Twisters topic: This is it!!
dinsdag 15 juni 2010 om 21:59
dinsdag 15 juni 2010 om 22:01
dinsdag 15 juni 2010 om 22:03
quote:Cateye schreef op 15 juni 2010 @ 21:59:
[...]
Wat goed Twis, dat je 6 kilo kwijt bent, ik ben helemaal jaloers op je wilskracht!
Ik heb Weight Watchers gedaan.Aha, WW! Deed een vriendin van mij ook. Ik doe het op eigen kracht. Gezond(er) eten en sporten. Nou ja, niet helemaal op eigen kracht. Heb ook veel steun aan mijn afvalcluppie op lijf en lijn!
[...]
Wat goed Twis, dat je 6 kilo kwijt bent, ik ben helemaal jaloers op je wilskracht!
Ik heb Weight Watchers gedaan.Aha, WW! Deed een vriendin van mij ook. Ik doe het op eigen kracht. Gezond(er) eten en sporten. Nou ja, niet helemaal op eigen kracht. Heb ook veel steun aan mijn afvalcluppie op lijf en lijn!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
dinsdag 15 juni 2010 om 22:04
dinsdag 15 juni 2010 om 22:06
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 22:04:
[...]
Wat lief!
Doe ik met liefde meiden
Het lijkt me vreselijk om zoals jullie altijd maar met je gewicht te lopen tobben.... Zo'n constante strijd waar inderdaad ontzettend veel wilskracht voor nodig is. Echt lastig.
Maar ja.... ik rook en heb geen ruggegraat, dus da's ook niet zo gunstig
[...]
Wat lief!
Doe ik met liefde meiden
Het lijkt me vreselijk om zoals jullie altijd maar met je gewicht te lopen tobben.... Zo'n constante strijd waar inderdaad ontzettend veel wilskracht voor nodig is. Echt lastig.
Maar ja.... ik rook en heb geen ruggegraat, dus da's ook niet zo gunstig
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
dinsdag 15 juni 2010 om 22:11
dinsdag 15 juni 2010 om 22:21
quote:Twister2010 schreef op 15 juni 2010 @ 22:18:
Echt irriteus! Heb ik ein de lijk vriendinnen en dan kunnen we niet eens mailen! (Dit is mijn favo smiley)
Jaaaa, da's ook mijn favo smiley, geweldig vind ik die.
Die van jou ook hoor Cat
Echt irriteus! Heb ik ein de lijk vriendinnen en dan kunnen we niet eens mailen! (Dit is mijn favo smiley)
Jaaaa, da's ook mijn favo smiley, geweldig vind ik die.
Die van jou ook hoor Cat
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.