Entertainment alle pijlers

Ver van huis

03-09-2019 21:11 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Nieuw programma met Angela Groothuizen, waarin 2 gezinnen uit Nederland die elkaar "kwijt zijn geraakt" door oa social media een aantal weken bij de Amish in Amerika gaan wonen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zit er weer klaar voor!
Alle reacties Link kopieren
Wat een afschuwelijke gezinnen zijn er bij.ik trek dit echt niet.om je dood te schamen dat gedrag.
keukenstoel schreef:
17-09-2019 20:52
Wat een afschuwelijke gezinnen zijn er bij.ik trek dit echt niet.om je dood te schamen dat gedrag.

Nou, inderdaad. Ik hoop dat die Amisch straks acteurs blijken te zijn en dat die mensen in al hun goedheid niet misbruikt worden door RTL4.

Het leek mij eerst een mooi concept, maar wat respectloos zijn die gasten.
Ik vind het echt saai. Ik ga niet meer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog steeds mensen zonder respect voor hun gast gezinnen.
Volgens mij zijn dat Amisch gezinnen, die verder van hun kerk en gemeenschap afstaan.
Amisch mensen mogen niet gefilmd worden en de mensen laten zich ook niet filmen.

Het zou mij niet verbazen dat het Mennomieten gezinnen zijn, die leven leven wat losser dan de Amisch .
Ook de mennonieten spreken nog het oude Duits.i
Ik liep in Amerika met een man van het Mennonieten geloof te praten in het Duits, was een hele rare gewaarwording
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer mij zo aan die alleenstaande moeder! Die met z'n 2en zijn.

Die zit bovenop die zoon, alles moet op haar manier. Ik zou totaal niet kunnen ademmen met zo'n persoon inde buurt.
Op deze manier zorgt ze bovendien dat de zoon niet zelfstandig word en ik zou er een enormaag zelfbeeld van krijgen als iemand steeds overal kritiek op had.

Ik hoop dat als ze zichzelf terug ziet dit ook in ziet. Hoe irritant ze is.
Ik erger me echt dood aan de oudste zoon van de familie Te Vrede. Mede daardoor had ik al geen zin meer om te kijken. Zeiken omdat hij kleding aan moet trekken die iemand anders ooit al eens aan heeft gehad, want dat is heel erg ofzo. En dan dat gejank met dat kalf, wat een klein kind.

Die familie met die 2 zoons vind ik echt ontzettend respectloos.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
25-09-2019 16:39
Ik erger me echt dood aan de oudste zoon van de familie Te Vrede. Mede daardoor had ik al geen zin meer om te kijken. Zeiken omdat hij kleding aan moet trekken die iemand anders ooit al eens aan heeft gehad, want dat is heel erg ofzo. En dan dat gejank met dat kalf, wat een klein kind.

Die familie met die 2 zoons vind ik echt ontzettend respectloos.
O Jaa, die zoon is ook raar. Ik negeer die een beetje zelfs, omdat ik zijn gedrag zo raar vind. Hoe oud is hij eigenlijk? Komt heel kinderlijk over ineen volwassen lijf.
En weet hij dat hij homo is? Of is hij dat niet. Ik bedoel het niet verkeerd. Maar hij komt op mij over alsof hij misschien issues met zijn geaardheid heeft.


Die 2 jongens en vooral de oudste. (van 4 personen gezin) waren deze aflevering al wel gegroeid. De oudste gaf zelfs aan tegen zijn vader, dat hij geen betere vader had kunnen wensen. Zo schattig.
Alle reacties Link kopieren
Dat gezin met die 2 zonen is zo respectloos en rigide. Eerst niet mee eten, niet de kleding willen dragen. Kom op zeg. En nu wil moeders wel even wat leuks doen door een paard en wagen te rijden. Tuurlijk alleen maar leuke dingen wat voor voorbeeld geven ze wel niet.
Gele_Suikerspin schreef:
25-09-2019 16:50
O Jaa, die zoon is ook raar. Ik negeer die een beetje zelfs, omdat ik zijn gedrag zo raar vind. Hoe oud is hij eigenlijk? Komt heel kinderlijk over ineen volwassen lijf.
En weet hij dat hij homo is? Of is hij dat niet. Ik bedoel het niet verkeerd. Maar hij komt op mij over alsof hij misschien issues met zijn geaardheid heeft.
Dit dacht ik eerlijk gezegd zelf ook.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
25-09-2019 16:39
Ik erger me echt dood aan de oudste zoon van de familie Te Vrede. Mede daardoor had ik al geen zin meer om te kijken. Zeiken omdat hij kleding aan moet trekken die iemand anders ooit al eens aan heeft gehad, want dat is heel erg ofzo. En dan dat gejank met dat kalf, wat een klein kind.

Die familie met die 2 zoons vind ik echt ontzettend respectloos.
Die oudste zoon en dochter Te Vrede vind ik beiden aanstellers. Echt van die ‘ieuw nee dat ken ik niet, dus vies/raar/eng’.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
25-09-2019 16:28
Ik irriteer mij zo aan die alleenstaande moeder! Die met z'n 2en zijn.

Die zit bovenop die zoon, alles moet op haar manier. Ik zou totaal niet kunnen ademmen met zo'n persoon inde buurt.
Op deze manier zorgt ze bovendien dat de zoon niet zelfstandig word en ik zou er een enormaag zelfbeeld van krijgen als iemand steeds overal kritiek op had.

Ik hoop dat als ze zichzelf terug ziet dit ook in ziet. Hoe irritant ze is.
Ja, die moeder vind ik ook een zeikerd. Zoon is wel brutaal, maar ik snap wel dat hij het benauwd krijgt van zijn moeder.
Gele_Suikerspin schreef:
25-09-2019 16:50
O Jaa, die zoon is ook raar. Ik negeer die een beetje zelfs, omdat ik zijn gedrag zo raar vind. Hoe oud is hij eigenlijk? Komt heel kinderlijk over ineen volwassen lijf.
En weet hij dat hij homo is? Of is hij dat niet. Ik bedoel het niet verkeerd. Maar hij komt op mij over alsof hij misschien issues met zijn geaardheid heeft.


Die 2 jongens en vooral de oudste. (van 4 personen gezin) waren deze aflevering al wel gegroeid. De oudste gaf zelfs aan tegen zijn vader, dat hij geen betere vader had kunnen wensen. Zo schattig.

Zestien!
Mijn gespierde spijker kan er twee keer in. Dat lijf maakt die jongen ouder, zijn gedrag maakt dat hij jonger lijkt.

En zijn moeder praat met hem en over hem alsof hij zes is.

Die jongen heeft een zwaar leven..
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
25-09-2019 16:50
O Jaa, die zoon is ook raar. Ik negeer die een beetje zelfs, omdat ik zijn gedrag zo raar vind. Hoe oud is hij eigenlijk? Komt heel kinderlijk over ineen volwassen lijf.
En weet hij dat hij homo is? Of is hij dat niet. Ik bedoel het niet verkeerd. Maar hij komt op mij over alsof hij misschien issues met zijn geaardheid heeft.
Hij is nu 18.
En vanaf zijn 5de openlijk homo

https://www.ad.nl/rotterdam/ze-negeerde ... ~ad7e1e5b/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven