Entertainment alle pijlers

Van Prins Pils naar Burger King - Het Interview

17-04-2013 20:35 368 berichten
Niet trashenswaardig?
Alle reacties Link kopieren
quote:DeeDee86 schreef op 17 april 2013 @ 21:54:

Die Sjuul. Ik kan er niet over uit.

Wat een karikatuur.

Wie is dat meisje eigenlijk in t groen, dat daar ook aan tafel zit?Een royalty deskundige. Een soort Peter van de Vorst, maar dan mooier
Hè dolly open een gezellig tegentopic ofzo
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2013 @ 21:50:

hodder begint nu Ah, beter! Dat gaat tenminste ergens over
quote:thomaaas schreef op 17 april 2013 @ 21:53:

[...]

Doe jij nooit rare dingen dan?

Het enige dat mij nagedragen kan worden is dat ik op het Vivaforum kom.....

En je hebt gelijk hoor...ik zou ook niet willen ruilen. Daarentegen maken ze ook weer hele mooie, aparte en bijzondere dingen mee die wij, normale mensen, nooit mee zullen maken.
quote:S0LEIL schreef op 17 april 2013 @ 21:55:

[...]

Een royalty deskundige. Een soort Peter van de Vorst, maar dan mooier das ook niet zo heul moeilijk
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Star schreef op 17 april 2013 @ 20:44:

Zou ze nog veel Spaans praten?Hun kinderen spreken Spaans inderdaad dus dat zullen ze dan wel van hun moeder geleerd hebben. En daarvoor moet je wel consequent die taal met ze spreken anders leren ze het niet echt. Die vraag, of ze Spaans spraken, werd laatst aan hun ouders gesteld en toen reageerden de kinderen zelf met "Si".
Leve hunne aanstaande Majesteiten!
quote:Star schreef op 17 april 2013 @ 21:55:

Hè dolly open een gezellig tegentopic ofzo sorry, dit is idd niet echt de plek om m'n anarchistische ideeen te spuien.
ik miste je al Yas!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yasmijn schreef op 17 april 2013 @ 21:57:

Leve hunne aanstaande Majesteiten!Mijn dochter van 6 sprak vanochtend over het feest van de Koningin en zijn vrouw....Vond er wel een kern van waarheid in zitten....
Waar is dat hodder topic? ben in een tresj mood!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Nee je bent zo remi dolly
quote:DeeDee86 schreef op 17 april 2013 @ 21:59:

Waar is dat hodder topic? ben in een tresj mood!Alleen heel jammer dat Herman het niet presenteert....
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2013 @ 21:58:

ik miste je al Yas!

Heb ademloos zitten kijken.
quote:thomaaas schreef op 17 april 2013 @ 21:50:

[...]

Wat mij betreft mij hij zijn 8 ton houden hoor. Ik zou never nooit niet met hem willen ruilen. 8 ton per jaar, geen privacy, in dienst staan van iedereen, niet zelf je beroep kunnen kiezen, nooit eens dronken op zijn kop in een lantaarnpaal kunnen hangen, nooit eens onredelijk boos worden op een taxi chauffeur, nooit eens een vette bek halen om 22.00u bij de febo, nooit eens je vriendin aflebberen op een bankje in het park, nooit eens tranen met snot janken in de HEMA omdat je broer als een kasplantje moet leven en je iemand met zijn aftershave ruikt...

Ik zou het best willen overnemen.

Kleding van de beste designers, zonder te hoeven winkelen of te betalen. Geen boodschappen hoeven doen. De mooiste banen een volk die voornamelijk op z'n kop staat van enthousiasme als je langs komt.

Nou daar wil ik jaarlijks wel een fotomoment of 10 tegen overstellen en vragen beantwoorden nadat ik mediatraning hebt gevolgd. Tja en het niet kunnen uit van je mening of frustratie,dat is nu ook niet anders. Ga ook morgen niet aan mijn werkgever vertellen, dat hij een eikel is omdat de nieuwe regels op de werkvloer mens onterend zijn. Zolang je dat maar thuis tussen je vier muren kunt uiten vind ik het prima. Als hij wilt ruilen, mijn nummer is 06........
quote:LouisaVuitton schreef op 17 april 2013 @ 21:36:

Oh...ik trek Albert echt niet! Hij weet alles beter..... Vond die Albert ook wel heel erg slijmerig. Hij mag wel oppassen als hij wegloopt, dat hij niet uitglijdt...
quote:polki schreef op 17 april 2013 @ 22:01:

[...]

Ik zou het best willen overnemen.

Kleding van de beste designers, zonder te hoeven winkelen of te betalen. Geen boodschappen hoeven doen. De mooiste banen een volk die voornamelijk op z'n kop staat van enthousiasme als je langs komt.

Nou daar wil ik jaarlijks wel een fotomoment of 10 tegen overstellen en vragen beantwoorden nadat ik mediatraning hebt gevolgd. Tja en het niet kunnen uit van je mening of frustratie,dat is nu ook niet anders. Ga ook morgen niet aan mijn werkgever vertellen, dat hij een eikel is omdat de nieuwe regels op de werkvloer mens onterend zijn. Zolang je dat maar thuis tussen je vier muren kunt uiten vind ik het prima. Als hij wilt ruilen, mijn nummer is 06........ Vergeet je niet je familie uit je leven te bannen bij belangrijke gebeurtenissen?
Geen zin om te scrollen.

Welke zender? RTL 4 of NOS? Of allebei?

Kon het niet zien en daarom deze vraag ivm uitzending gemist.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Allebei
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Thanks.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:LouisaVuitton schreef op 17 april 2013 @ 22:04:

[...]

Vergeet je niet je familie uit je leven te bannen bij belangrijke gebeurtenissen?Laten we niet meteen zo dramatisch daarover doen, alsof ze haar vader nooit meer ziet en de kinderen niet weten wie opa is. De geschiedenis van pa zorguetta is bekend en dat wist maxima al voor het huwelijk.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken, is dat er zo vaak euhhhh/eehhhh werd gezegd door zowel Maxima als Willem Alexander dat mij dat op een gegeven moment irriteerde en het daarom niet meer boeiend was...

Gelukkig worden daar allerlei cursussen voor gegeven.
quote:LouisaVuitton schreef op 17 april 2013 @ 22:04:

[...]

Vergeet je niet je familie uit je leven te bannen bij belangrijke gebeurtenissen?Niet iedereen heeft een vader die fout was in een fout regime....
quote:polki schreef op 17 april 2013 @ 22:09:

[...]

Laten we niet meteen zo dramatisch daarover doen, alsof ze haar vader nooit meer ziet en de kinderen niet weten wie opa is. De geschiedenis van pa zorguetta is bekend en dat wist maxima al voor het huwelijk.Ik doe daar ook niet dramatisch over, maar ik zou het persoonlijk heel vervelend vinden als mijn familie niet bij belangrijke gebeurtenissen zijn, ook omdat de kinderen op een gegeven moment zullen vragen waarom opa, oma en oom nooit bij dit soort gebeurtenissen aanwezig zijn. Ik denk dat Pa Zorreguieta het ook niet leuk zal vinden. Het is en blijft toch zijn dochter (ongeacht wat hij dan wel/niet in het verleden heeft gedaan).
quote:jollie schreef op 17 april 2013 @ 22:10:

[...]

Niet iedereen heeft een vader die fout was in een fout regime....Dat is nog helemaal niet bewezen en los daarvan....het blijft toch je dochter/vader....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven