Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:vivamien schreef op 30 december 2016 @ 13:51:

Net de aflevering van gisteren bekeken.

Heel benieuwd wat die Rob gaat doen. Ik weet niet zo goed wat ik van hem denken moet, vond het haast een beetje eng, maar dat komt misschien ook door de muziek die er steeds bij werd gedraaid.

Utopiaan van het jaar? Ik vind eigenlijk de meesten alleen maar volkomen ingeschikt....

Boyd nog niet, is er net, heeft nog niet echt iets bewezen.

Ruud ook niet. Engerd. Haalde voor de zoveelste keer zijn stokpaardje Bender van stal, maar vreet geen ene moer uit daar. Hij is de meest irritante bewoner, met zijn maniertjes, zijn kohlstreepjes, die gore kleren en dat smerige gevreet.

Ramona, heel knap hoor dat ze zoveel kilo is afgevallen (alleen dat maatje 44 geloof ik eerlijk gezegd niet ). Maar verder een moeilijk typje, zo wisselvallig van karakter en aartslui.

Billy is gestoord, waait ook met alle winden mee, stookt mensen tegen elkaar op. Vreselijk mens, verdient het echt niet,

Jessy vindt vooral zichzelf erg belangrijk. Rare ideeën en staat zeer zwak in zijn schoenen.

Rowena, verschrikkelijk hoe die is afgetakeld sinds ze bij Ruud is. Ze ziet er niet meer uit, heeft niet eens een eigen mening meer, jammer gewoon.

Romy, hysterisch ding. In haar doen en laten een puber, inclusief die jankbuien van d'r.

Bas en Do, ja ik noem ze maar in één keer, want dat zijn gewoon geen individuen meer. Bas slaat volledig door met zijn veganisme, totaal ondergesneeuwd door dat valse kreng, dat zo nep is als wat.

Karin, een ouwe zeur, altijd wat te klagen met dat verongelukte gezicht van d'r, past niet in de groep.

Victoria, zweefteef, denkt dat ze de koningin is, maar zie werkelijk niet in wat die toevoegt daar.

Wat erg eigenlijk, dat ik op zoveel wat aan te merken heb... ik lijk Cees wel...

Maar een aantal had ik nog niet genoemd;

Jacco, was in het begin een echte roddelnicht, maar vind hem de laatste weken eerlijker en positiever.

Kevin, beetje stil, of eigenlijk zo ontzettend stil, dat ik er geen mening over heb. Hij is volgens mij wel correct, geen noemenswaardige ruzies of rellen, doet gewoon zijn ding. Maar onzichtbaar.

Gina, komt wat dommig over, maar zegt wel altijd waar het op staat en werkt volgens mij wel hard.

Cemal, ach dat vind ik nou nog wel een lieverdje. Beetje dommig, maar ook wel heel eerlijk. Aandoenlijk eigenlijk. Dus tja, dan hij maar.haha mooie samenvatting! M'n vriend vraagt zich ook altijd af waarom ik Utopia kijk. Ik heb op alle bewoners soortgelijk commentaar
Alle reacties Link kopieren
Yeah BAS Utopiaan vh jaar!
Alle reacties Link kopieren
En Ruud morgen naar huis..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op FB dat Ruud naar huis wil?

Of issie al weg?

Oh Bas UVHJ?! Wel mooie uitslag hoor!
Only dead fish go with the flow
Jaaaaa! Blij dat Bas gewonnen heeft! En helemaal happie dat Ruud naar huis gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 30 december 2016 @ 13:51:

Net de aflevering van gisteren bekeken.

Heel benieuwd wat die Rob gaat doen. Ik weet niet zo goed wat ik van hem denken moet, vond het haast een beetje eng, maar dat komt misschien ook door de muziek die er steeds bij werd gedraaid.

Utopiaan van het jaar? Ik vind eigenlijk de meesten alleen maar volkomen ingeschikt....

Boyd nog niet, is er net, heeft nog niet echt iets bewezen.

Ruud ook niet. Engerd. Haalde voor de zoveelste keer zijn stokpaardje Bender van stal, maar vreet geen ene moer uit daar. Hij is de meest irritante bewoner, met zijn maniertjes, zijn kohlstreepjes, die gore kleren en dat smerige gevreet.

Ramona, heel knap hoor dat ze zoveel kilo is afgevallen (alleen dat maatje 44 geloof ik eerlijk gezegd niet ). Maar verder een moeilijk typje, zo wisselvallig van karakter en aartslui.

Billy is gestoord, waait ook met alle winden mee, stookt mensen tegen elkaar op. Vreselijk mens, verdient het echt niet,

Jessy vindt vooral zichzelf erg belangrijk. Rare ideeën en staat zeer zwak in zijn schoenen.

Rowena, verschrikkelijk hoe die is afgetakeld sinds ze bij Ruud is. Ze ziet er niet meer uit, heeft niet eens een eigen mening meer, jammer gewoon.

Romy, hysterisch ding. In haar doen en laten een puber, inclusief die jankbuien van d'r.

Bas en Do, ja ik noem ze maar in één keer, want dat zijn gewoon geen individuen meer. Bas slaat volledig door met zijn veganisme, totaal ondergesneeuwd door dat valse kreng, dat zo nep is als wat.

Karin, een ouwe zeur, altijd wat te klagen met dat verongelukte gezicht van d'r, past niet in de groep.

Victoria, zweefteef, denkt dat ze de koningin is, maar zie werkelijk niet in wat die toevoegt daar.

Wat erg eigenlijk, dat ik op zoveel wat aan te merken heb... ik lijk Cees wel...

Maar een aantal had ik nog niet genoemd;

Jacco, was in het begin een echte roddelnicht, maar vind hem de laatste weken eerlijker en positiever.

Kevin, beetje stil, of eigenlijk zo ontzettend stil, dat ik er geen mening over heb. Hij is volgens mij wel correct, geen noemenswaardige ruzies of rellen, doet gewoon zijn ding. Maar onzichtbaar.

Gina, komt wat dommig over, maar zegt wel altijd waar het op staat en werkt volgens mij wel hard.

Cemal, ach dat vind ik nou nog wel een lieverdje. Beetje dommig, maar ook wel heel eerlijk. Aandoenlijk eigenlijk. Dus tja, dan hij maar.Ik deel je mening hartstochtelijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 30 december 2016 @ 14:42:

[...]



haha mooie samenvatting! M'n vriend vraagt zich ook altijd af waarom ik Utopia kijk. Ik heb op alle bewoners soortgelijk commentaar Hier ook op iedereen commentaar, behalve op B O Y D
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 30 december 2016 @ 16:41:

[...]





Hier ook op iedereen commentaar, behalve op B O Y D Mwooaaa, ik ben er eerlijk gezegd niet zo kapot van. Ik had eerlijk gezegd iets meer verwacht van iemand uit het tattoo wereldje. Ik had wel meer Amsterdams Hells Angel - achtige uitspraken en daarbij behorend gedrag verwacht. Zo hard dat Marjet Billy huilend en kotsend op zou rotten. En dom dat hij tegen Ruud heeft toegegeven dat hij in het verleden anabolen heeft gebruikt. Die pakt hem daar nu iedere keer mee, terwijl hij het zelf ook heeft gebruikt. En dat hij aan zit te pappen met Jessie, de so called slimme ondernemer van utopia. Het begint nu een beetje een onnozel koppeltje te worden die als een stel pubers plannetjes zitten te smeden alleen maar om de rest aan het janken te krijgen. En verder niks doet, alleen een beetje plaatjes zetten.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:smileklik schreef op 30 december 2016 @ 14:47:

Yeah BAS Utopiaan vh jaar! Helemaal terecht gezien zijn doelen (dieren), maar ook gezien de concurrentie (aanfluiting).
Alle reacties Link kopieren
Iemand al een theorie over die Rob? Ik tast in het duister, terwijl ik meestal wel een vermoeden heb.

Heel raar dat hij boodschappen ging doen?



Ik ben het wel eens dat Bas Utopiaan van het jaar is geworden. Zo'n grootste zwakte is de relatie met Do waarin hij een stuk van zichzelf heeft ingeleverd. Maar vergeleken met de andere utopianen heeft hij uiteindelijk onder de streep de meest positieve invloed. En eigenlijk wint hij op dat gebied vooral omdat hij geen ruziezoeker is, niet onnodig mensen naar beneden haalt of ander jaloers gedrag tentoonstelt.

De lat ligt wat dat betreft best laag.



Ben blij te horen dat Ruud naar huis gaat. Was steeds vaker tenenkrommend om te bekijken met z'n Bender(truien). Bizar dat hij de eer hiervoor opstrijkt. Anderen zitten die truien te maken voor hem en het enige wat Ruud doet is de hele dag koe knuffelen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ja, Ruud werd echt steeds gênanter. Vind hem echt nog nepper overkomen dan Do, het lijkt wel een acteur. Alles zo bedacht en gekunsteld, zelfs zijn antwoorden lijken met een kleine vertraging te komen, omdat hij eerst moet nadenken of het in het Ruud-imago past. Vind deze Ruud ook heel anders overkomen dan de snelle telefoonverkoper die binnenkwam (als ik me niet vergis). Dat was in principe een gewone jongen, waar niet veel bij zat. Deze nieuwe Ruud is echt een groot masker.
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 30 december 2016 @ 23:23:

Ja, Ruud werd echt steeds gênanter. Vind hem echt nog nepper overkomen dan Do, het lijkt wel een acteur. Alles zo bedacht en gekunsteld, zelfs zijn antwoorden lijken met een kleine vertraging te komen, omdat hij eerst moet nadenken of het in het Ruud-imago past. Vind deze Ruud ook heel anders overkomen dan de snelle telefoonverkoper die binnenkwam (als ik me niet vergis). Dat was in principe een gewone jongen, waar niet veel bij zat. Deze nieuwe Ruud is echt een groot masker.Enge vent. Zoals hij aan dat haar en baard loopt te plukken, zijn tattoos laat zien, zich opmaakt, zogenaamd nonchalant gekleed maar wel heel "modieus" zo'n zakdoek uit zijn broek heeft hangen. Hij doet echt heel anders dan hoe hij eigenlijk wil zijn. Niks "boeit" hem, hij is één met de beesten, maar ondertussen zo ijdel als de pest. En onzeker. Ergens klopt het gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
En is Ruud al naar huis? Ben heel benieuwd of hij dit keer wel daad bij het woord voegt. Wat is eigenlijk zijn reden om te gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbei_ schreef op 31 december 2016 @ 10:01:

En is Ruud al naar huis? Ben heel benieuwd of hij dit keer wel daad bij het woord voegt. Wat is eigenlijk zijn reden om te gaan?De werkelijke rede is dat er nog één werkende hersencel in zijn ranzige schedel een waarschuwing af gaf dat hij zich op deze manier wel erg voor lul zet en de kans groot is dat hij na 25 jaar solliciteren nog geen werkgever vindt die hem aanneemt vanwege zijn utopia verleden.........

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
IJdel en onzeker gaan prima samen.

Ik vind hem een leuke gozer, hij heeft vanzelfsprekend zo zijn eigenaardigheden maar die maken m wel tof eigenlijk, apart. Hij is van zijn voetstuk gevallen, dat wel. Kon hij zich het eerste jaar nog neerzetten als lollige laatmaarwaaien badboy, nu komt hij daar niet meer mee weg. Komt omdat Utopia iets gestructureerder is lijkt dan eerst. Ik herinner me alle smachtende dames nog hoor, toen hij binnenkwam, hij was De Man. Maar hij is halverwege zijn manzijn een stukje verloren, leeggezogen door een jankende Billy in eerste instantie en daarna een soort zoemend gezwel dat constant om hem heen hangt. En nu is er niks van over. Gooi er een Boyd (die natuurlijk eigenlijk een asociale mafkees is zonder enig inlevingsvermogen) overheen en Ruud is overbodig. En dat heeft hij zelf ook in de smiezen dus klaar.

Ik vind het overigens wel heel bijzonder dat hij zich een stier heeft aangemeten zonder eerst te bedenken wat er met het dier gebeuren moet. Een verwende stier ook nog, die mensen als soortgenoten ziet en dat zou nog best wel eens gevaarlijk kunnen worden als hij groot, sterk en geslachtsrijp is.

Ben ook heel benieuwd wat er van Ruuwena overblijft out there.
...
Ik vraag me sowieso af hoe het met Rowena zal gaan als Ruud vertrekt. Ze bleef maar herhalen bij iedereen die het horen wilde dat ze wil blijven en 'nog niet klaar is in Utopia', maar ik denk dat ze alleen maar wilde blijven omdat Ruud er voor haar was en er buiten de poort een bult trammelant ligt te wachten. Zonder Ruud gaat ze het dus zowel binnen als buiten Utopia moeilijk krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk juist dat ze er onwijs van op gaat knappen.
...
Yeshhhhh Ruud is officieel weg en Rob de nieuwe inwoner (lijkt een beetje doorgestoken kaart? Alsof het al zo afgesproken was dat Ruud in het nieuwe jaar wegging)
Joehoe, dahaag Ruud! Dat neppe gedoe zal ik niet missen. Vond hem alleen lief richting de dieren (maar zoals Roos opmerkte; een vertroetelde stier die mensen als zijn gelijken beschouwd is misschien ook niet zo'n goed idee...)
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dus helemaal niet leuk dat Ruud en Bender weg zijn :( zal hen oprecht missen in de uitzendingen. Voel me een beetje berooft van mn favoriete tv programma ook al gaat t gewoon door.. Niet okee Ruud, niet okee.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nieuwjaar gelijkgestemden en Utopia liefhebbers
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 01 januari 2017 @ 19:17:

Gelukkig Nieuwjaar gelijkgestemden en Utopia liefhebbers Gelukkig nieuwjaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 01 januari 2017 @ 19:17:

Gelukkig Nieuwjaar gelijkgestemden en Utopia liefhebbers Gelukkig nieuwjaar
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Rob niet leuk :( Vind het nu wat te gescript worden en dat heeft Utopia niet nodig. Er gebeurt al genoeg tussen de bewoners zelf. Hopelijk trekt Rob bij als hij er langer zit, Jessie vond ik in het begin ook niks en tegenwoordig vind ik hem wel oké

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven