Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2014 @ 11:01:

[...]

Waar kan ik dat interview vinden?

Ik snap er ook helemaal niets van dat ze haar niet om te kotsen vinden.quote:Pauline26 schreef op 24 februari 2014 @ 21:13:

http://www.utopiatvshow.n ... on-veldkamp-in-telegraaf/
Only dead fish go with the flow
Ik liep gisteren in Hilversum en daar liepen Harold, peter en lindy met een shirt aan: Utopia, Been there, done that
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik was gestopt met Utopia kijken omdat het zo saai was, maar bleef wel dit topic volgen. Door dit topic ben ik weer gaan kijken, want de irritatiefactor is weer enorm gestegen en dan moet ik wel weer kijken.

Ik heb Andrea al eerder mogen aanschouwen met haar twin (ongelooflijk, er zijn 2 van deze figuren op de wereld) en zelfs ik krijg bijna hartritmestoornissen van dit schepsel.
Was echt raar om ze te zien. Ze hadden zeker ergens een schnabbel gehad??
quote:calvijn1 schreef op 25 februari 2014 @ 12:41:

Ik liep gisteren in Hilversum en daar liepen Harold, peter en lindy met een shirt aan: Utopia, Been there, done that

Ja je gaat dan denken: wonen ze daar alle drie ofzo? Ze zullen wel niet vrienden voor het leven zijn, denk ook schnabbel inderdaad.
Only dead fish go with the flow
Ik volg Utopia dus helemaal niet (alleen dit topic). Maar ik zag die Andrea van de week in vrouwenvleugel (of het moest haar zus zijn dat weet ik dus niet) ze lag daar naakt in bed met iemand.

Blijkbaar toen al tv geil.
quote:Dreamglasses schreef op 25 februari 2014 @ 14:39:

[...]

Ja je gaat dan denken: wonen ze daar alle drie ofzo? Ze zullen wel niet vrienden voor het leven zijn, denk ook schnabbel inderdaad.Ze hadden een patatje bij de Febo gehaald
Andrea, (van-)Billy en Emil waren in mijn Utopia binnen 1 dag retour achter het hek. Neppers en losers. (hoewel ik moet toegeven dat Emil wijzer is geworden. Van Rienk heb ik ook geen hoge pet. Zolang anderen de vuilnisbakken vullen uit maatschappelijk overdaad, is er wel wat te eten, maar zodra je het zelf moet doen........
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Ze stonden hakim op te wachten buiten de poort. Peter staat ook met zijn kop op een autootj (zal straks foto zoeken, zit nu in de bus).
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Voor de gemiste uitzending

http://tvblik.nl/utopia
Die gasten daar roken de longen uit hun lijf. Om niet goed van te worden....
Het karretje met Peter zijn hoofd:

Klopt!

Dat hadden ze aan met op de rug die tekst (Utopia Been there, done that)
Er is een deskundige aangetreden om de groepsdynamiek in Utopia te duiden:

http://www.youtube.com/watch?list=UUwNk ... SlO6uKAkys

Andrea heeft Anton gegooled en dat artikel gevonden, ze is er helemaal stuk van. Ze wil graag blijven in Utopia, omdat ze nu eindelijk voor zichzelf kiest. En dat ze in Utopia zit voor haar dochter. Tot die binnen komt lopen. en omdat een facepalm niet genoeg is, nog een:
Wat 'n huichelachtige draaikont is 't toch...
En maar psalmen zingen
Ik heb net uitverveling Utopia live aangeschaft. Zit al een tijdje te kijken. Maar ik vind écht dat de live mega anders is dan de tv uitzendingen. Hoe die lui zijn enzo.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Mies85 schreef op woensdag 26 februari 2014 00:37 Ik heb net uitverveling Utopia live aangeschaft. Zit al een tijdje te kijken. Maar ik vind écht dat de live mega anders is dan de tv uitzendingen. Hoe die lui zijn enzo.Leg uit
Waarom is de uitzending van vanavond nou nog niet beschikbaar via kijk.nl? En die van gisteren ineens ook niet meer (terwijl ik die vanavond heb gekeken?). Ik wil gewoon nog een aflevering onzinnige televisie kijken voor het slapengaan!
Ik vroeg me af waarom Rienk zo'n tijd uit beeld was? De blote boeten

" guru" weegt niet op tegen het drama van een 50+er met 'vriend' van 80?? Hier
Nou ik kan Paul bijvoorbeeld wel schieten. Dat kwam door de tv uitzending. Nu zat ik dus net live te kijken... Heel ander mens zag ik. Hij ging van broek wisselen met die student en uiteraard waren Billy en Charlotte daarbij en ging een modeshow lopen. Het was best grappig en hij kwam veel sympathieker over. Kan misschien omdat hakim weg is?

Anderea heb ik in de tijd dat ik keek niet gezien. Gelukkig. En de huisvrouw ook niet.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Wauw. Verhelderend interview met Anton in de Telegraaf vanmorgen. Andrea is nog erger nep als dat al duidelijk was. Wat een uitgekookt, manipulatief en vals kreng. En een ziekelijke leugenaar. Braak.
Is dat weer 'n nieuw artikel van Anton of heb je 't nu over dat interview waar hier 'n paar dagen geleden al 'n linkje voor stond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven