Uitstel van Executie

woensdag 17 januari 2018 om 09:05
Maar ook zeer naief van die ex-collega. Je weet nooit hoe het leven loopt dus zelf ookwe groot risico genomen.
dinsdag 6 februari 2018 om 21:30
Daarom ben ik het ook gaan zoeken.pippertjepepernoot schreef: ↑06-02-2018 21:29Speciaal dit topic even opgediept om te melden dat ik haar heel ondankbaar en arrogant vind overkomen.
Zulke mensen zou je toch!
Echt niet te geloven dit!

dinsdag 6 februari 2018 om 21:55
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje.
Wat heeft die verbouwing wel niet gekost? Het hele huis is gestript en alles is compleet opnieuw gedaan.
Dat geld krijgt ze gewoon in de schoot geworpen.
En dan zo’n reactie.
woensdag 7 februari 2018 om 10:20
Toen dit in help mijn man is klusser aan de orde was, was john williams zichtbaar not amused... ik vind dat martijn krabbe het nog luchtig opvatte, het was toch puur voor de verkoop? ze hoeft er ook niet in te wonen...
Aan de andere kant bedenk ik mij nu, waarschijnlijk komt het wel voort uit een soort gevoel van falen, en boosheid op zichzelf en ex, omdat zij zo had willen/moeten wonen en het niet eerlijk vindt dat iemand anders het nu krijgt? ze doet er natuurlijk niet vrijwillig afstand van maar gedwongen door de situatie...
maar dan zou ik me nog beheersen en mijzelf niet zo laten kennen op nationale televisie...
Aan de andere kant bedenk ik mij nu, waarschijnlijk komt het wel voort uit een soort gevoel van falen, en boosheid op zichzelf en ex, omdat zij zo had willen/moeten wonen en het niet eerlijk vindt dat iemand anders het nu krijgt? ze doet er natuurlijk niet vrijwillig afstand van maar gedwongen door de situatie...
maar dan zou ik me nog beheersen en mijzelf niet zo laten kennen op nationale televisie...
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 7 februari 2018 om 11:21
Bewondering voor Martijn Krabbé, dat hij er zo luchtig mee omging. Hij probeerde er echt nog iets positiefs uit te trekken maar tevergeefs. Ik was uit mijn vel gesprongen denk ik....
(ben normaal niet zo van de complottheorie, maar ik kreeg bijna de indruk dat ze er misschien toch stiekum weer zelf wilde gaan wonen en dat ze daarom zo'n punt maakte van de stijl? )
(ben normaal niet zo van de complottheorie, maar ik kreeg bijna de indruk dat ze er misschien toch stiekum weer zelf wilde gaan wonen en dat ze daarom zo'n punt maakte van de stijl? )
En nú in één keer goed