Entertainment alle pijlers

Vakantieliefdes

13-03-2011 21:06 34 berichten
Oke, niet een programma wat ik normaal zou kijken, maar ik moest wat aangezien Net5 Medium van de zender heeft gehaald vlak voor het eind.

Zit me enorm te ergeren bij Vakantieliefdes. Twee meiden hebben iemand in Argentinie ontmoet. Nou vind ik dat nooit zo bijzonder, liefde met iemand uit Zuid-Amerika, want werkelijk de grootste Europese loser kan daar iemand scoren. Maar goed, er doet dus een muts mee, niet te geloven! Heeft daar iemand ontmoet op vakantie, had thuis een goede relatie maar heeft het uitgemaakt want o o o, wat maakte die Argentijn veel in haar los.

Nou is ie hier. En 't is maar goed dat Net5 zijn ticket betaald heeft, want er wordt niet geneukt hoor! Ze kent hem namelijk nog maar drie weken. Die jongen heeft cadeaus meegenomen voor haar hele familie en dan nog moet ie op de logeerkamer of in een hotel. En nou zegt ze net dat ze toch niet zo;'n klik voelt! Hallooooo!
Alle reacties Link kopieren
Zit ook te kijken! Heerlijk programma als je ziek op de bank ligt :-) Vind het ook zielig voor Nico, ben benieuwd naar zijn reactie zo op haar "geen klik" verhaal.

Het andere stel is wel leuk, benieuwd hoe dat gaat aflopen!
Wat een doos die Charlotte, ze bombadeert die gozer met delfs blauw en stamppot, maar neuken ho maar, want daar kent ze hem niet goed genoeg voor.

Wat zal die gozer balen.
The time is now
En nou moet er ook nog geschaatst worden. Gaat ze ook nog wat van zichzelf laten zien? Of mag wordt er alleen maar ingeburgerd?
The time is now
ze raken elkaar ook helemaal niet aan, of heb ik wat gemist? Geen zoen, niets!
hahaaha kijk ook even...zij heeft voor hem haar relatie uitgemaakt?
quote:Banba schreef op 13 maart 2011 @ 21:17:

En nou moet er ook nog geschaatst worden. Gaat ze ook nog wat van zichzelf laten zien? Of mag wordt er alleen maar ingeburgerd?dat dacht ik ook meteen! Die arme jongen....
het lijkt meer op een verplicht nummertje....
en waarom gaat de ene naar Argentinië en komt de andere hier? sorry...begin gemist...
ze is zo stijfjes.. dat andere stel is lekker ontspannen en relaxed
hun relatie was zoo sterk?!?!!?!?!!?
nou daar is niks meer van over dus......niet eens een arm oid om hem heen....
die jongen lacht met kiespijn...arme jongen :(
o ze waren maar een paar dagen samen??? of heb ik echt veel gemist
Ben benieuwd of ze nu met de staart tussen de benen weer naar haar ex terug gaat?
The time is now
Die ex van haar lacht in zn vuistje bij deze beelden.
ahhh.. vind die Arg jongen die in Nl is echt een schatje.......maar waar ie terecht is gekomen....ook niet echt representatief denk ik, echt burgerlijkheid ten top.....
wat een muts is die ene zeg! Heb ze nog niet eens keer elkaar zien aanraken of zoenen ofzo.. Welke hevige verliefdheid?
o dit wordt pijnlijk :S
Het viel inderdaad ook op. Het meisje heet trouwens Charlotte.
ahhh.. vind die Arg jongen die in Nl is echt een schatje.......maar waar ie terecht is gekomen....ook niet echt representatief denk ik, echt burgerlijkheid ten top.....
Ik kan het niet meer aanzien. Arme jongen.
The time is now
Aah wat zielig voor Nico...
zou er dan in Argentinië wel iets zijn gebeurd tusse die twee? of waren ze toen ook 'buen amigos' ?
arme jongen ....en eerst aan hem vragen hoe hij zich voelt......wat een muts!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven