Entertainment alle pijlers

Twisters topic: This is it!!

30-05-2010 21:29 1539 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zinloos kletstopic voor Soulcats, Cateye en Twister, but feel free to join us.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
En dat ga ik dus mooi nie uitleggen nie!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Lekker gewerkt?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
Yep, ging prima. En het was gezellig.

Was wel redelijk moe toen ik thuis kwam en vanmiddag nog een paar uur geslapen

Maar had dan ook een paar slechte nachten gehad door de warmte.



Jij een goeie dag gehad vandaag?
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb geen reet gedaan vandaag. O wacht, ik heb bijna 2 uur gesport vandaag. En heel lang op msn gezeten met je-weet-wel-wie.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
dan is msn wel erg leuk kan ik me zo voorstellen.



Noem 2 uur sporten maar niets gedaan, grote muts!!!

Dat is toch juist hartstikke goed, je moet onwijs trots op jezelf zijn!
.
Alle reacties Link kopieren
Ik was wel al weer 5 dagen niet geweest, dus het mocht wel weer een keer.



Ja, dat was zeker gezellig! Ik vind dat jij ook msn moet nemen. Kunnen we gezellig klessebessen.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ineens last van mijn oostindische doofheidssyndroom
.
Alle reacties Link kopieren
En van je verstoppertjespelensyndroom. Waar was je naartoe?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
Soms is de relatiepijler wel hilarisch
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 29 juni 2010 @ 21:09:

En van je verstoppertjespelensyndroom. Waar was je naartoe?

ik probeerde mijn huis in de fik te steken, maar het is niet gelukt!



En ik zat even op een ander topic. Jou te achterforumvolgen
.
Alle reacties Link kopieren
Waar is Cat? Eten?
.
Alle reacties Link kopieren
Hee dames, ja, ik heb net gegeten, lekker kraskrantjes, jummy!
Alle reacties Link kopieren
WTF zijn kraskrantjes?!???



Ik ken wel graskantjes maar da's vast niet wat je bedoelt.
.
Alle reacties Link kopieren
hihihi kraskrantjes klinkt als croissantjes, ben een beetje melig. Als ik moe ben, word ik altijd vervelend
Alle reacties Link kopieren
Ah, op die manier
.
Alle reacties Link kopieren
Twis is foetsie...
Alle reacties Link kopieren
Ja, Cat! Maar haal dat maar weer even weg i.v.m. herkenbaarheid...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
is foetsie :-)
Alle reacties Link kopieren
Thnx!! Dus nu weet je ook hoe ik eruit zie. Die foto is van twee jaar geleden trouwens.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
ik ben nu the Sound of music aan het converteren, ik wil 'm op mijn iPhone hebben.

Da's echt helemaal mijn film!
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor Twis!
Alle reacties Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 29 juni 2010 @ 21:12:

[...]



ik probeerde mijn huis in de fik te steken, maar het is niet gelukt!



En ik zat even op een ander topic. Jou te achterforumvolgen Welluk topic dan?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
Twis, iets over complimenten en een TO die nogal kort van stof is



Nou heb ik je verdorie nog niet gezien
.
Alle reacties Link kopieren
Zit ik hier verdorie vanmiddag een heel verhaal te typen over leuke brandweermannen en is er hélemaal niemand die het vuurtje even aan wil wakkeren!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven