Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
dinsdag 25 februari 2014 om 11:08
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2014 @ 11:01:
[...]
Waar kan ik dat interview vinden?
Ik snap er ook helemaal niets van dat ze haar niet om te kotsen vinden.quote:Pauline26 schreef op 24 februari 2014 @ 21:13:
http://www.utopiatvshow.n ... on-veldkamp-in-telegraaf/
[...]
Waar kan ik dat interview vinden?
Ik snap er ook helemaal niets van dat ze haar niet om te kotsen vinden.quote:Pauline26 schreef op 24 februari 2014 @ 21:13:
http://www.utopiatvshow.n ... on-veldkamp-in-telegraaf/
Only dead fish go with the flow

dinsdag 25 februari 2014 om 12:57
Ik was gestopt met Utopia kijken omdat het zo saai was, maar bleef wel dit topic volgen. Door dit topic ben ik weer gaan kijken, want de irritatiefactor is weer enorm gestegen en dan moet ik wel weer kijken.
Ik heb Andrea al eerder mogen aanschouwen met haar twin (ongelooflijk, er zijn 2 van deze figuren op de wereld) en zelfs ik krijg bijna hartritmestoornissen van dit schepsel.
Ik heb Andrea al eerder mogen aanschouwen met haar twin (ongelooflijk, er zijn 2 van deze figuren op de wereld) en zelfs ik krijg bijna hartritmestoornissen van dit schepsel.
dinsdag 25 februari 2014 om 14:39
quote:calvijn1 schreef op 25 februari 2014 @ 12:41:
Ik liep gisteren in Hilversum en daar liepen Harold, peter en lindy met een shirt aan: Utopia, Been there, done that
Ja je gaat dan denken: wonen ze daar alle drie ofzo? Ze zullen wel niet vrienden voor het leven zijn, denk ook schnabbel inderdaad.
Ik liep gisteren in Hilversum en daar liepen Harold, peter en lindy met een shirt aan: Utopia, Been there, done that
Ja je gaat dan denken: wonen ze daar alle drie ofzo? Ze zullen wel niet vrienden voor het leven zijn, denk ook schnabbel inderdaad.
Only dead fish go with the flow
dinsdag 25 februari 2014 om 16:41
dinsdag 25 februari 2014 om 16:41
Andrea, (van-)Billy en Emil waren in mijn Utopia binnen 1 dag retour achter het hek. Neppers en losers. (hoewel ik moet toegeven dat Emil wijzer is geworden. Van Rienk heb ik ook geen hoge pet. Zolang anderen de vuilnisbakken vullen uit maatschappelijk overdaad, is er wel wat te eten, maar zodra je het zelf moet doen........
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
dinsdag 25 februari 2014 om 17:24

dinsdag 25 februari 2014 om 20:24
Er is een deskundige aangetreden om de groepsdynamiek in Utopia te duiden:
http://www.youtube.com/watch?list=UUwNk ... SlO6uKAkys
http://www.youtube.com/watch?list=UUwNk ... SlO6uKAkys
dinsdag 25 februari 2014 om 20:36
Andrea heeft Anton gegooled en dat artikel gevonden, ze is er helemaal stuk van. Ze wil graag blijven in Utopia, omdat ze nu eindelijk voor zichzelf kiest. En dat ze in Utopia zit voor haar dochter. Tot die binnen komt lopen. en omdat een facepalm niet genoeg is, nog een:
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
woensdag 26 februari 2014 om 00:37

woensdag 26 februari 2014 om 01:57
Nou ik kan Paul bijvoorbeeld wel schieten. Dat kwam door de tv uitzending. Nu zat ik dus net live te kijken... Heel ander mens zag ik. Hij ging van broek wisselen met die student en uiteraard waren Billy en Charlotte daarbij en ging een modeshow lopen. Het was best grappig en hij kwam veel sympathieker over. Kan misschien omdat hakim weg is?
Anderea heb ik in de tijd dat ik keek niet gezien. Gelukkig. En de huisvrouw ook niet.
Anderea heb ik in de tijd dat ik keek niet gezien. Gelukkig. En de huisvrouw ook niet.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft