Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Ik denk niet dat Billy zichzelf voor de kop slaat als ze eruit is. Ze lijkt wat naief maar haar acties zijn echt niet onoverdacht. Ik denk eigenlijk eerder dat Ruud hier last van krijgt, zodra hij ergens serieus aan de bak wil ziet zijn potentiële werkgever die billen van hem voor zich, Billy zal daar minder tegenaan lopen. 2-3 keer per dag douchen? In een duurzame samenleving? Dat hun medebewoners dat pikken zeg.

Robyn is zeer berekenend en geheimzinnig, ik heb haar nog nauwelijks écht iets van zichzelf horen vertellen. De rest voelt dat ook en houdt afstand, vandaar haar tranen gisteren. Ergens best sneu maar ze doet dit toch echt zelf. Ze doet niks, gaat niks aan. Behalve makeuppen en harenkrullen.
Alle reacties Link kopieren
Billy begint weer. Dat ze Billy zwaan heel mooi vind enzo Pfff
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ruud heeft net geregeld dat de tractor zaterdagnacht rond 3 uur wordt opgehaald.

Zal wel weer een grote ruzie worden als ze er achter komen. Leuk!!

Gebruiken ze die tractor wel?
Billy zwaan? Wie is dat?

Die tractor kunnen ze prima missen, weg dr mee.
Ik denk dat Ruud de opdracht heeft gekregen om geintjes uit te halen. In het begin deed hij dat niet namelijk en nu alleen maar.
Hij heeft hem verkocht voor 500,-

Ruud heet zwaan van zn achternaam
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Wat triest!

Rienk en Nicolien zaten buiten in bad en Billy en Ruud zaten er even bij. Ruud liep ineens weg, hij wilde naar binnen en Billy zei dat hij haar niet in de steek moest laten. Tien liepen ze samen naar binnen. Ik zou me kapot ergeren!
quote:mafalda schreef op 10 april 2014 @ 07:48:

Nee ben niet overtuigd, vind Billy nog steeds leuk.

Kan het verder ook niet goed onderbouwen waarom ik haar leuk vind.

Daarintegen die Robyn dat vind ik echt een engnek, precies het type vrouw waar ik allergisch voor ben, waar ik niks mee kan, gewoon alles haar houding, make up, stem...bluh..Ik vind Billy óók ontzettend leuk, ze. heeft iets heel aandoenlijks, zie haar 10 X liever dan die luie neppe Robin. Mag er van mij uit.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Je zal de vriendin van Joey maar zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ruud verveelt zich gewoon stierlijk, in het begin nam Emil hem op sleeptouw maar die houdt zich sinds Billgate aardig op de vlakte Ruudtechnisch en hij heeft gelijk.

Ruudje zou gebaat zijn bij een dagbesteding, net als de anderen trouwens. Ik denk dat ik me ga aanbieden als "creatief therapeut der utopianen", beetje mandalaas kleuren, knappen ze vast van op.

Billy heeft wel weer een prachtig staaltje Billz laten zien zeg. Haar investering mag uit de kas komen maar als ze schilderijen ruilt voor eigen kleding gaat ze ala Rienk met haar vingers in haar oren zitten als ze daar -zeer terecht- op aangesproken wordt.

Leuk om naar te kijken maar als ik een uutjeinwonert was geweest had ik haar toch eens de oortjes gewassen denk ik.
quote:Rooss4 schreef op 11 april 2014 @ 09:03:

Ruud verveelt zich gewoon stierlijk, in het begin nam Emil hem op sleeptouw maar die houdt zich sinds Billgate aardig op de vlakte Ruudtechnisch en hij heeft gelijk.

Ruudje zou gebaat zijn bij een dagbesteding, net als de anderen trouwens. Ik denk dat ik me ga aanbieden als "creatief therapeut der utopianen", beetje mandalaas kleuren, knappen ze vast van op.

Billy heeft wel weer een prachtig staaltje Billz laten zien zeg. Haar investering mag uit de kas komen maar als ze schilderijen ruilt voor eigen kleding gaat ze ala Rienk met haar vingers in haar oren zitten als ze daar -zeer terecht- op aangesproken wordt.

Leuk om naar te kijken maar als ik een uutjeinwonert was geweest had ik haar toch eens de oortjes gewassen denk ik.

Inderdaad zeg. Dat ze dat pikken. Ze lijken wel bang voor Billy.

Zo flauw dat ze bij kritiek altijd zo kinderachtig reageert: weglopen of roepen dat ze het er niet over wil hebben. Bah.

En gister bij eten bestellen hoorde ik haar ook niks duurzaam of biologisch voorstellen. Terwijl ze van de week nog met Nicoline zat mee te lullen over het stomme feit dat ze goedkope plofkippen bestellen en hun eigen kippen een prinsheerlijk leven geven.
Hoe kwamen ze nu opeens aan dat gospelkoor voor Andrea? Was dat geregeld door de regie of hebben ze daar hun zuur verdiende geld aan over de balk gesmeten?
Waar was dat gospelkoor voor? Was Andrea jarig?

Wat is eigenlijk het aandeel van Ruud in het geheel? Iedereen heeft toch een bepaalde functie in Utopia en ik zie hem alleen maar niks doen of seksen of rare geintjes uithalen.
Het gospelkoor was inderdaad voor Andrea's verjaardag, geregeld door Isa en Aike voor het luttele bedrag van 200,- eurootjes.

Ruud heeft zichzelf uitgeroepen als Sierpaard van Utopia, voor al uw grappen en grollen. De anderen zijn werkpaarden die in zijn levensonderhoud moeten voorzien.

Billy zei net tegen Ruud: Ruuuuhuuud, ik slaap vannacht in mijn eigen bed hoor, dan kan ik niet met je piemel in mijn mond in slaap vallen.

Leuke opmerking weer, Bill, gewoon overdag wanneer er waarschijnlijk heel wat kinderen achter de streams zitten.

Echt, wat een vies, ranzig wijf.
Bah, en dan niet in de Playboy willen omdat ze jeugdige kijkers hebben, en al dat geseks van haar dan?
Je moet ook geen streams kijken Jibba dan krijg je dat allemaal niet mee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 april 2014 @ 13:17:

Je moet ook geen streams kijken Jibba dan krijg je dat allemaal niet mee

Ja hoor Nous, laat jij je maar in de maling nemen door de regie met hun plak- en knipwerk voor de tv-uitzendingen.

Ik ga voor de gein hier de aankomende tijd een paar van die leuke acties en uitspraken van Billy neerplempen. Kijken of ik je nog op andere gedachten kan krijgen. Voor het eind van Utopia gaat het me lukken! Maar ik hoop dat het niet nodig is en dat Billy er volgende week gewoon uit gaat.
Billy wil niet met de piemel van Ruud in slaap vallen
Billy is erg onzeker, maar ik vind het wel grappig om te zien hoe ze zich probeert te 'ontworstelen' aan al haar hang-ups. Ja, ze spreekt met 'twee tongen' en het is dan weer dit en dan weer dat en ze kan vervolgens ook nog praten als brugman bij zo'n centraal, ook best knap trouwens. Maar ergens is het wel grappig. Ik vind het wel jammer dat ze zo vol is van Ruud en zich als een onzeker meisje opstelt, maar ik kan het me ook wel weer voorstellen. Dat grove over het n*uken, sexen met Ruud vind ik duidelijk overschreeuw-gedrag. Doen alsof ze stoer is en dit gewoon lekker durft te zeggen in de trant van 'kan mij het schelen', maar dat maakt haar ook juist wel weer aandoenlijk.

Wat mij betreft mag Andrea er nog steeds als eerste uit.

Die vind ik echt niet leuk, haar enige goede eigenschap is dat ze betere schilderijen maakt dan Billy.
Only dead fish go with the flow
quote:Jibba schreef op 11 april 2014 @ 13:54:

Billy wil niet met de piemel van Ruud in slaap vallenIk had het erger verwacht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dreamglasses schreef op 11 april 2014 @ 14:16:

Billy is erg onzeker, maar ik vind het wel grappig om te zien hoe ze zich probeert te 'ontworstelen' aan al haar hang-ups. Ja, ze spreekt met 'twee tongen' en het is dan weer dit en dan weer dat en ze kan vervolgens ook nog praten als brugman bij zo'n centraal, ook best knap trouwens. Maar ergens is het wel grappig. Ik vind het wel jammer dat ze zo vol is van Ruud en zich als een onzeker meisje opstelt, maar ik kan het me ook wel weer voorstellen. Dat grove over het n*uken, sexen met Ruud vind ik duidelijk overschreeuw-gedrag. Doen alsof ze stoer is en dit gewoon lekker durft te zeggen in de trant van 'kan mij het schelen', maar dat maakt haar ook juist wel weer aandoenlijk.

.Eens. Aandoenlijk is een goed woord trouwens.
quote:Nouschi schreef op 11 april 2014 @ 14:19:

[...]

Ik had het erger verwacht.

Dit is slechts 1 kleine opmerking van alle ranzige dingen die ze zegt op een dag, Nous.

Vooral die kop die ze trekt nadat ze het gezegd heeft, doet mij weer griezelen van deze vreselijke kuttekop.
Oh en ik vond dat ze gisteren helemaal gelijk had. Hoe meer geld er is des te moeilijker wordt er over gedaan. Dat zij een keer wat wil ruilen moet kunnen natuurlijk.
quote:Jibba schreef op 11 april 2014 @ 14:21:

[...]

Dit is slechts 1 kleine opmerking van alle ranzige dingen die ze zegt op een dag, Nous.

Vooral die kop die ze trekt nadat ze het gezegd heeft, doet mij weer griezelen van deze vreselijke kuttekop. Dat zeg ik , geen streams kijken.
quote:Nouschi schreef op 11 april 2014 @ 14:22:

Oh en ik vond dat ze gisteren helemaal gelijk had. Hoe meer geld er is des te moeilijker wordt er over gedaan. Dat zij een keer wat wil ruilen moet kunnen natuurlijk.

Serieus?

Dat kan je toch niet maken. Spullen die zij ruilt zijn gemaakt dankzij investeringen van de groep. Er zijn ook mensen die zelf niet zoveel dingen maken (Emil, Aike, Isa). kunnen dus niet ruilen en die hebben dan nooit iets voor zichzelf. Bovendien verdient die Billy echt een drol terwijl ze denkt dat ze zo ongeveer kostwinner is in dat Utopia.

Aike zei ook al: Nou, dan ga ik kaarten voor Live in de Loods ruilen voor kleding enzo. Toen gingen de dames steigeren want DAT kon natuurlijk niet. Live in de Loods werkten ze tenslotte allemaal aan mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven