Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

dinsdag 1 april 2014 om 00:25
Sneu voor Paul, maar het zat er dik in natuurlijk. Vond de reacties een tikkeltje overdreven. Of er iemand dood gaat. Vaderfiguur kom nou toch zeg. Andrea is trouwens de laatste dagen opvallend rustig en ook Robin hangt weinig de betweter uit. Gelukkig is er altijd nog Billy om je stevig aan te ergeren.
dinsdag 1 april 2014 om 08:58
dinsdag 1 april 2014 om 11:47
quote:Nouschi schreef op 01 april 2014 @ 08:58:
[...]
Wat dolfje zegt. En gelijk een zaag willen, kom op zeg. Enorme betweter zie je gelijk.
Inderdaad. De timing kon hij niks aan doen maar binnen komen lopen met '' zochten jullie een klusser'' of wat hij ook zei dat deed hij toch echt zelf en dan inderdaad meteen een zaag willen..
Volgende nominatie denk ik Andrea,Robin en Ron. Of er moet een mega ruzie komen tussen andere mensen.
[...]
Wat dolfje zegt. En gelijk een zaag willen, kom op zeg. Enorme betweter zie je gelijk.
Inderdaad. De timing kon hij niks aan doen maar binnen komen lopen met '' zochten jullie een klusser'' of wat hij ook zei dat deed hij toch echt zelf en dan inderdaad meteen een zaag willen..
Volgende nominatie denk ik Andrea,Robin en Ron. Of er moet een mega ruzie komen tussen andere mensen.

dinsdag 1 april 2014 om 14:23
quote:Rooss4 schreef op 01 april 2014 @ 13:56:
Ik kan het me niet voorstellen. Charlotte heeft voor de meisjes gekozen en ik kan het me wel een beetje voorstellen.
*gaat stoepje in de tuin roze met groen maken*
Ik kan het me niet voorstellen. Charlotte heeft voor de meisjes gekozen en ik kan het me wel een beetje voorstellen.
*gaat stoepje in de tuin roze met groen maken*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 1 april 2014 om 14:24
quote:calvijn1 schreef op 01 april 2014 @ 14:14:
Volgens mij begint Ruud wel degelijk verliefd op Billy te worden. Hij doet wel erg lief tegen haarViel mij ook al op en hij ontkende net even te hard tegen Paul.
Volgens mij begint Ruud wel degelijk verliefd op Billy te worden. Hij doet wel erg lief tegen haarViel mij ook al op en hij ontkende net even te hard tegen Paul.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 1 april 2014 om 15:34
quote:calvijn1 schreef op 01 april 2014 @ 15:25:
Hij geeft iig wel om haar, vind ze eigenlijk wel schattig samen.
Gisteren was de vriendin van Emil er. Dat is pas echte liefde.
Rienk en Nicoline zijn ook wel schattig soms maar die kleven ook teveel aan elkaar, op het irritante af.
Billy en Ruud kan ik echt niet naar kijken. Ik vind ze allebei zo vies.
Gisteravond heeft ze hem weer even lekker gepijpt en daarna zijn ze snel gaan slapen. Voor Billy dus geen hoogtepuntje, arm kind.
Hij geeft iig wel om haar, vind ze eigenlijk wel schattig samen.
Gisteren was de vriendin van Emil er. Dat is pas echte liefde.
Rienk en Nicoline zijn ook wel schattig soms maar die kleven ook teveel aan elkaar, op het irritante af.
Billy en Ruud kan ik echt niet naar kijken. Ik vind ze allebei zo vies.
Gisteravond heeft ze hem weer even lekker gepijpt en daarna zijn ze snel gaan slapen. Voor Billy dus geen hoogtepuntje, arm kind.
dinsdag 1 april 2014 om 15:55
quote:Nouschi schreef op 01 april 2014 @ 14:24:
[...]
Viel mij ook al op en hij ontkende net even te hard tegen Paul.
En toch denk ik heel erg bij gebrek aan beter.
De liefde zal nu heus wel echt voelen en gemeend zijn, maar zodra die Utopia-poorten zich openen voor Ruud, is ie z'n connectie met ons Bill kwijt... ben ik bang.
Want eigenlijk heb ik stiekum inmiddels toch wel een zwak voor Billy...
[...]
Viel mij ook al op en hij ontkende net even te hard tegen Paul.
De liefde zal nu heus wel echt voelen en gemeend zijn, maar zodra die Utopia-poorten zich openen voor Ruud, is ie z'n connectie met ons Bill kwijt... ben ik bang.
conversation = awareness
dinsdag 1 april 2014 om 19:54
Ron lijkt me wel iemand die recht voor zijn raap is en er geen doekjes om windt. En laten we eerlijk zijn ze kunnen wel een klusser gebruiken want die GIo en Emil kunnen ook niet eens zagen. En dat het wel kan botsen is niet erg anders wordt het te tam allemaal. Ik heb het wel gehad met die verlepte Billy dat geslijm en gedraaikont van haar.
dinsdag 1 april 2014 om 21:16
quote:Miss_Communicatie schreef op 01 april 2014 @ 15:55:
[...]
Bij mij begint het ook te komen. Waar ik eerst haar meeloperigheid en overdreven harmonieuze gedrag verafschuwde, begin ik het nu wel leuk te vinden hoe ze voor haar schilderspullen opkomt (bij Andrea laatst) en haar atelier 'waarbij ze nu telkens van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat helemaal zat is!'. Ik dacht: "Goed zo, Kill-Bill!"
Ik vind Billy en Ruud nog steeds een apart stel bij elkaar.
Wel lief voor elkaar, maar ik mis DE vonk oid.
[...]
Bij mij begint het ook te komen. Waar ik eerst haar meeloperigheid en overdreven harmonieuze gedrag verafschuwde, begin ik het nu wel leuk te vinden hoe ze voor haar schilderspullen opkomt (bij Andrea laatst) en haar atelier 'waarbij ze nu telkens van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat helemaal zat is!'. Ik dacht: "Goed zo, Kill-Bill!"
Ik vind Billy en Ruud nog steeds een apart stel bij elkaar.
Wel lief voor elkaar, maar ik mis DE vonk oid.
Only dead fish go with the flow

dinsdag 1 april 2014 om 22:23
Het lijkt mij voor alles en iedereen beter als Ruudje gewoon met zijn klauwen van de apparatuur afblijft, het is potdorie net of je naar een aflevering van buurman en buurman zit te kijken!
En die schuuractie snap ik ook niet, wie laat er nou vrijwillig zijn billen kussen met een elektrisch schuurapparaatmasjien? Volgens mij heeft die gast al heel wat geld gekost.
En als ie toch aan het schuren is kan hij mooi de randjes van Billz even meenemen. Dat vergeet hij steeds hè?
Ik mag haar ook wel hoor.
Al vind ik haar ook ongelooflijk vermoeiend.
En die schuuractie snap ik ook niet, wie laat er nou vrijwillig zijn billen kussen met een elektrisch schuurapparaatmasjien? Volgens mij heeft die gast al heel wat geld gekost.
En als ie toch aan het schuren is kan hij mooi de randjes van Billz even meenemen. Dat vergeet hij steeds hè?
Ik mag haar ook wel hoor.
Al vind ik haar ook ongelooflijk vermoeiend.