Entertainment alle pijlers

Twee vraagjes;

01-04-2013 21:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan over een week vliegen en zou graag wat lees stof mee willen nemen ect. Nou lees ik

normaal gesproken niet veel, en al helemaal geen boeken. Maar wil me er toch een keer aan wagen!

Ik weet van mijzelf dat ik niet echt geconcentreerd ben, en als het geen boekend boek is, kom ik niet ver denk ik

Nu is mijn vraag; Welk boeken raden jullie mij aan? Ik hou van een spannend boek, niet te moeilijk, mag wat humor in zitten, en makkelijk leesbaar.

Mijn tweede vraag is: Zijn er leuke spelletjes voor op mijn iPhone waar geen internet voor nodig is?

Bedankt heur!
Boeken die spannend zijn en niet al te moeilijk? De boeken van Suzanne Vermeer. Lezen makkelijk en zijn toch spannend.
Saskia Noort lees ik normaal nooit, maar op vakantie is haar werk goed te doen. Aaf Brandt Corstius is ook altijd leuk: korte columns met veel humor. Het Diner van Herman Koch heb ik tijdens mijn laatste vakantie gelezen: spannend en niet te moeilijk. Verder houd ik erg van trash tijdens mijn vakantie: bouquetreeksromannetjes of Harold Robbins (soort bouquetreeks voor mannen) maar dat vindt niet iedereen leuk.
Jip en Janneke?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Loes den Hollander
Candy crush op je iPhone Zetten, flink verslavend..... En je kan daar ook boeken / tijdschriften opzetten!
Als je niet geconcentreerd bent kun je ook denken aan kortere verhalen.

Bv van Yvonne Kroonenberg. [blijft leuk] of anders wat losse tijdschriften.
Candy crush werkt toch via internet?

De boeken van Tess Gerritsen vind ik erg goed! Zit wel wat humor in ook en zijn erg spannend!
Het is een oude serie, maar de bloemen op zolder serie leest heel makkelijk weg.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
1x is genoeg.

(site is traag als dikke stront, pff)
Van Jill Mansell, vrouwenleesvoer. Leest heerlijk weg en ontzettend grappig. Niet echt spannend in de zin van 'thriller'. Maar er zitten wel relationele ontwikkelingen in ieder boek, waarbij je ook met spanning afwacht hoe het afloopt.
jill mansell inderdaad of sofie kinsella zijn echte non-IQ aanraders.
De Mannentester van Heleen van Royen, geniaal!
Airplaine?
Neem een dubbeldik "mijn geheim". Verhaaltjes van een paar bladzijden hooguit en vooral niet te moeilijk.
quote:Louba schreef op 01 april 2013 @ 22:34:

Neem een dubbeldik "mijn geheim". Verhaaltjes van een paar bladzijden hooguit en vooral niet te moeilijk.Ohja! Dat is ook wel een goeie
quote:Tickel schreef op 01 april 2013 @ 21:37:

Het is een oude serie, maar de bloemen op zolder serie leest heel makkelijk weg.

En je gooit het nog makkelijker weg.

Wat een rotboek, zal niet boeken zeggen want aan de vervolgen ben ik niet eens toegekomen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Janet Evanovich. Spannend, relaties (op wie nou verliefd te worden) en humor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven