Twisters topic: This is it!!
Anoniem_100629
zondag 30 mei 2010 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Zinloos kletstopic voor Soulcats, Cateye en Twister, but feel free to join us.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:56
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:53:
[...]
Ik ook, maar doe er niks meer mee. Hoeveel vrienden heb jij?ik geloof 73...heb je net geprobeerd een mailtje te sturen maar het lukt niet geloof ik
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 21:57
Alle reacties
Link kopieren
Beetje late reactie, Cat, het kwartje viel laat, maar 30 kilo?!
Wat goed zeg! Hoe heb je dat gedaan?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 21:58
Alle reacties
Link kopieren
*zet bordje komkommerplakjes en snoeptomaatjes zonder dipsaus klaar voor de meiden*
Verboden in dit topic: woorden met meer dan 50 calorieen
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 21:59
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 21:57:
Beetje late reactie, Cat, het kwartje viel laat, maar 30 kilo?!
Wat goed zeg! Hoe heb je dat gedaan?
Wat goed Twis, dat je 6 kilo kwijt bent, ik ben helemaal jaloers op je wilskracht!
Ik heb Weight Watchers gedaan.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 22:00
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:58:
*zet bordje komkommerplakjes en snoeptomaatjes zonder dipsaus klaar voor de meiden*
Verboden in dit topic: woorden met meer dan 50 calorieen Wat zorg je weer goed voor ons, Soul!
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 22:01
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:56:
[...]
ik geloof 73...heb je net geprobeerd een mailtje te sturen maar het lukt niet geloof ik Ik heb idd niks ontvangen... Heb je het inmiddels nogmaals geprobeerd?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 22:03
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:59:
[...]
Wat goed Twis, dat je 6 kilo kwijt bent, ik ben helemaal jaloers op je wilskracht!
Ik heb Weight Watchers gedaan.Aha, WW! Deed een vriendin van mij ook. Ik doe het op eigen kracht. Gezond(er) eten en sporten. Nou ja, niet helemaal op eigen kracht. Heb ook veel steun aan mijn afvalcluppie op lijf en lijn!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 22:04
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 21:58:
*zet bordje komkommerplakjes en snoeptomaatjes zonder dipsaus klaar voor de meiden*
Verboden in dit topic: woorden met meer dan 50 calorieen Wat lief!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 22:05
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 22:01:
[...]
Ik heb idd niks ontvangen... Heb je het inmiddels nogmaals geprobeerd?Ik ga het nog eens doen, meis
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 22:06
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 22:04:
[...]
Wat lief!
Doe ik met liefde meiden
Het lijkt me vreselijk om zoals jullie altijd maar met je gewicht te lopen tobben.... Zo'n constante strijd waar inderdaad ontzettend veel wilskracht voor nodig is. Echt lastig.
Maar ja.... ik rook en heb geen ruggegraat, dus da's ook niet zo gunstig
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 22:08
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 22:05:
[...]
Ik ga het nog eens doen, meis Ik denk dat er een bugje is of zo op de Viva site... er wordt gezegd dat ik in moet loggen maar dat ben ik natuurlijk al
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
Twis, ik denk dat je mij ook even vriendjes moet maken. Ik zie wel dat mijn vriendschap met jou is bevestigd maar kan je niet mailen?
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 22:11
Alle reacties
Link kopieren
Snap het ook niet! Heb Cat net ook geprobeerd te mailen via de site, maar nadat ik op verzenden gedrukt had, moest ik me ineens weer inloggen. Maar ik WAS al ingelogd! Zelfde probleem als Cat dus.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 22:11
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 22:09:
Twis, ik denk dat je mij ook even vriendjes moet maken. Ik zie wel dat mijn vriendschap met jou is bevestigd maar kan je niet mailen?dat heb ik dus ook...ik ben wel vriendjes met Twis maar ik kan ook niet mailen.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 22:12
Alle reacties
Link kopieren
Irriteus hè meiden (ik vind deze smiley zo leuk )
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 22:15
Alle reacties
Link kopieren
Ghehehehe Cat, heel irriteus!
Morgen nog maar eens proberen anders.
.
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 22:17
Alle reacties
Link kopieren
Ik zal het morgen ook nog eens proberen.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 22:17
Alle reacties
Link kopieren
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 22:12:
Irriteus hè meiden (ik vind deze smiley zo leuk )
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 22:18
Alle reacties
Link kopieren
Echt irriteus! Heb ik ein de lijk vriendinnen en dan kunnen we niet eens mailen! (Dit is mijn favo smiley)
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 22:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 22:18:
Echt irriteus! Heb ik ein de lijk vriendinnen en dan kunnen we niet eens mailen! (Dit is mijn favo smiley)
Jaaaa, da's ook mijn favo smiley, geweldig vind ik die.
Die van jou ook hoor Cat
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 22:22
Alle reacties
Link kopieren
Om onze frustraties weg te eten
Zeg nou zelf, da's toch veul lekkerderder dan boterkoek?!
.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 22:23
Alle reacties
Link kopieren
Hmmm.... die groene smurrie in het midden ziet er nogal onbestemd uit...
.
Anoniem_100629
dinsdag 15 juni 2010 om 22:23
Alle reacties
Link kopieren
Verrassend hoor, Brazilië heeft Noord-Korea geklopt!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Soulcats
dinsdag 15 juni 2010 om 22:23
Alle reacties
Link kopieren
Cateye
dinsdag 15 juni 2010 om 22:23
Alle reacties
Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 15 juni 2010 @ 22:22:
Om onze frustraties weg te eten
[afbeelding]
Zeg nou zelf, da's toch veul lekkerderder dan boterkoek?!Kijk dat ziet er lekker uit, en kleurrijk!!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder