Twisters topic: This is it!!
vrijdag 4 juni 2010 om 22:46
Ik had meer van de film verwacht. Het kon me niet echt boeien hoewel het onderwerp me wel interesseert. Ik heb overwogen om hem in de bioscoop te gaan kijken maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Het was veel van hetzelfde en er hadden van mij wel iets meer interviews of andere dingen in gemogen.
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 4 juni 2010 om 22:48
vrijdag 4 juni 2010 om 22:48
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 juni 2010 @ 22:46:
Ik had meer van de film verwacht. Het kon me niet echt boeien hoewel het onderwerp me wel interesseert. Ik heb overwogen om hem in de bioscoop te gaan kijken maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Het was veel van hetzelfde en er hadden van mij wel iets meer interviews of andere dingen in gemogen.
grappig, ik was juist blij dat er weinig gepraat en ophemel praatjes inzaten
Anyway, de heren en ik hebben onze rust hard nodig! Het was weer gezellig dus tot volgende week!
@ Twister: spit jij de TV gids door zodat we op tijd weten waar we heen moeten zappen?
Ik had meer van de film verwacht. Het kon me niet echt boeien hoewel het onderwerp me wel interesseert. Ik heb overwogen om hem in de bioscoop te gaan kijken maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Het was veel van hetzelfde en er hadden van mij wel iets meer interviews of andere dingen in gemogen.
grappig, ik was juist blij dat er weinig gepraat en ophemel praatjes inzaten
Anyway, de heren en ik hebben onze rust hard nodig! Het was weer gezellig dus tot volgende week!
@ Twister: spit jij de TV gids door zodat we op tijd weten waar we heen moeten zappen?