Entertainment alle pijlers

Van Prins Pils naar Burger King - Het Interview

17-04-2013 20:35 368 berichten
Niet trashenswaardig?
ik vond het trouwens wel een mooi interview
Alle reacties Link kopieren
Ik trek Sjuul Paradijs niet. Ik zit bij RTL 4
quote:DeeDee86 schreef op 17 april 2013 @ 21:38:

[...]

blijf ik toch maar bij Femke ik kan Herman natuurlijk ook niet in de steek laten....
Zo ik ben klaar voor de 30e!
quote:LouisaVuitton schreef op 17 april 2013 @ 21:36:

Oh...ik trek Albert echt niet! Hij weet alles beter..... Ben het wel heel de tijd met hem eens!
Sjuul kan het woord Koningin niet uitspreken
quote:thomaaas schreef op 17 april 2013 @ 21:40:

Ik trek Sjuul Paradijs niet. Ik zit bij RTL 4

slecht voor je rug hoor!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Ste_ schreef op 17 april 2013 @ 21:41:

[...]

Ben het wel heel de tijd met hem eens!

Dat kan, maar hij valt iedereen in de rede en hoort zichzelf zo graag praten. Ik heb altijd het idee dat hij zo positief is omdat zijn man Onno burgemeester is van Maastricht en hij hoopt dat Koningsdag binnenkort in Maastricht wordt gevierd...

Ik zag 'm laatst ook zingen op een plaatje voor de Koningin, samen met Willeke Alberti en andere BN'ers.
Wát een kattengejank dat Boulevard lied.
Lijken mij ook geen beroerde lui, ik vind met name Alexander oprecht en transparant overkomen. Ik ben blij dat Alexander niet zo geaffecteerd praat als zijn moeder. Hij zei zelfs "houwe" in plaats van "houden".
quote:Star schreef op 17 april 2013 @ 21:45:

Wát een kattengejank dat Boulevard lied.Winston kan echt niet zingen: gewoon Koningin onwaardig dat lied...Zogenaamd bedoelt om Beatrix te bedanken, maar die BN'ers willen gewoon graag zelf in de picture staan...
Wat een positviteit hier!

Antwoord op de vraag: het mag wat minder met de salaris. Daarop was zijn antwoord uitermate slecht. Mensen ontslaan, had hij het over? Beter antwoord was geweest, ik wil best een deel van mijn 8 ton inleveren. Aan zijn antwoord te zien, heeft hij daar geen trek in.

Willem 4 en bertha 38 in de wei, hilarisch!

Wat doet kwalbert trouwens op rtl 4? Hij springt er elke keer tussen, vervelende vent.
quote:netniet schreef op 17 april 2013 @ 21:46:

Lijken mij ook geen beroerde lui, ik vind met name Alexander oprecht en transparant overkomen. Ik ben blij dat Alexander niet zo geaffecteerd praat als zijn moeder. Hij zei zelfs "houwe" in plaats van "houden".Geaffecteerd praten hoeft van mij ook niet, maar "houwe" mag hij in het vervolg wel achterwege laten. Een koning mag toch op zijn minst fatsoenlijk Nederlands spreken (en anderen bij voorkeur ook eigenlijk, zeker als ze met hun hoofd op tv komen).
Jeuh, peilingen! Herman in zn element!
quote:LouisaVuitton schreef op 17 april 2013 @ 21:47:

[...]

Winston kan echt niet zingen: gewoon Koningin onwaardig dat lied...Zogenaamd bedoelt om Beatrix te bedanken, maar die BN'ers willen gewoon graag zelf in de picture staan...De opbrengst gaat naar een goed doel. Daar is het voor, de rest is maar bijzaak (of reclamepraat).
Ahhh nu kan mijn avond niet meer stuk Dank DeeDee voor het melden, ben gelijk teruggezapt....
hodder begint nu
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:polki schreef op 17 april 2013 @ 21:47:

Antwoord op de vraag: het mag wat minder met de salaris. Daarop was zijn antwoord uitermate slecht. Mensen ontslaan, had hij het over? Beter antwoord was geweest, ik wil best een deel van mijn 8 ton inleveren. Aan zijn antwoord te zien, heeft hij daar geen trek in.

Willem 4 en bertha 38 in de wei, hilarisch!

Wat doet kwalbert trouwens op rtl 4? Hij springt er elke keer tussen, vervelende vent.Wat mij betreft mij hij zijn 8 ton houden hoor. Ik zou never nooit niet met hem willen ruilen. 8 ton per jaar, geen privacy, in dienst staan van iedereen, niet zelf je beroep kunnen kiezen, nooit eens dronken op zijn kop in een lantaarnpaal kunnen hangen, nooit eens onredelijk boos worden op een taxi chauffeur, nooit eens een vette bek halen om 22.00u bij de febo, nooit eens je vriendin aflebberen op een bankje in het park, nooit eens tranen met snot janken in de HEMA omdat je broer als een kasplantje moet leven en je iemand met zijn aftershave ruikt...
oh pas over 10 min

wat gaan ze nu dan doen:?
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2013 @ 21:51:

oh pas over 10 min

wat gaan ze nu dan doen:? Herman en de peilingen kijken!
quote:thomaaas schreef op 17 april 2013 @ 21:50:

[...]

Wat mij betreft mij hij zijn 8 ton houden hoor. Ik zou never nooit niet met hem willen ruilen. 8 ton per jaar, geen privacy, in dienst staan van iedereen, niet zelf je beroep kunnen kiezen, nooit eens dronken op zijn kop in een lantaarnpaal kunnen hangen, nooit eens onredelijk boos worden op een taxi chauffeur, nooit eens een vette bek halen om 22.00u bij de febo, nooit eens je vriendin aflebberen op een bankje in het park...Dat doe ik ook allemaal niet hoor thomaaas.....en ik krijg geen 8 ton per jaar.....
quote:LouisaVuitton schreef op 17 april 2013 @ 21:52:

[...]

Dat doe ik ook allemaal niet hoor thomaaas.....en ik krijg geen 8 ton per jaar..... Doe jij nooit rare dingen dan?
Die Sjuul. Ik kan er niet over uit.

Wat een karikatuur.

Wie is dat meisje eigenlijk in t groen, dat daar ook aan tafel zit?
quote:DeeDee86 schreef op 17 april 2013 @ 21:51:

[...]

Herman en de peilingen kijken! hmmm denk eerlijk gezegd dat ze alle reclames die ze de afgelopen anderhalf uur niet konden uitzenden, nu de ether in gooien
quote:polki schreef op 17 april 2013 @ 21:47:

Yup, indoctrinatie denk ik.

NOS is ook helemaal niet objectief. Kritiek op het koningshuis is schijnbaar verboden.

En onder wie hebben ze die peiling in vredesnaam gehouden? Ik heb ook nergens een test gezien. 30% denkt dat WA 't beter zal doen dan z'n moeder... geloof er niks van. Ja, of mss ook wel, huppelen we als schaapjes zo achter 't prinselijke paar aan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven