Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 04 maart 2014 @ 16:07:

Helemaal mee eens, ZaraZara. Het begint nu echt schrijnend te worden met Andrea.

En kerriebredsjo, ik vind een moeilijk verleden of beschadigd zijn geen goede reden om te blijven liegen en draaien.

Daar kun je altijd iemand op aanspreken. De manier waarop kan verschillen, maar beter wel eerlijk zijn tegen die persoon.

Maar goed, vind het nu ook wel mooi geweest met Andrea, ze kan er beter uitgaan.

Sure, zij moet wel haar best doen om eerlijk te zijn en om een prettige aanvulling te zijn. Daar zeg ik niks over.

Zeg alleen dat ik haar een beetje sneu vindt...zij zal ook niet zo blij zijn met haarzelf van binnen.
quote:kerriebredsjo schreef op 04 maart 2014 @ 17:21:

[...]

Sure, zij moet wel haar best doen om eerlijk te zijn en om een prettige aanvulling te zijn. Daar zeg ik niks over.

Zeg alleen dat ik haar een beetje sneu vindt...zij zal ook niet zo blij zijn met haarzelf van binnen.Het lijkt alsof ze uitsluitend verongelijkt is over het onrecht wat haar (keer op keer) wordt aangedaan. Raar mensch hoor...
conversation = awareness
quote:Miss_Communicatie schreef op 04 maart 2014 @ 18:19:

[...]

Het lijkt alsof ze uitsluitend verongelijkt is over het onrecht wat haar (keer op keer) wordt aangedaan. Raar mensch hoor...Nou inderdaad, geen greintje zelfkennis te bespeuren. Als anderen volkomen terecht kritiek op haar hebben, weet ze niks anders te bedenken dan te gaan schreeuwen in de hoop ze zo de mond te snoeren. Ik vind Vanessa steeds leuker worden en ze heeft wat Andrea betreft volkomen gelijk.
Dat die Andrea een pan los heeft had ik vanaf dag 1 wel door. Het wordt nu echter heel triest. Ik denk niet dat het nog lang duurt voor ze naar huis gaat. Maar wat mij het meest verbaast is dat Charlotte en Billy zo van fan haar zijn (en dan met name Charlotte). Ik had haar toch iets hoger ingeschat maar het is Andrea voor en na. "Je bent zo'n mooi mens Andrea huil huil" ik hoor het haar nog zeggen. Dan spoor je toch zelf niet als je dat écht meent? En Vanessa is eigenlijk de enige nuchtere, degelijke en realistische persoon in dat hele Utopia.
Ik vind Vanessa en Isabel de enige normalen die erin zitten. Vanessa heeft goed door wat voor vlees ze in de kuip heeft. Isabel is niet altijd even handig in communicatie maar ze heeft ook goed door wat er speelt.

Ik las trouwens dat ze een abo op de Telegraaf hebben genomen; en stond daar vandaag niet een reactie namens de dochter van Andrea in? Zouden ze dat dan ook te zien krijgen in Utopia?
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
ik heb net de uitzending gekeken maar ik snapte het einde niet.

waarom sloeg charlotte gio nou met een bezem? ze waarschuwde hem wel tig keer maar voor wat? ik kon het niet verstaan.
Dat 'in den here' zijn van Andrea was volgens mij ook 'n act, want waar ze in de eerste weken constant de heer aanriep, zie ik haar dat nu al tijden niet meer doen.
quote:carpediem90 schreef op 04 maart 2014 @ 18:41:

Dat die Andrea een pan los heeft had ik vanaf dag 1 wel door. Het wordt nu echter heel triest. Ik denk niet dat het nog lang duurt voor ze naar huis gaat. Maar wat mij het meest verbaast is dat Charlotte en Billy zo van fan haar zijn (en dan met name Charlotte). Ik had haar toch iets hoger ingeschat maar het is Andrea voor en na. "Je bent zo'n mooi mens Andrea huil huil" ik hoor het haar nog zeggen. Dan spoor je toch zelf niet als je dat écht meent? En Vanessa is eigenlijk de enige nuchtere, degelijke en realistische persoon in dat hele Utopia.Misschien omdat Charlotte en Billy ook junks zijn? Die riepen ook 't hardst om dat van die pillen te ontkennen, terwijl ze er zelf ook vast van gesnoept hebben.
Never a dull moment met Andrea.

En ik kijk geen Utopia om normale mensen te zien.

Gij die zonder zonden is werpe de eerste steen.
Brrr, zodra ik aan die Andrea denk krijg ik de kriebels over mijn lijf. Wat een vies mens is dat, schijnheilig wijf.

Gadverdamme, om uit te kotsen. Wat die dochter over haar zei, geloof het meteen, de ex-man van Andrea heeft ook gezegd dat ze helemaal geen massage therapeute is, geen huis op bonaire heeft, nooit diploma 's heeft behaald, liegt echt alles bij elkaar... gelukkig hebben de utopianen haar inmiddels ook wel door ,van mij mag zij er meteen uit, gevolgd door Billy en Charlotte, meelopers.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ach, Rienk die tegen alcohol in het huis was, zit voortaan ook te zuipen en heeft gisteren lekker van de Ritalin van Ruud lopen snoepen.

Vandaag heeft Andrea wel 5 keer gejankt, maar toen er kleren binnen kwamen was ze ineens helemaal weer happy *graaijuh*

Echt, ze sporen allemaal niet, maar Andrea en Billy leveren iig nog materiaal voor een tenenkrommende uitzending (en vooral op de streams...). Ik mis bijna Hakim. Dit soort mensen maken een RLS.
Wel vuil van Charlotte om zo hard even met een bezem uit te halen dan ga je niet tegen het hoofd slaan.
Wat deed gio dan?
@Lilyrose

Hij plaagde, en dreigde steeds het bed van charlotte met koeienstront onder te smeren. Niet gebeurd, maar dat was voor haar een reden om hem een hoofdwond te slaan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 04 maart 2014 @ 22:35:

@Lilyrose

Hij plaagde, en dreigde steeds het bed van charlotte met koeienstront onder te smeren. Niet gebeurd, maar dat was voor haar een reden om hem een hoofdwond te slaan.

Ik dacht een spin. Kon het niet goed verstaan.

Agressief mokkel zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:ZaraZara100 schreef op 04 maart 2014 @ 14:57:

Zo'n huisarts die alleen maar kan zeggen dat Andrea het momenteel zwaar heeft omdat ze veel heeft meegemaakt maar dat ze geen mentale aandoening heeft....

De Houding van van Die Huisarts: daar stond ik ook een beetje van te kijken; Hij is enkel gericht op Andrea?? 'Te begrijpen dat je dan een pilletje meer slikt?' -vraag me af: is deze 'huis-arts'-voor hen allemáál; of hebben ze er ieder één of...?

En weet die huisarts dan zéker dat Andrea geen mentale aandoening heeft? - gooit nog wat pillen tegen Jimmy aan...
Nee, Charlotte had haar handen met mest afgesmeerd aan het bed van gio. Die vroeg daarnaar maar ze gaf steeds geen antwoord. Hij blijft erop doorvragen en dan slaat ze hem dus met die bezem op zijn hoofd.

(zo maak ik het iig op uit de streamverslagen)
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
ja die griet spoort ook niet.

haha en ruudje die billenkoek kreeg van emil vanwege zn douche uitstapje.

andrea mag weg van mij. naar mens met haar leugens en geschreeuw.
Ik hoop op een exit voor Charlotte. Wat een valse rotstreek. Als deze agressie wordt getolereerd, is het einde zoek!
Ik was een weekje op vakantie,heb ik nog wat gemist;-)?? Moet hier nog bijlezen..
quote:redhothead schreef op 24 februari 2014 @ 01:11:

Ik word altijd zo nieuwsgierig wat voor beauty's er achter een nick zitten die over bv Billy zeggen: "junk, doorgerookte kop" en dergelijke fraaiheden...

Oh, je bedoelt mij. Maar ik ben daar nooit benieuwd naar. Volgens mij is het een algemeen feit dat zij er niet echt verzorgd en aantrekkelijk uitziet. Ik vind haar wel iets junk-achtigs hebben.

Ik volg het helemaal niet meer, maar volgens mij gaat het helemaal niet meer om een nieuwe samenleving opbouwen, maar eerder om de drama's. Was te verwachten natuurlijk..
quote:funky2901 schreef op 05 maart 2014 @ 18:03:

[...]

Oh, je bedoelt mij. Maar ik ben daar nooit benieuwd naar. Volgens mij is het een algemeen feit dat zij er niet echt verzorgd en aantrekkelijk uitziet. Ik vind haar wel iets junk-achtigs hebben.

Ik volg het helemaal niet meer, maar volgens mij gaat het helemaal niet meer om een nieuwe samenleving opbouwen, maar eerder om de drama's. Was te verwachten natuurlijk.. Ben je nou nog niet op reis?
Bah wat zien ze er de meeste er onverzorgd en vies uit!!
Morgen ruzie tussen Rienk en Andrea. Ze schreeuwt er weer lekker op los.
quote:StoraHuntur schreef op 05 maart 2014 @ 18:25:

[...]

Ben je nou nog niet op reis?Hoezo houd je je daar eigenlijk mee bezig? En hoezo kan iemand die in een ander land zit, niet online zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven