Entertainment alle pijlers

Utopia 3 (spoiler alert !!!)

03-01-2015 18:50 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.

Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:viennas schreef op 22 april 2015 @ 20:00:

Is er nou niemand die gio even de waarheid zegt? Dat ie een lui ventje is, die alleen maar ligt te krikken.

Nu zit ie lekker de vermoorde onschuld te spelen en te janken dat hij aan de kant gezet word. Zielepiet.

Laat 'm maar, die domme vent...........

Hij komt er vanzelf wel achter.

Kansloos figuur.

Ik vind Ivan trouwens steeds leuker worden.

Die neemt ook geen blad voor de mond.

Ivan
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 23 april 2015 @ 01:56:

[...]

Laat 'm maar, die domme vent...........

Hij komt er vanzelf wel achter.

Kansloos figuur.

Ik vind Ivan trouwens steeds leuker worden.

Die neemt ook geen blad voor de mond.

Ivan

Ik vind ivan maar een naar figuur, Daar zal ik nog niet dood naast gevonden willen worden.

Nicole spoort ook niet dat ze zich zo laat behandelen door hem, Ivan had van mij een flinke uit schieter gehad waar die naar van werd
Ivan, en Emil. Misschien een leuke twist dat hij terug komt. Gio, wegwegwegweg...
quote:winnie2000 schreef op 23 april 2015 @ 08:06:

[...]

Ik vind ivan maar een naar figuur, Daar zal ik nog niet dood naast gevonden willen worden.

Nicole spoort ook niet dat ze zich zo laat behandelen door hem, Ivan had van mij een flinke uit schieter gehad waar die naar van werd

Ik vind juist dat ze hem goed partij geeft. Niet dat ze het uitmaakt, daarvoor is ze te verslingerd aan hem maar ze gaat wél tegen hem in en ferm ook.

Als ze uit Utopia zijn is het binnen no time uit.

Denk ik.

Dat dan weer wel.
Ivan weer lekker bezig; "Voor jouw bestwil??" Gedraagt zich idd alsof hij haar vader is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora schreef op 23 april 2015 @ 20:10:

[...]

Ik vind juist dat ze hem goed partij geeft. Niet dat ze het uitmaakt, daarvoor is ze te verslingerd aan hem maar ze gaat wél tegen hem in en ferm ook.

Als ze uit Utopia zijn is het binnen no time uit.

Denk ik.

Dat dan weer wel.Ik vind dat ze maar zwak tegen hem in gaat, Dat stelt niks voor, Ivan doet of hij de baas is over haar en zelf niks verkeerd doet, En als hij te horen krijgt hoe zij er over denkt loopt hij weg, Dan ben je gewoon een kleuter als je niet tegen de waarheid kan
quote:winnie2000 schreef op 23 april 2015 @ 20:50:

[...]

Ik vind dat ze maar zwak tegen hem in gaat, Dat stelt niks voor, Ivan doet of hij de baas is over haar en zelf niks verkeerd doet, En als hij te horen krijgt hoe zij er over denkt loopt hij weg, Dan ben je gewoon een kleuter als je niet tegen de waarheid kan

Mwoah, vind Nicole wel van zich afbijten.

En ja, hij is bazig.

Dat vindt ze blijkbaar fijn.

Anders had ze nooit iets met hem begonnen.
MutsenLaura gaat morgen naar huis!!!

quote:Eleonora schreef op 23 april 2015 @ 22:15:

Echt? Waarom?
quote:Eleonora schreef op 23 april 2015 @ 22:15:

oh vertel, wanneer heeft ze dat gezegd, Gisteren in de aflevering hoorde ik dat ze bleef
quote:Eleonora schreef op 23 april 2015 @ 22:14:

[...]

Mwoah, vind Nicole wel van zich afbijten.

En ja, hij is bazig.

Dat vindt ze blijkbaar fijn.

Anders had ze nooit iets met hem begonnen.

Oke ze bijt van der af meer om nou te zeggen dat ze dat stevig doet helemaal niet.

Ik zou hem namelijk veel harder aan pakken,
quote:winnie2000 schreef op 24 april 2015 @ 08:32:

[...]

Oke ze bijt van der af meer om nou te zeggen dat ze dat stevig doet helemaal niet.

Ik zou hem namelijk veel harder aan pakken,Ik zou al nooit wat met hem zijn begonnen. Wat een agressieve sfeer tussen die twee! Echt, beiden stralen helemaal geen liefde naar elkaar uit.
Is er iemand hier die de livestreams bekijkt? Zitten Ivan en Nicole ook wel eens gezellig met z'n tweeën naast elkaar te kroelen?
Ivan en Nicole zie je eigenlijk nooit kroelen.

Laura loopt nu de poort uit.
Gaat Laura echt weg??? Waarom?
Ze is nu weg, maar ik weet dus ook niet waarom. Kijk behoorlijk veel, maar heb gemist waarom ze weg ging.

Ze was niet heel verdrietig of zo.
Ze wil naar Lot denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Ik zou hem namelijk veel harder aan pakken,Jaaaaaaa maar we zijn niet allemaal hetzelfde he.....
Nouschi schreef op 24 april 2015 @ 12:43
Ok, ik zei dus: ze is er vijftien maanden geweest, ze kan zonder borg weg, mooi moment om te gaan.
Die mensen geven allemaal zo lang van hun leven op,en voor wat?? Ik zie nog steeds geen grote muziekcarriere bij Isabella of iets anders bij een van de anderen.

Gio heeft afgelopen jaar gewonnen maar dan nog..
Voor niks.

Om op tv te zijn.

Dan ben je iemand.

Of zo.
Tsja dat zal ik nooit begrijpen aan de real life programma's..

[...]

Ik zou hem namelijk veel harder aan pakken,

Nog harder ?

wat vondmark en laub dat lau weg ging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven