Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, nare man vond ik dat.
Mooi! Gelukkig dat ie eruit is! Next: Andrea als 't aan mij ligt!
Toen ik in voorbeschouwingen las dat Hakim oliebollenbakker is, dacht ik direct: dat is de enige die er iets van kan bakken in dat concept. In hem zag ik de enige die iets op kan bouwen. vanuit bijna niets. De rest is een verloren zaak.

Ik heb het de eerste weken een beetje gevolgd, maar het is echt ongelofelijke bagger. Dit heeft niets te maken met iets opbouwen met niets. Doe het dan in een vruchtbare omgeving met natuurlijke bronnen en kijk of er een beschaving is op te bouwen. (Dit concept voor een reallife programma is bij mij te koop)
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Inderdaad, zet ze in de middle of nowhere in Afrika bij 'n waterput, geef ze 'n geit een paar kippen en wat zaden en laat ze selfsupporting worden. Handel kunnen ze eventueel drijven op 'n locaal marktje kilometers lopen verderop.
Andrea is ook drama queen ppfff
Hhttp://www.utopiatvshow.nl/andrea-het-manipula ... telegraaf/
http://www.utopiatvshow.n ... on-veldkamp-in-telegraaf/
Arme vent, maar hij kan haar beter dumpen, ze is het niet waard dat iemand van haar houdt.
Reli-gekkie Andrea spoort echt voor geen meter. Wat een vreselijk schijnheilig wijf is het.

Ik vind dat zeurderige geluid wat Hakim voortbrengt ook vreselijk maar bij mij had Andrea buiten gestaan. En haar maar troosten met zijn allen
ze sporen geen van allen daar, waarom loopt die Isabella daar zo achter Andrea aan? Billy duwt Isabelle weg en dan haar weer wel troosten in de stal? Dan is alles weer goed.

Andrea is haar man ook weer vergeten zo te zien...
Kent iemand nog 'n site om Utopia gemist op te kunnen kijken?

De site waar ik normaal op kijk http://www.utopia-gemist.nl/ ligt er uit met de volgende melding "This account has been suspended.

Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources." Dus geen idee of die nog terug in de lucht komt.
Zie link hierboven. Andrea had gezworen tegen Anton dat ze utopia zal verlaten. Nu is hij zwaar teleurgesteld in haar...
Ik bedoel de tv-uitzendingen, niet de streams.
Jeu hij is eruit! Kunnen er gelukkig weer oliebollen in het Maastrichtse gegeten worden. Het was maar behelpen de laatste weken.

Volgens mij kon Joey alleen Hakim, Emil of Nicoline eruit zetten, Andrea had wel een stem van het publiek maar niet van de bewoners, zij was dus niet genomineerd.

Al hoop ik idd dat zij de volgende wordt; van haar krijg ik echt geen hoogte, vertrouw haar voor geen vijf cent.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Vanessa en Paul hadden het er ook over dat er bij Andrea iets niet goed zit in de bovenkamer.

En hoe ze daar dan staat te dansen en twee dagen ervoor zo staat te janken.
Dieventaal is gewoon 82
Die vent
quote:MilaDila schreef op 24 februari 2014 @ 13:00:

Ik zal wel even spoiler alert in de OP zetten. Dan kunnen we hier gewoon actueel zijn.

Zie de regels, het moet in de titel staan (spoiler) dus ik zou even de mods vragen om de titel aan te passen.

Lijkt mij ook veel leuker dat je kan schrijven wat nu gaande is dan over nieuws wat al dagen oud is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hmm ergens toch jammer dat Hakim eruit is met z'n gezever en zeikert stem...

Maar had van hem het meeste t idee van een commerciele jongen die net als buiten de poort van utopia een weinig verschillende samenleving wilde maken dus mijn teleustellig was ook groot zo'n snelle jongen als bv hem erin te zien maar pfff hij had van mij mogen blijven en had Andrea graag zien vertrekken.
Hakim een snelle, commerciële jongen? Volgens mij heeft hij helemaal geen geld in de pot gebracht, vond hem vooral een zielig klein jongetje met een veel te grote mond. Nee, Utopia is hem beter kwijt en er staat vanzelf een nieuwe blaaskaak op, al dan niet geregisseerd.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
jeetje zeg, dat interview met Anton. Die ouwe is ook niet vies van wat publiciteit. Erg vreemd dat Andrea afspraak niet nakomt. Misschien wat extra geld gekregen van John om te blijven. Snap ook niet dat zo'n sneaky persoon zo goed ligt in de groep.
Ik zit net de aflevering van gisteren te kijken en zie nu het deel waarin Andrea Hakim beschuldigt van 't veroorzaken van die hartaanval bij haar vriend. Wat 'n ontzettend vuile gore huichelteef! Hoop dat haar vriend haar gigantisch laat vallen en naar Bonaire gaat en daar nog even ver van die zweefteef van zijn oude dag kan genieten.
Vreselijk, wat een huichelachtig mens, die Andrea. Het lef om iemand ervan te beschuldigen dat je man een hartaanval heeft gekregen door zijn opmerking. En je man vervolgens wel alleen laten, terwijl hij ligt te creperen. Tja, Utopia is nou eenmaal belangrijker. 's Avonds lekker feesten, terwijl je man gedesillusioneerd achter blijft.

Oh en Isabella compleet zwart maken, omdat ze je confronteert met je steelgedrag. Hypocriet wijf... Ze kan maar beter 24/7 bidden om vergiffenis, zoveel zonden begaat ze elke dag weer.

Gelukkig doorzien Vanessa en Paul haar, nu hopen dat de rest volgt. Wat dat betreft is het jammer dat Hakim eruit is.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ik denk dat ze van Anton af wilde en nu heeft ze haar ludieke manier gevonden... Zowel Hakim als haar eigen vriend heeft ze hiermee te kakken gezet (uiteindelijk haarzelf weten wij, maar dat ze dit soort dingen gewoon uit haar kanis krijgt!).

En ze zou dat niet doorhebben??
Only dead fish go with the flow
quote:MilaDila schreef op 25 februari 2014 @ 09:30:

jeetje zeg, dat interview met Anton. Die ouwe is ook niet vies van wat publiciteit. Erg vreemd dat Andrea afspraak niet nakomt. Misschien wat extra geld gekregen van John om te blijven. Snap ook niet dat zo'n sneaky persoon zo goed ligt in de groep.

Waar kan ik dat interview vinden?

Ik snap er ook helemaal niets van dat ze haar niet om te kotsen vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven