Twee vraagjes;
maandag 1 april 2013 om 21:17
Wij gaan over een week vliegen en zou graag wat lees stof mee willen nemen ect. Nou lees ik
normaal gesproken niet veel, en al helemaal geen boeken. Maar wil me er toch een keer aan wagen!
Ik weet van mijzelf dat ik niet echt geconcentreerd ben, en als het geen boekend boek is, kom ik niet ver denk ik
Nu is mijn vraag; Welk boeken raden jullie mij aan? Ik hou van een spannend boek, niet te moeilijk, mag wat humor in zitten, en makkelijk leesbaar.
Mijn tweede vraag is: Zijn er leuke spelletjes voor op mijn iPhone waar geen internet voor nodig is?
Bedankt heur!
normaal gesproken niet veel, en al helemaal geen boeken. Maar wil me er toch een keer aan wagen!
Ik weet van mijzelf dat ik niet echt geconcentreerd ben, en als het geen boekend boek is, kom ik niet ver denk ik
Nu is mijn vraag; Welk boeken raden jullie mij aan? Ik hou van een spannend boek, niet te moeilijk, mag wat humor in zitten, en makkelijk leesbaar.
Mijn tweede vraag is: Zijn er leuke spelletjes voor op mijn iPhone waar geen internet voor nodig is?
Bedankt heur!
maandag 1 april 2013 om 21:25
Saskia Noort lees ik normaal nooit, maar op vakantie is haar werk goed te doen. Aaf Brandt Corstius is ook altijd leuk: korte columns met veel humor. Het Diner van Herman Koch heb ik tijdens mijn laatste vakantie gelezen: spannend en niet te moeilijk. Verder houd ik erg van trash tijdens mijn vakantie: bouquetreeksromannetjes of Harold Robbins (soort bouquetreeks voor mannen) maar dat vindt niet iedereen leuk.
maandag 1 april 2013 om 23:18
quote:Tickel schreef op 01 april 2013 @ 21:37:
Het is een oude serie, maar de bloemen op zolder serie leest heel makkelijk weg.
En je gooit het nog makkelijker weg.
Wat een rotboek, zal niet boeken zeggen want aan de vervolgen ben ik niet eens toegekomen
Het is een oude serie, maar de bloemen op zolder serie leest heel makkelijk weg.
En je gooit het nog makkelijker weg.
Wat een rotboek, zal niet boeken zeggen want aan de vervolgen ben ik niet eens toegekomen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert