Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Entertainment
Welkom op de pijler Entertainment. Op deze overzichtspagina vind je alles op het gebied van film, theater, boeken, tv, muziek en spelletjes. Kijk gezellig samen een tv-programma, deel wat je favoriete boek, film of serie is, praat over je favoriete persoonlijkheid is of vertel iedereen welk concert je te gek vond. [break]

Bespreek alle ins en outs van de sterren. Kortom, hier kun je terecht voor alles dat met entertainment te maken heeft.

Houd er wel rekening mee dat niet iedereen de nieuwste film al heeft gezien, het laatst verschenen boek al heeft gelezen of de hitserie van het moment online heeft bijgekeken. Spoilen wordt niet gewaardeerd; als je dat toch wil doen, geef dat dan even aan in de topictitel.

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 786 berichten
Link kopieren Quote
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.

Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.

http://popcornculture.nl/wp-content/uploads/2013/12/Utopia-Big-Brother-all-over-again.jpg
[b]Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé [/b]
Link kopieren Quote
Eindeloos schreef op 22 december 2016 @ 20:19:

Ruud met zijn Bender truien 45.000 :rofl: elke uitzending wordt het meer :facepalm:

Ruud ziet ze vliegen.....
Zielig ventje is het gewoon, bah
Link kopieren Quote
voel schreef op 22 december 2016 @ 22:57:

Oh gaan we hier verder!;) geinig hoe boyd bij iedereen zit te slijmen om een stem. Wat is Billy toch rustig sinds Boyd er is. Ze is liever en rustiger. En het lijkt echt over te zijn he tussen haar en Jessie. Gelukkig maar....

Was je ons kwijt Voel?.......

Ja persoonlijk vind ik het te "opgelegd ", de stilte tussen die 2, je kan toch nooit van zo heftig naar Niks..... ?
[b]Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé [/b]
Link kopieren Quote
'de enige soap met echte mensen' Tvp
Link kopieren Quote
Tvp
Link kopieren Quote
Tvp :whistle:
The finest pleasure is kindness to others.
Link kopieren Quote
Joepie nieuw deel weer! Dank Eind! Heerlijk! :heart:
Only dead fish go with the flow
Link kopieren Quote
Die Jessie en Boyd kunne wel lekker rellen met z'n tweeën voor kerst hè. Een aantal trapt er Met open ogen in X-D
Link kopieren Quote
Tvp :comput:
It is a risk to love. What if it doesn't work out?...ah, but what if it does.
Link kopieren Quote
Nou, nou, nou, wat gingen ze tekeer. Alsof twee mensen maar zo kunnen beslissen dat die hele loods plat gaat.... Eén groot spel, vooral Billy. Jessie moet eens op houden met "op het moment dat". Hij zegt het wel 100x per uitzending.

Ik vind Jacco trouwens steeds leuker worden. Maar dat vind Karin helemaal, volgens mij. Die gaat voor dat groene blaadje X-D.
Link kopieren Quote
Waar staat tvp voor? :whut:

Dtv
Link kopieren Quote
Terugvindpost :D

Volgens Wikipedia: een reactie op een internetforum waarmee een gebruiker de discussie kan blijven volgen zonder inhoudelijk te reageren.
Link kopieren Quote
vivamien schreef op 24 december 2016 @ 10:26:

Nou, nou, nou, wat gingen ze tekeer. Alsof twee mensen maar zo kunnen beslissen dat die hele loods plat gaat.... Eén groot spel, vooral Billy. Jessie moet eens op houden met "op het moment dat". Hij zegt het wel 100x per uitzending.

Ik vind Jacco trouwens steeds leuker worden. Maar dat vind Karin helemaal, volgens mij. Die gaat voor dat groene blaadje X-D.

Haha hoe ze naar hem kijkt inderdaad ;) Ik vind hem ook leuker worden, beetje sarcastisch, hij blijkt gewoon humor te hebben, vond hem in het begin vooral een roddelnicht..

Ik vind de interactie tussen Boyd en Ramona ook leuk, het is duidelijk te zien dat hij haar mag/ respect voor haar heeft..Ondanks de roast in de eerste aflevering..
Link kopieren Quote
chanella1 schreef op 24 december 2016 @ 11:47:

[...]

Ik vind de interactie tussen Boyd en Ramona ook leuk, het is duidelijk te zien dat hij haar mag/ respect voor haar heeft..Ondanks de roast in de eerste aflevering..
Nou nou, wat een respect. De manier van afblaffen deed mij denken aan mijn Duitse oma die mijn Nederlandse opa toesprak net na de tweede wereldoorlog...........

Bring your Own Beer and Wife
Link kopieren Quote
Dreamglasses schreef op 24 december 2016 @ 07:52:

Joepie nieuw deel weer! Dank Eind! Heerlijk! :heart:
Niks te danken lieverd, Fijne dagen :smooch:
Link kopieren Quote
Ik moet nog kijken, had gisteren een leven sterfgeval...... :-|
Link kopieren Quote
KroegFilosoof schreef op 24 december 2016 @ 12:48:

[...]

Nou nou, wat een respect. De manier van afblaffen deed mij denken aan mijn Duitse oma die mijn Nederlandse opa toesprak net na de tweede wereldoorlog...........

Ohhh dat heb ik gemist,beetje jammer dan :( De eerste dagen was hij wel leuk naar haar
Link kopieren Quote
Eindeloos schreef op 24 december 2016 @ 13:54:

[...]

Niks te danken lieverd, Fijne dagen :smooch:
Jij ook hele fijne dagen :kiss:
Link kopieren Quote
Nou het hek staat weer wagenwijd open op de FB pagina van Utopia nu er gestemd kan worden op de kandidaten 8-P:comput:
Link kopieren Quote
Dreamglasses schreef op 26 december 2016 @ 00:48:

Nou het hek staat weer wagenwijd open op de FB pagina van Utopia nu er gestemd kan worden op de kandidaten 8-P:comput:
Ahhhh ik ga even kijken, als Pp houder heb ik al gestemd :whistle: op Boyd :rolling:
Link kopieren Quote
Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 00:54:

[...]

Ahhhh ik ga even kijken, als Pp houder heb ik al gestemd :whistle: op Boyd :rolling:
Whoop whoop :jump:
Link kopieren Quote
Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 00:54:

[...]

Oh echt?! Niet op Cemal?
Link kopieren Quote
Sorry schattebout , ik heb een switch gemaakt .Boyd is The Man for me :heart:
Link kopieren Quote
Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 01:08:

[...]

Sorry schattebout , ik heb een switch gemaakt .Boyd is The Man for me :heart:
Geeft niet. Meer Cemal voor mij ;-)
Link kopieren Quote
Dreamglasses schreef op 26 december 2016 @ 01:12:

[...]

Geeft niet. Meer Cemal voor mij ;-)
Geeft niks :hug: as we speak is het precies een klein uurtje geleden dat Jessie en Bill in de boot heerlijk hebben liggen batsen kussen * kucht*.

Wat zullen zijn ouders weer flauw zijn :-$

Fijne 2e Kerstdag.
Link kopieren Quote
Eindeloos schreef op 26 december 2016 @ 02:08:

[...]

Geeft niks :hug: as we speak is het precies een klein uurtje geleden dat Jessie en Bill in de boot heerlijk hebben liggen batsen kussen * kucht*.

Wat zullen zijn ouders weer flauw zijn :-$

Fijne 2e Kerstdag.

Is het toch nog waar wat Gina zei: voor eindejaar sex gehad! En hoe zat het met roken en drinken bij Jessie? Heeft ie vast ook al gedaan. Ach hij is een jonge vent, ook niet zo raar allemaal.

Als Boyd Billy had gewild, had ze nu nooit met Jessie in de koffer boot gedoken.

Jij ook hele fijne extra vrije tweede kerstdag :kisskiss:

:gift:

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven