Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaFleur schreef op 06 januari 2017 @ 19:52:

Die broche..... Gaan mijn haren van omhoog staan. Zou dat nooit dragen. Wat een onzin dat je iets moet dragen om bij een club te kunnen horen. Wie verzint zoiets.Waarom weet ik niet, maar het doet me aan NSB'ers denken of zo....
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 06 januari 2017 @ 20:16:

[...]



Waarom weet ik niet, maar het doet me aan NSB'ers denken of zo....Ja had ik ook, vind het ook wel een sekte ding. Rare voorwaarden stellen die niks met de inhoud te maken hebben om je te kunnen aansluiten bij een club.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
De speld-sekte inderdaad! Brrrr

Ik vond Do dan wel weer sterk reageren naderhand. Ze volgde eerst Bas maar ze kwam er toch op terug!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:niekchic schreef op 06 januari 2017 @ 19:58:

Ik kom ook even ventileren over Rob. Wat een figuur



Dit doet me denken aan het Stanford Prison Experiment waarover ik heb geleerd bij mijn opleiding. Het onderscheid, de minimalisten die wel als personeel mogen werken (gevangenen vs bewakers) etc. Hij heeft al een groepje mee die elkaar ook opstoken. Pfff dat Stanford experiment liep totaal uit de hand terwijl de testleider het liet gebeuren. De proefpersonen waren studenten, dit zijn idioten dus ben benieuwd hoe het verder gaat...



Daar moest ik ook aan denken.

Akelig experiment idd. Ik hoop dat het hier beter afloopt. Het zijn dan wel idioten maar ik gun ze toch wel een normaal leven....
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 06 januari 2017 @ 20:32:

[...]





Daar moest ik ook aan denken.

Akelig experiment idd. Ik hoop dat het hier beter afloopt. Het zijn dan wel idioten maar ik gun ze toch wel een normaal leven....



Ja, dat gun ik ze ook, zonder meer. Een vernieuwing op z'n tijd kan geen kwaad en levert vast leuke tv op maar dit gaat een aantal stappen verder voor mijn gevoel.



Ik doelde met 'idioten' meer op het idee dat ze misschien nog wel veel onvoorspelbaarder dan verwacht kunnen reageren op Robs plannen, juist omdat ze zo (imo) afwijken van de populatie. Bijna iedereen van hen leeft al zo lang geïsoleerd van de buitenwereld
Alle reacties Link kopieren










Even wat leuke foto's van Boyd, hoop dat ze zichtbaar zijn
Ja hoor ik zie ze! Hoe oud was hij daar?
Alle reacties Link kopieren
quote:niekchic schreef op 06 januari 2017 @ 19:58:

Ik kom ook even ventileren over Rob. Wat een figuur



Dit doet me denken aan het Stanford Prison Experiment waarover ik heb geleerd bij mijn opleiding. Het onderscheid, de minimalisten die wel als personeel mogen werken (gevangenen vs bewakers) etc. Hij heeft al een groepje mee die elkaar ook opstoken. Pfff dat Stanford experiment liep totaal uit de hand terwijl de testleider het liet gebeuren. De proefpersonen waren studenten, dit zijn idioten dus ben benieuwd hoe het verder gaat...Heb ik ook gezien. Wat liep dat uit de hand zeg. Brrrrrrr
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Het is 10 jaar geleden, 19 jaar dus
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 06 januari 2017 @ 23:45:

[afbeelding]





[afbeelding]



Even wat leuke foto's van Boyd, hoop dat ze zichtbaar zijn Har (t) stikke leuk Chanella...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 06 januari 2017 @ 20:05:

[...]





Gut oh gut, ik wil echt wel een keer iets positiefs over Billy zeggen, maar ze maakt het erg lastig...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 06 januari 2017 @ 20:05:

[...]

Gut oh gut, ik wil echt wel een keer iets positiefs over Billy zeggen, maar ze maakt het erg lastig...Zij is écht een blamage voor het vrouwelijke geslacht. Wanneer zij een denkt een leider te zien , dan plakt ze er direct aan vast met haar zuignap. Opportunist pur sang.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Die Rob spant toch wel de gekkie kroon hoor. Laat iedereen toch in zijn f*****g waarde. Ik word er echt serieus boos van. Jessie en Boyd worden gebrainwashed waar ze bij staan. Koekoek. Wie de f**k denkt hij wel niet dat hij is? Misselijke vent.

Vergeleken met hem is Jessie een heilige. Rob is een engerd.

What's next? Na die broche voor mensen die bij de groep horen verwacht ik hierna een muur, een werkkamp voor de minimalisten en een bombardement van de loods. Als je begrijpt wat ik bedoel..

Ik zou bijna stoppen met kijken voor het eerst in 3 jaar!!



En als Huub van DGK hem gecast heeft issie nog net zo gek als in DGK tijd. Die spoort toch ook voor geen meter. Snap niet dat die Robin voor hem gevallen is. Bah bah en nog eens bah!!
Alle reacties Link kopieren
quote:smileklik schreef op 07 januari 2017 @ 00:46:

Die Rob spant toch wel de gekkie kroon hoor. Laat iedereen toch in zijn f*****g waarde. Ik word er echt serieus boos van. Jessie en Boyd worden gebrainwashed waar ze bij staan. Koekoek. Wie de f**k denkt hij wel niet dat hij is? Misselijke vent.

Vergeleken met hem is Jessie een heilige. Rob is een engerd.

What's next? Na die broche voor mensen die bij de groep horen verwacht ik hierna een muur, een werkkamp voor de minimalisten en een bombardement van de loods. Als je begrijpt wat ik bedoel..

Ik zou bijna stoppen met kijken voor het eerst in 3 jaar!!



En als Huub van DGK hem gecast heeft issie nog net zo gek als in DGK tijd. Die spoort toch ook voor geen meter. Snap niet dat die Robin voor hem gevallen is. Bah bah en nog eens bah!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
5 jonge klare a day, keeps the doctor away, maar je kunt ook overdrijven.



Ka Ka Ka......... man man man.....



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 07 januari 2017 @ 13:00:

5 jonge klare a day, keeps the doctor away, maar je kunt ook overdrijven.



Ka Ka Ka......... man man man.....



[img]http://i103.photobucket.com/albums/m147 ... 7vab3g.jpg[/img]Kolere, bij ons zeggen ze 'haar hele porem ligt in de prak' en 'een strot als een mergelgrot'. Maar dit is dus ongeveer wat roken en drinken met je kan doen. Wat haar betreft dus ouwe klare en sigaren over der longen........

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:smileklik schreef op 07 januari 2017 @ 00:46:

Die Rob spant toch wel de gekkie kroon hoor. Laat iedereen toch in zijn f*****g waarde. Ik word er echt serieus boos van. Jessie en Boyd worden gebrainwashed waar ze bij staan. Koekoek. Wie de f**k denkt hij wel niet dat hij is? Misselijke vent.

Vergeleken met hem is Jessie een heilige. Rob is een engerd.

What's next? Na die broche voor mensen die bij de groep horen verwacht ik hierna een muur, een werkkamp voor de minimalisten en een bombardement van de loods. Als je begrijpt wat ik bedoel..

Ik zou bijna stoppen met kijken voor het eerst in 3 jaar!!



En als Huub van DGK hem gecast heeft issie nog net zo gek als in DGK tijd. Die spoort toch ook voor geen meter. Snap niet dat die Robin voor hem gevallen is. Bah bah en nog eens bah!!Nou ja, het wordt steeds ongeloofwaardiger. Dat begon eigenlijk al toen Ruud en Billy terugkwamen, maar dit met die Rob is wel zó geregisseerd, dat gelooft toch geen mens meer?
Alle reacties Link kopieren
Dit moet wel door de regie bedacht zijn, lijkt wel een of ander sekte-experiment. Krijg er echt kriebels van, een en al brainwashing en iedereen volgt Rob de almachtige, gadver.
Het wordt mij allemaal ook te geregisseerd, te ongeloofwaardig. Jammer, als het via een script gaat lopen kijk ik liever naar een goede serie.

Ik kap met kijken.
Hoe oud is Karin eigenlijk? Ik ga zo even checken, maar hier alvast een gok: 64. Nu even googelen... (+15 sec.) Ah, 59 zie ik. Nou ja, zo ver zat ik er niet van af. Rachel Hazes zag er op haar 39e al ongeveer zo uit, dus ik vind Karin best meevallen (qua uiterlijk). Nee, dat laatste neem ik terug...
Alle reacties Link kopieren
De dictator BNN afgelopen mei http://www.npo.nl/dictator/02-05-2016/BNN_101378985

Daarna heeft Jessie een poging gedaan, maar mislukt. Nu de herkansing. Ik kijk niet meer. Te flauw dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kikker75 schreef op 09 januari 2017 @ 11:52:

Daarna heeft Jessie een poging gedaan, maar mislukt. Nu de herkansing. Ik kijk niet meer. Te flauw dit.Inderdaad. Dat was toen waarschijnlijk de opdracht die Jessie meekreeg van de regie bij zijn entree. Ik ga ook niet meer kijken. Het is te erg. Het begint een beetje te lijken op dat achterlijke 'Get the fuck out of my house'.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Door een vakantie 3 weken Utopia gemist. Na het lezen van jullie commentaar, ga ik ook niet meer kijken. Ik voel me bijna verlost ;)!
Alle reacties Link kopieren
Na 2x achter elkaar de opmerking: zij is de volgende die ik eruit ga werken en dat die persoon dan toevallig ook nog uit zichzelf weggaat is mij te doorzichtig.
geneet van 't laeve
Hier net zo Lolanu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven