Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, VanFles zit weer heerlijk te paffen. En dit keer 100% zeker geen electronische sigaret. Wat een losers met z'n allen en wat een blamage tegenover de samenloop voor hoop deelnemers.

Ik zit hier met gekrulde tenen en plaatsvervangende schaamte.
quote:Bergje65 schreef op 13 juli 2014 @ 20:35:

Ja hoor, VanFles zit weer heerlijk te paffen. En dit keer 100% zeker geen electronische sigaret. Wat een losers met z'n allen en wat een blamage tegenover de samenloop voor hoop deelnemers.

Ik zit hier met gekrulde tenen en plaatsvervangende schaamte.Alleen Billy is nog gestopt. Heeft de electronische sigaret van Vanessa geërfd.
Is die koe nu al bevallen?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ik volg de tv, dus loop iets achter.

Hoe zit het met het earthship van Nicolien?

@Jibba, waarom vond jij Aike de grootste zuiperd?

Ben benieuwd wie er uit gaat!
Vooralsnog niemand dus.
quote:Eindeloos schreef op 13 juli 2014 @ 20:26:

Sonny mag blijven

11 stemmen voor hem 4 voor Tim

Bye bye kwarkboy Yes... wie is er weggestuurd? Ron??
Trots!
Nou nou verrassend hoor, Ron weg. Had liever gehad dat vanfles eruit ging, dat had nog ff drama gegeven.
quote:Kamparie schreef op 14 juli 2014 @ 19:48:

Ik volg de tv, dus loop iets achter.

Hoe zit het met het earthship van Nicolien?

@Jibba, waarom vond jij Aike de grootste zuiperd?

Ben benieuwd wie er uit gaat!

Er zijn toevallig vandaag 600 nieuwe(oude) banden gebracht door de Kw*k fit.

Voor Nico's wezenloze plan
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jaaaaaaa, Ron opgehoepeld, met zijn grote bek mond.

Zitten we nog wel met die tokkie opgescheept, en ze wil nog wel een nieuwe keuken

Ron wilde de as van zijn broer onder de hangmat verstrooien, hij wilde altijd zo graag op tv
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nu is er géén handige man meer, allemaal linkerhanden.

Dàt zal wat worden !
Jammer, had toch wel potentie, toch Eindeloos?
quote:*Ginger* schreef op 14 juli 2014 @ 20:18:

Nou nou verrassend hoor, Ron weg. Had liever gehad dat vanfles eruit ging, dat had nog ff drama gegeven.Ja jammer hè, ik had het haar zo graag gegund.
quote:Kamparie schreef op 14 juli 2014 @ 21:05:

Jammer, had toch wel potentie, toch Eindeloos?

Kamparie, ik weet niet eens wat ze er mee voor ogen hebben.

Ik heb ze alleen maar aarde en zand in die banden zien scheppen, 1 maand geleden voor het laatst.
Ron dus.

Jammer, die gozer moest op de negeerstand.

Vond dat Nico zulke nieuwe ideeën had, de enige in Utopia.
Waarom eet Ruud alijd met zijn handen?

En ik vind Aike een hele nare mevrouw.
anoniem_189672 wijzigde dit bericht op 14-07-2014 23:54
Reden: Ik geef het op bedoelde takkewijf!
% gewijzigd
Het kalf is er.
Ik vind de roze jurk bij Isabella erg tekenen.........
quote:denachtzuster schreef op 14 juli 2014 @ 23:26:

En ik vind Aike een hele nare mevrouw.

Ik ook, en ik kan er de vinger niet opleggen waarom ik dat vind.

Ze laat eigenlijk niks van zichzelf zien. Mengt zich weinig in discussies, erg veilig allemaal. Ze verstopt zelfs haar gezicht achter een zonnebril, waardoor je geen uitdrukking ziet. Rare vogel.
quote:Bergje65 schreef op 15 juli 2014 @ 11:35:

[...]

Ik ook, en ik kan er de vinger niet opleggen waarom ik dat vind.

Ze laat eigenlijk niks van zichzelf zien. Mengt zich weinig in discussies, erg veilig allemaal. Ze verstopt zelfs haar gezicht achter een zonnebril, waardoor je geen uitdrukking ziet. Rare vogel.

Ik heb een beetje medelijden met Aike, het is typisch zo'n ''óud meisje'', zakelijk een rots, maar emotioneel onvoldoende.

Zo iemand die die op dat vlak echt de boot heeft gemist.
Streamverslag van Fok:

'Sonny maakt gebruik van het buitentoilet en vindt het waarschijnlijk te veel werk om de deur achter zich te sluiten.

Als hij klaar is gaat hij naar de keuken en gaat met ongewassen handen koffie zetten. Hij maakt een nieuwe pak open en doet de koffie in de bus. Dan gooit hij zijn pet af en wast zijn gezicht in de keuken en gaat dan verder met koffie zetten.'

Gátverdamme, nog een smeerpijp erbij.
Ik las ergens dat Aike weinig empathie heeft. Als anderen emotioneel zijn, blijft zij daar stoïcijns onder. Misschien is dat op de werkvloer buiten Utopia juist wel handig.
Het kalfje is geboren op de verjaardag van Isa

En ze heet Bella, hoe leuk is dat
quote:ZaraZara100 schreef op 15 juli 2014 @ 13:22:

Streamverslag van Fok:

'Sonny maakt gebruik van het buitentoilet en vindt het waarschijnlijk te veel werk om de deur achter zich te sluiten.

Als hij klaar is gaat hij naar de keuken en gaat met ongewassen handen koffie zetten. Hij maakt een nieuwe pak open en doet de koffie in de bus. Dan gooit hij zijn pet af en wast zijn gezicht in de keuken en gaat dan verder met koffie zetten.'

Gátverdamme, nog een smeerpijp erbij.
Kalfje Bella is inderdaad heel schattig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven