Twisters topic: This is it!!
vrijdag 25 juni 2010 om 22:56
Hey meiden!
Ik ben weer boven water hoor
Had een bbq bij de buurtjes en dat was te erg gezellig.
Alleen heb ik iets teveel wijntjes op
Twis, je gaat een weekendje weg lees ik. Heel erg veel plezier!
Wel balen dat het zo'n rotweer is
Catje, gaat het weer een beetje?
Lekker bijkomen nu, en genieten van je vrije weekend.
Ik zit nu naar die film op rtl4 te kijken maar wat is die vréselijk slecht zeg... nog erger dan Volcano en dat wil wat zeggen
Ik ben weer boven water hoor
Had een bbq bij de buurtjes en dat was te erg gezellig.
Alleen heb ik iets teveel wijntjes op
Twis, je gaat een weekendje weg lees ik. Heel erg veel plezier!
Wel balen dat het zo'n rotweer is
Catje, gaat het weer een beetje?
Lekker bijkomen nu, en genieten van je vrije weekend.
Ik zit nu naar die film op rtl4 te kijken maar wat is die vréselijk slecht zeg... nog erger dan Volcano en dat wil wat zeggen
.