Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.

Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nou, wat is die Rob voor een vreemde snuiter, zeg?! Iedereen kruipt voor hem. Waarom??
quote:Eindeloos schreef op 03 januari 2017 @ 16:16:

Ik snap er eigenlijk niks van ( of eigenlijk wel).

Er zit geen dubbeltje in kas, al het geld was voor Bassie.......

Eerder was het zo dat het bedrag dat er in kas zat, aan het eind van het jaar, werd uitgekeerd aan de winnaar door de programmamakers, maar dat ditzelfde bedrag ook in kas bleef voor de bewoners, toch?

Dat zou betekenen dat ze 15k hebben ipv 0,0. Dan nog hadden ze het over opbouwen van een buffer etc. en kan dit daar ook niet allemaal van betaald worden, maar het scheelt natuurlijk wel.
quote:mendy schreef op 05 januari 2017 @ 22:51:

[...]

Eerder was het zo dat het bedrag dat er in kas zat, aan het eind van het jaar, werd uitgekeerd aan de winnaar door de programmamakers, maar dat ditzelfde bedrag ook in kas bleef voor de bewoners, toch?

Dat zou betekenen dat ze 15k hebben ipv 0,0. Dan nog hadden ze het over opbouwen van een buffer etc. en kan dit daar ook niet allemaal van betaald worden, maar het scheelt natuurlijk wel.

Oké Mendy, ik heb het voorgaande jaren niet meegekregen. Je kunt zomaar gelijk hebben.

Misschien wordt het nog openbaar gemaakt.

Dank je
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat een vertoning van de ondernemers zeg.... Het lijkt wel een sekte.
Vind t echt bizar om te zien hoe ze kruipen voor dominante Rob. Hij is er nog maar net en commandeert zich een ongeluk.

Hopelijk gaan hun ogen nog open. Rob=stom
quote:watdachtjehiervan schreef op 06 januari 2017 @ 08:12:

Wat een vertoning van de ondernemers zeg.... Het lijkt wel een sekte.Inderdaad. Ik herken typische trekjes van die Rob. In het bedrijfsleven heb ik ook weleens te maken gehad met interim-managers die op deze manier hun entree maakten. Vriendjes maken, zelf niks anders kunnen dan commentaar leveren enz. . En dat werkt alleen maar als hij maar een paar medestanders heeft. Als iedereen hem gewoon geen aandacht geeft, gebeurt er ook niks. Het lijkt wel alsof Boyd en Jessie in de maling worden genomen en dat het achteraf een soort gescript leermomentje blijkt voor deze 2 topondernemers. Dat ze dus feitelijk meelopen met een psychopatische dictator.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:KroegFilosoof schreef op 06 januari 2017 @ 08:22:

[...]

Inderdaad. Ik herken typische trekjes van die Rob. In het bedrijfsleven heb ik ook weleens te maken gehad met interim-managers die op deze manier hun entree maakten. Vriendjes maken, zelf niks anders kunnen dan commentaar leveren enz. . En dat werkt alleen maar als hij maar een paar medestanders heeft. Als iedereen hem gewoon geen aandacht geeft, gebeurt er ook niks. Het lijkt wel alsof Boyd en Jessie in de maling worden genomen en dat het achteraf een soort gescript leermomentje blijkt voor deze 2 topondernemers. Dat ze dus feitelijk meelopen met een psychopatische dictator.

Dat blijkt wel uit een incident wat staat te gebeuren, gezien op streams:

Met de verbouwing moet de dictator verhuizen met zijn bed, mijn got:

Na een heleboel gelul krijgt de kapitalist in spé een zenuwenaanval.....

" nee,nee,nee, ik ga dit niet willen, dat ga ik niet willen, nee, ik ben al zo vaak verhuisd, ik

ben een man van Bijna 47 , ik doe het niet, ik kan het niet, ik wil het niet, echt dit ga ik niet willen

. ik ga dit echt niet willen. Maal 10 minuten

Op P4 ga je voor minder in een wit laken met lussen hoor............

Manman wat een vent!
quote:atjuuh schreef op 06 januari 2017 @ 08:18:

Vind t echt bizar om te zien hoe ze kruipen voor dominante Rob. Hij is er nog maar net en commandeert zich een ongeluk.

Hopelijk gaan hun ogen nog open. Rob=stom1ste stemronde eruit........
Normaal schrijf ik hier eigenlijk niet mee hoor, maar ik zit me toch (negatief) op te winden over de plannen van Rob!

Ondescheid maken.. een stalen wand??? Eerst leek het me wel iemand die de boel op een positieve manier op kon beuren. Maar daar heb ik me dan echt in vergist.

Net de uitzending van gisteren teruggekeken, en ik moest het even kwijt.

Hopelijk gaan ze dit niet van hem pikken!
quote:sistermoon schreef op 06 januari 2017 @ 13:28:

Hopelijk gaan ze dit niet van hem pikken!Het zijn allemaal manager-clichés. Je kunt zijn hele strategie lezen in het boek management voor dummies. En bij tegenspraak vanuit de groep komt hij ook straks ook met voorgeprogrammeerde antwoorden. Wel of niet ingegeven door de regie. Vergeet niet dat alles wordt aangestuurd en gecast door Huub uit de Gouden Kooi.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Wat een eikel inderdaad.. Stel dat dus alles wordt aangestuurd, waarom werkt Rob hieraan mee? Je wilt toch niet op die manier op tv komen? Ik denk dat het deels zijn eigen ideeën zijn/ deels wordt aangedikt/ geregisseerd. Misschien ziet hij ook echt niet in hoe vreemd de ideeën zijn omdat hij aanhangers heeft die hem voeden.. Van mij mag hij eruit gestemd worden en weer met z'n beide benen op de grond komen te staan
quote:chanella1 schreef op 06 januari 2017 @ 16:32:

Ik denk dat het deels zijn eigen ideeën zijn/ deels wordt aangedikt/ geregisseerd. Wanneer ik zakelijk dusdanig geslaagd ben zoals hij zegt dat hij is, zou ik mijn visie nooit op nationale televisie gaan lopen etaleren. Dit soort mensen hebben meestal minder geldingsdrang dan mensen voor wie dit nog een droom c q doel is. Sterker nog, ik zou meer in de anonimiteit terugtrekken en gaan genieten van mijn rust. Daarom denk ik dat eerder het tegendeel waar is en dat hij inderdaad geregisseerd wordt en als bizar experiment wordt gebruikt om te kijken wie en hoever je bepaalde mensen kunt meetrekken in je gekte.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Dat laatste heb ik ook Kroegfilosoof..

Een beetje als 'The Wave'.. Inderdaad als experiment of zo. Hij kwam er ook al op een bijzondere manier in, dus dat zou best weleens kunnen kloppen!
Dat vind ik best een interessante theorie haha. Ben benieuwd
quote:sistermoon schreef op 06 januari 2017 @ 13:28:

Normaal schrijf ik hier eigenlijk niet mee hoor, maar ik zit me toch (negatief) op te winden over de plannen van Rob!

Ondescheid maken.. een stalen wand??? Eerst leek het me wel iemand die de boel op een positieve manier op kon beuren. Maar daar heb ik me dan echt in vergist.

Net de uitzending van gisteren teruggekeken, en ik moest het even kwijt.

Hopelijk gaan ze dit niet van hem pikken!Gooi het er maar lekker uit Sister, hoe meer commentaar meepraat, hoe leuker we het vinden.
Even, omdat het kàn !

Toch leuk die etiquette workshop gisteren
Nee ,dit kan niet echt zijn johh, wat n rare vent die Rob, dit klopt echt niet hoor dit moet toch wel n experiment zijn ofzo..?!
.
quote:atjuuh schreef op 06 januari 2017 @ 08:18:

Hopelijk gaan hun ogen nog open. Rob=stomTypes als Rob vallen doorgaans heul snel door de mand. Nare man. Geloof ook geen ruk van zijn gezever.
Ook een Pluviofiel
quote:Djessy schreef op 06 januari 2017 @ 19:48:

[...]

Types als Rob vallen doorgaans heul snel door de mand. Nare man. Geloof ook geen ruk van zijn gezever.Heb nog steeds n raar gevoel bij Rob. Dat er n addertje onder t gras zit. Dat t een soort experiment is ofzo....
Die broche..... Gaan mijn haren van omhoog staan. Zou dat nooit dragen. Wat een onzin dat je iets moet dragen om bij een club te kunnen horen. Wie verzint zoiets.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Wat goed dat Do zelf blijft nadenken en niet volgt als een mak lammetje met die speldjes.
quote:atjuuh schreef op 06 januari 2017 @ 19:49:

[...]

Heb nog steeds n raar gevoel bij Rob. Dat er n addertje onder t gras zit. Dat t een soort experiment is ofzo....Experiment of niet, ik blijf het een nare man vinden. En dat hij zich hiervoor laat lenen getuigd niet echt van intelligentie.
Ook een Pluviofiel
Ik kom ook even ventileren over Rob. Wat een figuur

Dit doet me denken aan het Stanford Prison Experiment waarover ik heb geleerd bij mijn opleiding. Het onderscheid, de minimalisten die wel als personeel mogen werken (gevangenen vs bewakers) etc. Hij heeft al een groepje mee die elkaar ook opstoken. Pfff dat Stanford experiment liep totaal uit de hand terwijl de testleider het liet gebeuren. De proefpersonen waren studenten, dit zijn idioten dus ben benieuwd hoe het verder gaat...
quote:mendy schreef op 06 januari 2017 @ 19:53:

Wat goed dat Do zelf blijft nadenken en niet volgt als een mak lammetje met die speldjes.

Maar ze had er beter over na kunnen denken voor ze de eed aflegde en de broche accepteerde lijkt mij.

Vind het wel een enge business, wat een onderscheid wordt er nu gemaakt. Ik vind het ook eigenlijk niet zo leuk meer kijken nu, hoop dat het niet te lang duurt dit.
quote:Eindeloos schreef op 06 januari 2017 @ 19:11:

Even, omdat het kàn !

[img]https://i.gyazo.com/e5311ece32c2d270758 ... d58f51.gif[/img]

Toch leuk die etiquette workshop gisteren Gut oh gut, ik wil echt wel een keer iets positiefs over Billy zeggen, maar ze maakt het erg lastig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven