
Zonde eerstejaars stagaires
tweedejaars mogen de belichting en camerawerk doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:itsme26 schreef op 30 oktober 2015 @ 21:37:
[...]
, ik heb vanochtend ook een flinke wandeling gemaakt met twee kinderen op zoek naar eikels en kastanjes
[...]
, ik heb vanochtend ook een flinke wandeling gemaakt met twee kinderen op zoek naar eikels en kastanjes
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:48
quote:rosanna08 schreef op 30 oktober 2015 @ 21:47:
ik denk dat een van de andere coaches de afvaller van deze battle wel zal overnemen+1
ik denk dat een van de andere coaches de afvaller van deze battle wel zal overnemen+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.