Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De loods gaat echt plat dus?

Leuk geënsceneerd. Tjongejonge.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er eigenlijk niks van ( of eigenlijk wel).



Er zit geen dubbeltje in kas, al het geld was voor Bassie.......



Er is besteld



Nieuwe banken

Nieuwe wasmachine annex droger

Nieuwe afwasmachine

Nieuwe bedden......

etc etc.

Die containers en professionele schoonmaakploeg van vandaag kost ook niks....



Nooit meer in de crisis tog?, we worden verne*kt waar we bijzitten......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 januari 2017 @ 16:14:

De loods gaat echt plat dus?

Leuk geënsceneerd. Tjongejonge.Nee Thee, hij gaat niet plat, renovatie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 03 januari 2017 @ 16:16:

Er zit geen dubbeltje in kas, al het geld was voor Bassie...



Nooit meer in de crisis tog?, we worden verne*kt waar we bijzitten......

Nou dit.

Verneukerij hoort erbij op tv maar zo overduidelijk? Noem het dan een soap ipv een reallife soap.
...
Alle reacties Link kopieren
Deze mag ik jullie niet onthouden



De Dikke Deuren kijken toe



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 januari 2017 @ 16:21:

[...]



Nou dit.

Verneukerij hoort erbij op tv maar zo overduidelijk? Noem het dan een soap ipv een reallife soap.



Precies, Oom Sjon heeft het concept aan UK verkocht voor een half miljard.......



Dus een nieuwe inboedel kan er makkelijk van af



Ik zal je de details besparen hoe dit allemaal tot stand is gekomen,



Maar verne*kt worden we wel, .......met boter en suiker....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Qua financiën denk ik dat het zo is dat JdM producten of diensten in natura koopt, zoals bijvoorbeeld de renovatie of schoonmaakploeg. Verder denk ik dat er daarnaast een potje is waar de Utopianen wel degelijk helemaal zelf het beheer over hebben en dat zij zich hier middels hun contract ook aan hebben verbonden. Dus stel: het potje staat op verlies, dan zou de schuld worden verdeeld. Staat het potje op winst, dan gaat dit naar de UvhJ. Verder denk ik dat een aantal ontwikkelingen zeker echt zijn, anderen gewoon dik aangedikt in de montage. Als er voor de inwoners geen consequenties aan waren verbonden, dan zou je volgens mij nooit van die verhitte discussies en halve knokpartijtjes krijgen, -en daar is het uiteindelijk toch om te doen; sappige tv!
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 03 januari 2017 @ 18:12:

Qua financiën denk ik dat het zo is dat JdM producten of diensten in natura koopt, zoals bijvoorbeeld de renovatie of schoonmaakploeg. Verder denk ik dat er daarnaast een potje is waar de Utopianen wel degelijk helemaal zelf het beheer over hebben en dat zij zich hier middels hun contract ook aan hebben verbonden. Dus stel: het potje staat op verlies, dan zou de schuld worden verdeeld. Staat het potje op winst, dan gaat dit naar de UvhJ. Verder denk ik dat een aantal ontwikkelingen zeker echt zijn, anderen gewoon dik aangedikt in de montage. Als er voor de inwoners geen consequenties aan waren verbonden, dan zou je volgens mij nooit van die verhitte discussies en halve knokpartijtjes krijgen, -en daar is het uiteindelijk toch om te doen; sappige tv!





Zo zal het zijn , maar eergisteren is de idee gekomen van de loods opknappen, Streetwear krijgt een filiaal binnen voor de klanten



Gisteren of vandaag heeft Jessie banken besteld 6 stuks in totaal, en die worden morgen geleverd.



De loods wordt geverfd, as we speake, huh zoveel verf in huis.....? en alle andere benodigdheden , ook allemaal voor het grijpen. In het verfdepot??



Ruud op tijd weg, die trekt zo'n verbouwing niet

Jessie is geen ondernemer , slechts de boodschapper uit de regiekamer........



Nee ze kunnen mij veel wijsmaken, maar als dit geen geheel geregisseerde bende is dan weet ik het niet meer.





Los van de persoonlijke dingen natuurlijk.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ik zap net even langs de stream, zie een hoop gehuil en gesnotter, volgens mij gaat Rowena naar huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 03 januari 2017 @ 18:12:

Qua financiën denk ik dat het zo is dat JdM producten of diensten in natura koopt, zoals bijvoorbeeld de renovatie of schoonmaakploeg. Je bedoelt via product placement of verhuurt JdM zelf zijn kanaal in ruil voor diensten ? In ieder geval is het slimmer om bepaalde mensen bepaalde diensten laten verlenen in ruil voor bouwmaterialen en inrichting. Maar niet door Billy want anders verandert het in een bouwval.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Het is jammer dat Ruud dacht dat hij zo populair was. Daardoor is hij zich heel anders gaan gedragen. Ik denk dat hij eigenlijk een leuke vent is.
Alle reacties Link kopieren
Gatver wat is die Rob een griezel
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 04 januari 2017 @ 20:58:

Gatver wat is die Rob een griezel



Nou idd met zn spaghettibandhemd in de sportschool met zn gepreek tegen Cemal.



Ik mis Ruud en Bender nu al :(
Alle reacties Link kopieren
Dan heb ik ook liever Ruud idd.

En dat gepreek tegen Cemal ja, met stemverheffing. Brrrr
...
Alle reacties Link kopieren
Rowena gaat morgen naar huis. Goh, wat een verrassing
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 04 januari 2017 @ 22:32:

Rowena gaat morgen naar huis. Goh, wat een verrassing Dan had ik het dus goed gezien... Nou mag ze van mij gaan, hoor, maar vond Boyd, Jessie en vooral Billy heel smerig bezig.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 04 januari 2017 @ 22:43:

[...]



Dan had ik het dus goed gezien... Nou mag ze van mij gaan, hoor, maar vond Boyd, Jessie en vooral Billy heel smerig bezig.Oh dat heb ik dan ff gemist, wat hebben ze gedaan?
...
Alle reacties Link kopieren
Boyd zei dat hij er alles aan zou doen om Rowena naar huis te krijgen. Niet pesten, zei hij. Maar samen met Jessie en Billy zaten ze van alles te bekonkelen. En Billy maar vals lachen, wat een kreng, zeg.
quote:Djessy schreef op 04 januari 2017 @ 22:32:

Rowena gaat morgen naar huis. Goh, wat een verrassing Goh... die kan ook echt niet alleen zijn, hè. Hangt zo ontzettend veel aan Ruud (of welke man ook maar). Snap nu ook dat ze het zo lang met die Barry heeft uitgehouden, ondanks dat die relatie niet zo goed was als je op basis van duur zou denken (zei ze niet iets over huiselijk geweld, tijdens die middag over pesten?).
Alle reacties Link kopieren
Die Rob is echt eng. Stelt zichzelf echt heel leidend op en de groep hangt ook helemaal aan hem, alsof hij de 'alwetende' is
Alle reacties Link kopieren
Ruud is via Facebook al op zoek naar ruimte voor Bender. Niets geregeld dus.......all had ik ook niet anders verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik keek vandaag even naar de livestreams, vind Bas toch weer wat leuker worden.. Hij lijkt weer wat op de oude Bas zoals hij in het begin was, ondeugend lachje, beetje cocky, haar naar achteren en zn nette kleding weer eens uit de kast getrokken.. Eindelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbei_ schreef op 05 januari 2017 @ 11:45:

Die Rob is echt eng. Stelt zichzelf echt heel leidend op en de groep hangt ook helemaal aan hem, alsof hij de 'alwetende' is



Ja juist hij loopt daar nu ook weer rond alsof hij de baas is en het allemaal wel ff in orde gaat maken. Zat gisteren even op de stream en er kwam een aannemer. Begint hij met 'IK, ehm, wij willen het roer omgooien'. Terwijl hij nog commentaar had dat iedereen het woord ik zoveel gebruikt. Ik waardeer het echt als mensen positief ingesteld zijn en hij heeft er zin in, dat kun je merken. MAAR ik vind het heel awkward hoe hij zich gedraagt en hoe hij praat tegen en met de rest.



En hoe Cemal en Romy tegen elkaar praten 'schatje, moppie, lieffie' *BARF*

Zeikmodus uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbei_ schreef op 05 januari 2017 @ 11:45:

Die Rob is echt eng. Stelt zichzelf echt heel leidend op en de groep hangt ook helemaal aan hem, alsof hij de 'alwetende' is Dit soort types zijn in mijn ogen een algemeen landelijk probleem. Zij zien zakelijk succes en financieel geluk als een persoonlijke overwinning op de rest van de bevolking die dit in mindere mate heeft. Ze zijn vaak heel competitief, en showen graag ongevraagd bezit en visie naar mensen waarvan zij denken dat zij dit niet hebben. In dit geval het SBS-6 publiek. Het is hetzelfde type dat met een dik horloge om in een daklozenopvang gaat zitten opscheppen hoe goed hij wel niet is.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven