Entertainment alle pijlers

Verklaar Suzan en Freek

06-06-2020 12:59 310 berichten
Ik heb tussen de middag warm gegeten, dus tijd zat om me met uitzonderlijk belangrijke zaken bezig te houden. In dit geval:
Waarom Suzan en Freek? Wie vindt dit oprecht mooi? En waarom? Ze doen me aan jaren 00-heldin Dido denken: neuzelzingen terwijl je opsomt wat je aan het doen bent.


Disclaimer: elk topic dat ik open escaleert, maar in mijn muziektopics zijn mensen ook nog eens beledigd vanwege kritiek op hun lievelingsmuziek. Die mensen verwijs ik naar mijn motto, een verwijzing naar mijn totale gebrek aan smaak.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
07-06-2020 21:04
Kraantje Pappie vind ik trouwens nog wel grappig. Ik heb 'Best wel een ding' in mijn Spotify lijst en dat zeggen we ook wel eens tegen elkaar; best wel een ding he, jaaaa dat is best wel een dingetje dit!'

Wie ik echt niet trek en dat is vast not done is Snelle. Hij kan niet rappen en niet zingen. Waarom komt alles wat hij maakt op 1? :bonk:
Sinds dat nummer met Davina M vind ik dat hij juist wel een goede stem heeft. Had ik niet verwacht.
Daarnaast vind ik het ook een sympathieke jongem
Frankly my dear, I don"t give a damn
Betty_Slocombe schreef:
07-06-2020 21:11
Ja! Dat was toch ook zo'n triest geval?
Geloof het wel ja...
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
07-06-2020 19:47
Dat komt omdat er al een voor selectie is bij the voice.
Bij Idols ook hoor, er was een soort prejury. En als je heel goed was, een goed verhaal had, heel grappig of heel slecht, dan ging je door. Bij the Voice gingen ze toch meer voor mensen die wel konden zingen.

Freek en Suzan... het maakt op mij geen indruk. Ik zit nu te bedenken hoe die liedjes van ze gaan en ik weet het gewoon niet! Ondanks dat ze vaak langs komen op de radio...
Maan... haar nummers vallen in dezelfde catergorie voor mij.
Davina Michelle, soms vind ik het mooi, maar het gaat vaak nogal schreeuwerig/schel. Echt nergens voor nodig!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
06-06-2020 15:52
Ha, ik wou het nét schrijven, omdat iemand hier al zei dat het net klinkt alsof je het al eerder hebt gehoord. Nou, dat is dus ook zo.
Op zich wel een prestatie om een nummer te jatten en er zo mee weg te komen.
Verder vind ik het nogal truttenmuziek, maar er zijn dingen die ik nog erger vind.
Maan, bijvoorbeeld, met die vreselijke draak "ze huilt en ze lacht"" of zoiets. Dan moet de radio écht uit. Suzan en Freek kan ik nog wel verdragen.
Dat heb ik dus met Ogene. Schaamteloze kopie van Wilson Phillips. Niet alleen de stijl, ook de liedjes. Ergert me mateloos dat niemand dat benoemt.

Wb Davina: ik was erg onder de indruk van Het duurt te lang. Daarna niks meer van haar gehoord dat me kon boeien.

Suzan en Freek ken ik niet. Denk ik. Zal ze eens googelen.
.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
07-06-2020 12:23
Ik vind Davina Michele ook stom. Mooie stem, maar je hoort overal dat platte Rotterdamse doorheen, zelfs als ze Engels zingt.
Dat is voor mij juist deel van de charme van Duurt te lang.
Ik vond het ook jammer dat het accent van Adele bij elke nieuwe cd minder werd en ook haar liedjes steeds meer gepolijst.
.
Star3 schreef:
06-06-2020 14:01
Ik vind hun muziek geen bal aan, maar vind het wel sympathieke mannen en hun programma's (nu bijvoorbeeld Homeward Bound over Simon & Garfunkel) vermakelijk.
Ze leven in ieder geval volgens hun songtekst: 'Geef mij nu je hand, stel niet teveel vraaaaagen...' O-)
impala schreef:
22-07-2020 10:11
Dat is voor mij juist deel van de charme van Duurt te lang.
Ik vond het ook jammer dat het accent van Adele bij elke nieuwe cd minder werd en ook haar liedjes steeds meer gepolijst.
Grappig. Omdat het orgineel eigenlijk zoveel mooier is.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
07-06-2020 12:23
Ik vind Davina Michele ook stom. Mooie stem, maar je hoort overal dat platte Rotterdamse doorheen, zelfs als ze Engels zingt. En ze ziet eruit als een meisje waar ik vroeger uit het niks ruzie mee had gekregen tijdens het stappen.
Als semi-Rotterdammer hoor ik eigenlijk niets raars. :biggrin: :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
22-07-2020 10:02

Suzan en Freek ken ik niet. Denk ik. Zal ze eens googelen.
Niet doen! ;-D
Ik snap ook echt niet wat mensen leuk vinden aan Suzan en Freek. Bijna iedereen in mijn omgeving vindt ze leuk. Ik snap het echt niet. Net zoals Nielson.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven