Entertainment alle pijlers

Ver van huis

03-09-2019 21:11 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Nieuw programma met Angela Groothuizen, waarin 2 gezinnen uit Nederland die elkaar "kwijt zijn geraakt" door oa social media een aantal weken bij de Amish in Amerika gaan wonen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
03-09-2019 21:25
Oh! Ik zou van mijn stoel springen van blijdschap als ik de kalfjes mocht voeren :love:
Ja echt super tof! Ik zou alles wat ze daar doen geweldig vinden!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
03-09-2019 21:27
Ik heb t afgezet. Irriteer me wild aan die gezinnen.
Dat punt had ik bijna bereikt maar net op tijd is het afgelopen. Weet niet ofnik volgende week ga kijken iets met plaatsvervangende schaamte.
Alle reacties Link kopieren
gordijn87 schreef:
03-09-2019 21:27
O my... het wordt wel steeds ongemakkelijker om naar te kijken. Vind die Amish mensen super vriendelijk en dan op deze onbeschofte manier worden benaderd.

Die vader van dat grote gezin is wel eerlijk.... hoop dat hij zn kids even terecht gaat spreken.
hij vergeet alleen wel dat hij toch zelf die generatie mede-opvoed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
03-09-2019 21:29
hij vergeet alleen wel dat hij toch zelf die generatie mede-opvoed
Ja precies wat ik dacht 😅


Ik weet niet of ik volgende week nog kijk.. Zat me rot te irriteren op de bank
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
03-09-2019 21:13
Wat is die familie met 2 zoons ongelofelijk onbeleefd! Willen de kleding niet aan, willen niet bij die familie aan tafel! Echt :@
Echt vreselijk.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik keek ook, ik zou zo mee gedaan hebben. Die kleding vind ik ook niet mijn stijl, maar je komt dat verder niemand tegen, dus dat zou me dan gewoon niet uitmaken.

Mee-eten! Ze zijn er te gast. Het is geen B&B!

Even back to basic zou ik geweldig vinden. Kamperen is net zo iets, maar dit is btb 2.0 . Ons gezin heeft zoiets dan weer niet nodig. Dus ik kon me niet opgeven.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
03-09-2019 21:27
Ik heb t afgezet. Irriteer me wild aan die gezinnen.
Ik ook. Ben er ook te moe voor en trok dat nu even niet. Misschien dat ik het nog eens op Videoland kijk maar zulke mensen veranderen toch niet.
Ik vraag me wel af wat ze van te voren voor informatie kregen toen ze zich opgaven.
Dat gejank om die telefoon en dat niet willen omkleden en niet met het gastgezin aan tafel zitten was echt de druppel nu voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk niet weer. Wat een slappe hap.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk volgende week wel weer, ik ga ervanuit dat óf de andere 2 gezinnen óf de therapie voor sensatie gaat zorgen :lol:
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
03-09-2019 22:13
Ik ook. Ben er ook te moe voor en trok dat nu even niet. Misschien dat ik het nog eens op Videoland kijk maar zulke mensen veranderen toch niet.
Ik vraag me wel af wat ze van te voren voor informatie kregen toen ze zich opgaven.
Dat gejank om die telefoon en dat niet willen omkleden en niet met het gastgezin aan tafel zitten was echt de druppel nu voor mij.
Dat huilen om die telefoon vond ik echt erg.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
03-09-2019 22:28
Dat huilen om die telefoon vond ik echt erg.
Ja ik ook en ik zit zelf best vastgeplakt aan dat ding en aan mijn iPad maar kan ook wel echt zonder. Als ik op vakantie ben raak ik hem ook amper aan.
funnymiss schreef:
03-09-2019 22:18
Ik kijk volgende week wel weer, ik ga ervanuit dat óf de andere 2 gezinnen óf de therapie voor sensatie gaat zorgen :lol:
Ik denk allebei!
Alle reacties Link kopieren
tenenkrommend, dat verwaande gezin met tot op het bot verwende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Slecht hoor...
Wel begrijpelijk dat het in het gezin met de 2 zoons mis gaat in NL. Pa en ma hebben ook behoorlijk prinsessengedrag!
Kinderen kopiëren het gedrag van hun ouders.
I don't care, i love it!!
Alle reacties Link kopieren
Uit ervaring weet ik dat je op tv anders wordt weggezet dan de werkelijkheid is. Niets is wat het lijkt.
Als deze gezinnen alles braaf deden wat er van hen verwacht werd dan werd er nu niet over het programma gepraat en was het een saaie boel. Er is ongetwijfeld flink geknipt en geplakt. Woorden worden ook in de mond gelegd.

Ik vind Angela een leuk mens en gun haar hoge kijkcijfers. Ga volgende week ook wel weer kijken. Uit een voorstukje lijkt het dan flink te gaan knetteren.

De Amish mensen vind ik dan wel weer sympathiek weggezet. Het lijkt me heerlijk om zo te kunnen leven. Die kleding zou ik echt geen punt vinden.
Alle reacties Link kopieren
Dat gezin met die twee zoons zijn vreselijk verwend en onbeschoft.
Je bent te gast bij andere mensen, die stellen hun huis voor je open en je gaat maar shagerijnig met z'n vieren apart aan een tafel zitten en je laat je nog bedienen ook.
Hoe groot is de plaat die voor je hoofd zit dan :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk schandalig dat ze de Amish hier voor muisbruiken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Je schaamt je gewoon om Nederlands te zijn. Wat een beeld van ons land zullen deze beleefde en vriendelijke mensen wel niet krijgen.

Ze zitten trouwens echt niet bij strenge amish, want die mogen nog niet op de foto, laat staan op de film of tv. Die kapjes zijn ook anders dan deze rare doekjes.
Alle reacties Link kopieren
OldWood schreef:
04-09-2019 08:52
Dat gezin met die twee zoons zijn vreselijk verwend en onbeschoft.
Je bent te gast bij andere mensen, die stellen hun huis voor je open en je gaat maar shagerijnig met z'n vieren apart aan een tafel zitten en je laat je nog bedienen ook.
Hoe groot is de plaat die voor je hoofd zit dan :facepalm:
dit dus...

wat is er mis met deze mensen je wilt een oplossing maar je wilt niet mee werken :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
gordijn87 schreef:
03-09-2019 21:27


Die vader van dat grote gezin is wel eerlijk.... hoop dat hij zn kids even terecht gaat spreken.
Als hij dat kon zouden ze nu niet in deze situatie zitten.
Alleen maar werken (allebei) en het dan raar vinden dat er geen goede onderlinge band is.
Dat gezin uit Enschede lijkt me op het eerste gezicht een sympathiek gezin!
Geen moeilijk gedoe!
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het tijdens aflevering 2 droog kunnen houden?

Hier :cry:

De psycholoog had ook geen make up op, onzin reactie, maar daar is viva ook voor. Het viel mij gewoon op.

Het gezin met 4 wat apart eet, ik zag dit eigenlijk wel als een klein begin van banding als gezin met zijn 4en.

Alleen zou de vader wel iets meer vader mogen zijn en de kinderen en zijn vrouw meer stimuleren.
Maar goed, ze komen er nu achter dat kleding hun identiteit is. Terwijl je van jezelf natuurlijk al goed genoeg bent.
atjuuh schreef:
10-09-2019 20:46
Dat gezin uit Enschede lijkt me op het eerste gezicht een sympathiek gezin!
Geen moeilijk gedoe!

Mee eens! Ben toch blij uit het nuchtere Overijssel te komen 😂
Schamen om in die kleding op tv te komen? Ik zou me pas echt schamen om met dit gedrag op tv te komen. Wat een brul apen. Ouder steken de kids erbij aan, en dat omdat ze hun zin niet krijgen en daarom de gastvrijheid de grond in trappen.

Die verwende andere kinderen zijn ook vreselijk om te zien. Je merkt dat de bescheiden amish kinderen het inmiddels niet meer komisch vinden, maar zich beginnen te ergeren.

Moeder en zoon vallen tot nu toe ook nog mee, al is het wel vreemd dat ze juist bij amish in de morgen in een leeg huis zijn.
Wat vreselijk dat ze dan over de therapie zeggen dat een ander gezin meer en andere (betere) aandacht krijgt.

En wat een gemuts over niet in Amisch kleding op tv willen komen. Dat gezin heeft zich zelf onbewust al zo voor schut gezet dat die kleding geen verschil meer zal maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven