Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hakika schreef:
09-06-2019 23:28
Net op shownieuws: de Posjes gaan uit elkaar met hun wijnimporteur. Zelf blijven ze nog lekker samen, het was dus een flauwe marketing truc die flink opgepakt is in de media. Het is de “Pos humor”...
Hilarisch :bonk:
Boer Gijs uit BZV en Femke zijn gescheiden . In januari al als ik het goed gelezen heb.
Ja las het ook net. Jeetje zij had al een kind, in recordtempo drie kinderen erbij en nu uit elkaar. Sneu. Ik vond het al nooit een combi die twee maar goed
En Femke is terug gegaan naar Friesland met de kids.
minnimouse schreef:
11-06-2019 21:55
En Femke is terug gegaan naar Friesland met de kids.
Nou, lekker afstandje ook weer, want hij woont in Noord Holland toch?
Maleficent schreef:
12-06-2019 08:50
Nou, lekker afstandje ook weer, want hij woont in Noord Holland toch?
Qua afstand zal het meevallen....lang leve de Afsluitdijk.
rascalles schreef:
11-06-2019 15:21
Boer Gijs uit BZV en Femke zijn gescheiden . In januari al als ik het goed gelezen heb.

"We zijn nog gewoon met elkaar in gesprek zonder woorden" zegt ze op haar FB. Goeie tekst. Was zij nou die vrouw met die lege mandjes in de kast?

Ziellluug voor de kindjes.
Such fun!1
Polsjef schreef:
12-06-2019 09:10
Hij woont in Abcoude. Weet niet waar zij precies in Friesland woont, maar het is toch wel minimaal 1.5 uur rijden. Al is ze met die oudste destijds natuurlijk ook van Friesland naar Abcoude gegaan.
MarindaH schreef:
12-06-2019 09:13
"We zijn nog gewoon met elkaar in gesprek zonder woorden" zegt ze op haar FB. Goeie tekst.
Is ze tekstschrijver voor Bløf?
Ik snap er niks van wat ze daarmee zegt.
Maleficent schreef:
12-06-2019 14:00
Ik snap er niks van wat ze daarmee zegt.
Zonder ruzies bedoelt ze.
Maleficent schreef:
12-06-2019 14:00
:HA:
Always look on the bright side of life
Taralina schreef:
12-06-2019 14:17
Zonder ruzies bedoelt ze.
Ja jeetje, zeg dát dan :proud:
Is het dialect ofzo?
Maleficent schreef:
12-06-2019 14:24
Ja jeetje, zeg dát dan :proud:
Is het dialect ofzo?
Nee, want ik ken dat ook uit andere delen van het land.
'Woorden hebben met iemand' betekent dat je mot/ruzie/onenigheid hebt.
Polsjef schreef:
12-06-2019 09:10
Dan nóg. Co-ouderschap zal er niet inzitten op deze manier in elk geval.
Nothing happens for a reason
minnimouse schreef:
12-06-2019 14:27
Nee, want ik ken dat ook uit andere delen van het land.
'Woorden hebben met iemand' betekent dat je mot/ruzie/onenigheid hebt.
Oh zo. Maar dan vind ik het wel een beetje raar uitgedrukt.
SallySpectra* schreef:
12-06-2019 15:12
Oh zo. Maar dan vind ik het wel een beetje raar uitgedrukt.
Zeggen ze in Nijmegen ook.
Ik heb in het begin hier moeten wennen aan:ouwhoer niet, hier bedoelen ze dat meen je niet en als je dat niet weet heb je zo iets van huh ik ouwehoer helemaal niet.
Er is zelfs een liedje van De Kast over. "We hebben woorden zonder woorden" heel vernunftig, tekstueel gezien.
Betty_Slocombe schreef:
12-06-2019 19:07
Er is zelfs een liedje van De Kast over. "We hebben woorden zonder woorden" heel vernunftig, tekstueel gezien.
Zeker!

In het geval van Femke had een kommaatje kunnen helpen.

,
Pfff nou dat is wel even uit de richting zeg van Abcoude. Hoe vaak gaan die hun vader nog zien met zijn bedrijf lijkt mij dat extra lastig.
Samantha de Jong en Maron Hill hebben iets te vieren! De voormalig realityster en de rechterhand van DJ Jean zijn namelijk alweer drie of vier maanden samen!

Dit schrijven zij vandaag allebei zelf op hun Instagram-pagina’s. Al vlak na middernacht laten zij allebei weten wat ze op dit moment voelen en duidelijk is dat de liefde er nog altijd vanaf spat.

”Vandaag alweer 4 maandjes samen met mijn schatje!” schrijft Samantha bij lieve foto’s. ”13 maart vergeten we nooit meer. We hadden het die avond zo leuk samen. Ik weet nog dat we allebei een afspraak hadden gemaakt om niet verliefd te worden, maar ja… het is toch gebeurd. Ik ben blij dat ik toen op die ene zaterdagavond met je ben mee gegaan #love #houvanjou”

En ook Maron doet een duit in het zakje. Bij een zoenfoto schrijft hij: ”Alweer 4 maandjes samen met de allerliefste en mooiste van de wereld #loveyou #tothemoonandback LOVEEEE”. Samantha is blij met de ode en schrijft in een reactie: ”Love you baby!! En voor alle bitches, HIJ IS VAN MIJ. En worden nog heel veel jaartjes erbij.” Wie weet zit een bruiloft er dus ook wel in…
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Katja en Freek trouwen volgende week zaterdag, lees ik.
Vlaginvaas schreef:
11-06-2019 21:07
Ja las het ook net. Jeetje zij had al een kind, in recordtempo drie kinderen erbij en nu uit elkaar. Sneu. Ik vond het al nooit een combi die twee maar goed
Ik vond het wel een mooi stel, en met drie kinderen in een jaar of 6 zou je toch denken dat het goed zit.
rascalles schreef:
11-06-2019 15:21

:woa: Echt??? Dat kan ik niet geloven. Ze waren zo leuk samen.
LOEP ME MAAR aub.
Jammer dat ze zijn gescheiden. :(

BZV-boer Gijsbert en Femke uit elkaar https://www.destentor.nl/binnenland/bzv ... haring_web
LOEP ME MAAR aub.
Keuken1987 schreef:
13-06-2019 10:43
Samantha de Jong en Maron Hill hebben iets te vieren! De voormalig realityster en de rechterhand van DJ Jean zijn namelijk alweer drie of vier maanden samen!

Dit schrijven zij vandaag allebei zelf op hun Instagram-pagina’s. Al vlak na middernacht laten zij allebei weten wat ze op dit moment voelen en duidelijk is dat de liefde er nog altijd vanaf spat.

”Vandaag alweer 4 maandjes samen met mijn schatje!” schrijft Samantha bij lieve foto’s. ”13 maart vergeten we nooit meer. We hadden het die avond zo leuk samen. Ik weet nog dat we allebei een afspraak hadden gemaakt om niet verliefd te worden, maar ja… het is toch gebeurd. Ik ben blij dat ik toen op die ene zaterdagavond met je ben mee gegaan #love #houvanjou”

En ook Maron doet een duit in het zakje. Bij een zoenfoto schrijft hij: ”Alweer 4 maandjes samen met de allerliefste en mooiste van de wereld #loveyou #tothemoonandback LOVEEEE”. Samantha is blij met de ode en schrijft in een reactie: ”Love you baby!! En voor alle bitches, HIJ IS VAN MIJ. En worden nog heel veel jaartjes erbij.” Wie weet zit een bruiloft er dus ook wel in…
:rofl:
blijft lastig, hoofdrekenen...
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven