Entertainment alle pijlers

Uitstel van Executie

30-08-2016 21:14 301 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
Wel een forse schuld inderdaad... Maar wel fijn dat haar woning is verkocht en ze daar niet meer naar om hoeft te kijken.
Wat een verhaaaaal

Arme vrouw, dit is echte ellende.
Pfoe ja, wat erg dit...
Nou.. ze is ook helemaal afgevlakt door alles.
Ik schakel net pas in.... hoor dat man zelfmoord heeft gepleegd?
Dit is toch een herhaling?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ja, dit heb ik al gezien, 't bonnetje open staan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 18 oktober 2016 @ 21:01:

Dit is toch een herhaling?Dat dacht ik ook. Ik heb dit verhaal in ieder geval vaker gehoord...
quote:missdory schreef op 18 oktober 2016 @ 21:00:

Ik schakel net pas in.... hoor dat man zelfmoord heeft gepleegd?Ja, en een hoop vuiligheid nagelaten...
En haar man heeft haar met grote schulden achtergelaten. Hij besteedde veel geld aan allerlei seksgerelateerde sites. Haar handtekening vervalst voor leningen, betalingsachterstand van de hypotheek. Echt grote ellende voor haar.
quote:Sooph84 schreef op 18 oktober 2016 @ 20:57:

Nou.. ze is ook helemaal afgevlakt door alles.

Compleet murw.

Normaal rouwen is ook niet mogelijk op deze manier...
quote:Sooph84 schreef op 18 oktober 2016 @ 21:03:

En haar man heeft haar met grote schulden achtergelaten. Hij besteedde veel geld aan allerlei seksgerelateerde sites. Haar handtekening vervalst voor leningen, betalingsachterstand van de hypotheek. Echt grote ellende voor haar.Ik was al kapot toen bleek dat mijn ex na de scheiding de spaarrekeningen van de kinderen had geplunderd voor zijn eigen pleziertjes. Maar dit is nog vele malen erger. Wij hebben alleen maar geen spaargeld meer, maar die vrouw heeft een schuld waar je amper bovenop kom. Bewijs maar eens dat die handtekening niet van jou is...
Inderdaad, ze is helemaal murw. Wat gruwelijk zeg. Heb ook niet het idee dat deze mevrouw buiten de schuldsanering gehouden kan worden. Als dat huis voor 160.000 na verbouwing verkocht word, heeft ze alsnog 85.000 schuld.
Ik kijk met 10 minuten vertraging.

Wat is die vrouw getekend door het leven... Volgens mij is ze van mijn generatie (in de vijftig). Maar ze ziet er uit als tachtig.
Dat haar is ook zo vreemd.
quote:hgjb266 schreef op 18 oktober 2016 @ 21:26:

Dat haar is ook zo vreemd.

Extreme stress heeft soms ook invloed op je haar.

En nog veel meer.
Ja, ze ziet er stukken ouder uit met dit haar. Ik zit niet met 100% aandacht te kijken en dacht eerst heel even dat zij haar zieke moeder was, daar werd iets over verteld...
Wat geweldig voor haar dat ze er zo goed uit gekomen is!
quote:NYC schreef op 18 oktober 2016 @ 21:29:

Ja, ze ziet er stukken ouder uit met dit haar. Ik zit niet met 100% aandacht te kijken en dacht eerst heel even dat zij haar zieke moeder was, daar werd iets over verteld...

Die vrouw is dankzij de zelfmoord van haar laffe vent in een enorme ellende gestort. Tegelijkertijd lag haar moeder op sterven en is inmiddels overleden.

Dat is stress.

En dat doet iets met je uiterlijk.

Pruikjes zijn helaas onbereikbaar voor vrouwen als Elly.

Ik vond juist dat ze er bijzonder verzorgd uitzag ondanks haar problemen en de gevolgen daarvan!
Ja, begrijpelijk, door zo'n rotvent... en wel verzorgd hoor, maar toch schrok ik.
Een nieuwe serie volgens mij.

Heftig verhaal! Je zou maar na 10 jaar ineens weer met dat huis zitten :'(

Wie kijkt ook?
Ik kijk ook. Ik heb een vergelijkbare situatie van dichtbij meegemaakt bij een vriendin, maar zij werd niet aansprakelijk gehouden omdat de hypotheek kort na de scheiding volledig naar hem is gegaan en zij werd uitgekocht. Blijkbaar is dat hier niet gebeurd.
Ja blijkbaar is zij nog mede-eigenaar zelfs na al die tijd.
Net gekeken. Heftig!
Ja niet slim om na 10 jaar uit elkaar nog mede eigenaar te zijn. Waarschijnlijk was ze nog steeds te bang om dat goed te gaan regelen met hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven