Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 26 december 2016 @ 08:20:

[...]





Is het toch nog waar wat Gina zei: voor eindejaar sex gehad! En hoe zat het met roken en drinken bij Jessie? Heeft ie vast ook al gedaan. Ach hij is een jonge vent, ook niet zo raar allemaal.

Als Boyd Billy had gewild, had ze nu nooit met Jessie in de koffer boot gedoken.



Jij ook hele fijne extra vrije tweede kerstdag





Dank je weer



Nee Droom, Jessie hàd niet eens gedronken was het maar waar dan was het nog te verklaren geweest......

Heb het even niet meegekregen maar ging naar de streams, en ja hoor dik Vader en Moeder aan het spelen, Gina heeft gelijk gekregen.

En uiteraard is Jessie 2e keus
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat in godsnaam was dat voor rare Kerstvoorstelling van Ramona?
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
quote:Severus_Snape schreef op 26 december 2016 @ 21:53:

Wat in godsnaam was dat voor rare Kerstvoorstelling van Ramona?Ik moet nog kijken.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 22:22:

[...]



Ik moet nog kijken....... Doe nou maar niet, want je raakt op het laatste moment nog in een kerstdepressie. Djiezus Kraist wat was dat toch lelijk. Slechte zang, rottig geluid, achterlijke regie....... Het was net de Jostiband on acid. Maar dan met een christelijk Jezus tintje.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij KroegFilosoof. Wat een slechte, gênante vertoning was dat
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 26 december 2016 @ 22:49:



[...]





Doe nou maar niet, want je raakt op het laatste moment nog in een kerstdepressie. Djiezus Kraist wat was dat toch lelijk. Slechte zang, rottig geluid, achterlijke regie....... Het was net de Jostiband on acid. Maar dan met een christelijk Jezus tintje.





Dank voor de tip, ik waag het er maar op....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oh, Cemal!! DUMP ROMY!!
Alle reacties Link kopieren
Morticia is in da house zo te zien?
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe komen Ramona en Rowena aan dat lange haar? En wie heeft dat betaald?

Ik vind de uitzendingen per dag leuker worden met Boys.

En wat zag Bas er ineens fris & fruitig uit met z'n nieuwe oude look. Maar zat Do nou te janken over zijn haar en kleding? ?



Zag op FB leuke ontwikkelingen voorbijkomen maar spoiler niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad!! Hebben ze extensions gekregen of zo? Bas zag er uit zoals hij vroeger was, je ziet gewoon dat het wat met hem deed. En wat Do nou weer te janken had.... misschien heeft ze wel meegelezen hier, en weet ze inmiddels dat iedereen haar een verschrikkelijke draak iedereen vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 27 december 2016 @ 20:49:

Hoe komen Ramona en Rowena aan dat lange haar? En wie heeft dat betaald?

Ik vind de uitzendingen per dag leuker worden met Boys.

En wat zag Bas er ineens fris & fruitig uit met z'n nieuwe oude look. Maar zat Do nou te janken over zijn haar en kleding? ?



Zag op FB leuke ontwikkelingen voorbijkomen maar spoiler niet.



Ik begrijp het ook niet? Is ook niet duidelijk geworden in de uitzending waarom ze nu weer aan het huilen was.

Leek er wel op omdat bas zich aan het omkleden was? Als dat waar is, is ze nog triester dan ik dacht en ik had al geen hoge pet van haar op..
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 27 december 2016 @ 19:36:

Oh, Cemal!! DUMP ROMY!!



+1!!!





Wat een hysterisch wijf is dat
Only dead fish go with the flow
Nou, best frappant toch dat Bas zich ineens weer als zijn oude zelf kleedde, terwijl wij het er hier net over hadden gehad dat hij steeds maar in dat ouwe vest liep en zo ingedut leek door Do... Goh. Ik blijf hem sexy vinden, maar hij ziet er wel een stuk uitgebluster uit dan toen hij erin kwam. Waarom Do huilde? Moehoehoe, dit is haar Bas niet, mwoehoehoe... Zoiets.

Vind trouwens dat Rowena er steeds slechter uit begint te zien, valt me vooral op nu met dat lange haar. Zorgelijk, vermoeid en teveel sigaretjes gehad. Ze wordt niet mooi oud als ze zo door blijft gaan, moet beter voor zichzelf gaan zorgen (minder roken, minder Ruud, problemen aanpakken).
Alle reacties Link kopieren
VL, dat vind ik ook. Daarnaast staat/zit ze bij zoveel zo stompzinnig te lachen en niet alleen bij debiele opmerkingen van Ruud. Vandaan weer zo lacherig dat mensen zich stoorden aan de smerige uvhj troffee. Bender de enige die het verdient

Heb medelijden met haar ouders. Wat moet dat tenenkrommend zijn + die krijgen een heel andere dochter terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 28 december 2016 @ 22:38:

VL, dat vind ik ook. Daarnaast staat/zit ze bij zoveel zo stompzinnig te lachen en niet alleen bij debiele opmerkingen van Ruud. Vandaan weer zo lacherig dat mensen zich stoorden aan de smerige uvhj troffee. Bender de enige die het verdient

Heb medelijden met haar ouders. Wat moet dat tenenkrommend zijn + die krijgen een heel andere dochter terug.Nou, echt! Het lijkt net of ze een soort van gehersenspoeld is door Ruud. Ze is verlept, lacht om al zijn grappen, is het altijd met hem eens, griezelig gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ja echt eng. Toen zei binnenkwam vond ik haar best een mooie vrouw maar nu.......
Alle reacties Link kopieren
Het komt ook door dat lange slonzige haar. Maar wat is er met haar huid gebeurd? Zou het door de stress komen? Of het slechte eten? Teveel roken? Ze was prachtig toen ze binnenkwam, ik begrijp niet hoe iemand in zo'n korte tijd zo achteruit kan gaan. Misschien is ze ook minder make up gaan dragen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben nieuw maar wil graag meepraten over Utopia! Ik ben niet de enige die Do zo ontzettend nep vind zo te lezen
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Boyd Kevin zo aanviel, Kevin vind ik wel een schatje hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 28 december 2016 @ 23:29:

Het komt ook door dat lange slonzige haar. Maar wat is er met haar huid gebeurd? Zou het door de stress komen? Of het slechte eten? Teveel roken? Ze was prachtig toen ze binnenkwam, ik begrijp niet hoe iemand in zo'n korte tijd zo achteruit kan gaan. Misschien is ze ook minder make up gaan dragen?



En zooo belangrijk Chanella, die toet reiningen voor het slapen.

Maar daar is ze te lui voor, hup lekker met make-up het bed in .



Eigen schuld lelijke huid....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbei_ schreef op 28 december 2016 @ 23:35:

Hallo ik ben nieuw maar wil graag meepraten over Utopia! Ik ben niet de enige die Do zo ontzettend nep vind zo te lezen





Welkom Aardbei, als je Do een schatje vindt ben je ook haske welkom hoor



Leuk dat je meeschrijft...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 29 december 2016 @ 10:57:

Jammer dat Boyd Kevin zo aanviel, Kevin vind ik wel een schatje hoor Hij heeft wel heel netjes excuses gemaakt, maar idd het kon een tandje minder.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 28 december 2016 @ 22:44:

[...] Nou, echt! Het lijkt net of ze een soort van gehersenspoeld is door Ruud. .Ze is gewoon betoverd door zijn o zo grote maar zure toverstaf. Ik hoop wel dat ze het safe doen anders hebben we straks weer last van hun offspring.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Ja Eindeloos, die make-up daar... In de uitzendingen valt mij dat nooit zo op, dat de dames (en een enkele heer ) zoveel make-up dragen, maar dat doen ze natuurlijk wel. Daarbij komen nog de felle lampen, die (als ik het goed heb begrepen) op gezette tijden aan en uit gaan, omdat het toch ook tv blijft en die lampen waarschijnlijk als studiolampen dienen. Ik kan me goed voorstellen dat de dames dan automatisch meer make-up gaan dragen dan thuis. En brr, ik heb er een hekel aan hoor, die pancake-kopjes, maar ik kan me er vanuit onzekerheid gedacht wel iets bij voorstellen. En ja, dan is goed reinigen een must. Die arme Naomi was ook slachtoffer van slechte reiniging; plamuurde zich helemaal vol en spoot er dan haarlak over om de boel te fixeren. Vraag me weleens af hoe haar huid er nu aan toe is.
Alle reacties Link kopieren
Bij Naomi zat het volgens mij ietsje anders, die plamuurde zich thuis al helemaal voor vanwege pukkels, die is daar juist make up-afgekickt.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven