Entertainment alle pijlers

Uitstel van Executie

30-08-2016 21:14 301 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
Triest ook voor haar dochter.
Ze heeft nog steed last van nachtmerries.
Triest van die zelfmoord. Maar had dat huis gewoon jaren geleden voor een reëele prijs verkocht ipv te blijven gokken op een giga winst.

En hoezo is een uur in de auto Amersfoort-Hengelo onmenselijk ver?
selena_d schreef:
14-01-2018 20:23
Triest van die zelfmoord. Maar had dat huis gewoon jaren geleden voor een reëele prijs verkocht ipv te blijven gokken op een giga winst.

En hoezo is een uur in de auto Amersfoort-Hengelo onmenselijk ver?
Welke zelfmoord?
Van d'r zoon.

'ik hou niet van in de tuin werken'
*Zucht* en dan koop je een huis met een compleet park erachter.
selena_d schreef:
14-01-2018 20:41
Van d'r zoon.

'ik hou niet van in de tuin werken'
*Zucht* en dan koop je een huis met een compleet park erachter.
Ik heb van de week een andere aflevering zitten kijken denk ik.
Never mind :)
Vanavond mooi afgelopen: erg egoïstisch dat die man een collega garant liet staan, maar fouten maken we allemaal en ik kan me voorstellen dat je je dan echt mega-schuldig voelt over een restschuld.
selena_d schreef:
16-01-2018 22:02
Vanavond mooi afgelopen: erg egoïstisch dat die man een collega garant liet staan, maar fouten maken we allemaal en ik kan me voorstellen dat je je dan echt mega-schuldig voelt over een restschuld.

Maar ook zeer naief van die ex-collega. Je weet nooit hoe het leven loopt dus zelf ookwe groot risico genomen.
Wat een ondankbare muts. Zelf er een compleet afgebrand dorp van maken en dan gaan liggen zeiken dat alles niet tiptop is afgewerkt en dat het niet haar smaak is.
Ik zit met open mond te kijken! O_O
Speciaal dit topic even opgediept om te melden dat ik haar heel ondankbaar en arrogant vind overkomen.

Zulke mensen zou je toch!
Inderdaad wat een ondankbaarheid
pippertjepepernoot schreef:
06-02-2018 21:29
Speciaal dit topic even opgediept om te melden dat ik haar heel ondankbaar en arrogant vind overkomen.

Zulke mensen zou je toch!
Daarom ben ik het ook gaan zoeken.

Echt niet te geloven dit!
Bijna jammer dat het ook nog zo goed verkocht werd :nope:
(ik kijk met vertraging)

Jeetje! Dat mens verdient een pak op de broek met haar arrogantie!
In andere topic ook gereageerd....er moet iets zijn gebeurd wat haar psychisch labiel maakt.
pippertjepepernoot schreef:
06-02-2018 21:33
Bijna jammer dat het ook nog zo goed verkocht werd :nope:
Dat gevoel kreeg ik ook een beetje.

Wat heeft die verbouwing wel niet gekost? Het hele huis is gestript en alles is compleet opnieuw gedaan.
Dat geld krijgt ze gewoon in de schoot geworpen.
En dan zo’n reactie.
Toen dit in help mijn man is klusser aan de orde was, was john williams zichtbaar not amused... ik vind dat martijn krabbe het nog luchtig opvatte, het was toch puur voor de verkoop? ze hoeft er ook niet in te wonen...

Aan de andere kant bedenk ik mij nu, waarschijnlijk komt het wel voort uit een soort gevoel van falen, en boosheid op zichzelf en ex, omdat zij zo had willen/moeten wonen en het niet eerlijk vindt dat iemand anders het nu krijgt? ze doet er natuurlijk niet vrijwillig afstand van maar gedwongen door de situatie...
maar dan zou ik me nog beheersen en mijzelf niet zo laten kennen op nationale televisie...
Don't cry, buy a bag and move on.
Bewondering voor Martijn Krabbé, dat hij er zo luchtig mee omging. Hij probeerde er echt nog iets positiefs uit te trekken maar tevergeefs. Ik was uit mijn vel gesprongen denk ik....

(ben normaal niet zo van de complottheorie, maar ik kreeg bijna de indruk dat ze er misschien toch stiekum weer zelf wilde gaan wonen en dat ze daarom zo'n punt maakte van de stijl? )
En nú in één keer goed
Ik had als ik Martijn was geweest wel anders gereageerd wat een ondankbaar mens zeg. Voor zulke types zou ik het huis weer in oude staat terugbrengen.Dan is het weer helemaal haar smaak toch.
Iemand gekeken?
Karma, en alles komt goed
Ja, maar ik heb stukken gemist...ben aan het terug kijken.
Ozo.
ADM schreef:
29-01-2019 21:50
Iemand gekeken?
Ja, wat een tranentrekker! En wat een toffe kids!
Zo lief gezin, lieve familie en broer en zus. Zo verdrietig. Hopelijk wordt het snel verkocht. Ik zag hem al op Funda staan.
Karma, en alles komt goed
Wat een triest verhaal...en wat lijkt het mij lastig om terug te komen in een nieuw huis, zonder die moeder.
Ozo.
Vreselijk verhaal. Heel sneu. Mooi einde wel (of begin).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven