Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
pamelacourson schreef:
07-06-2019 06:06
Bradley Cooper en Irina Shayk gaan scheiden. Ben benieuwd of alle verhalen dat hij iets met Lady Gaga heeft dan toch waar zijn. Zou ik wel heel erg vinden voor Irina, overigens.
Ik las het. Ook dat hij na het hele Oscar circus wel heel veel tijd exclusief aan Irina en hun dochter heeft besteed. We zullen het zien. Misschien zijn ze gewoon uit elkaar gegroeid, en een kind zet relaties zo vaak onder druk.
De smeulende blikken tussen Bradley en Gaga kwamen wel heel erg echt over. Zelden zoveel spetterende chemie gezien. Gespeeld of niet, dat moet pijnlijk geweest zijn om te zien voor Irina.
Ik gleed ook bijna van mijn stoel van hem in de film. En toch kreeg ik ook het gevoel dat het helemaal geen leuke, maar erg egocentrische man is. Ik vond Gaga in de film heel erg leuk en aantrekkelijk, zo naturel. Maar in haar 'normale' doen helemaal niet zo.

Edit : lees nu dat er ook wordt gespeculeerd dat Bradley gay is en zij nisschien ook, en dat zowel hij als zij heel graag een kind wilden en als vrienden een 'babycontract' zijn aangegaan. Dat vind ik zó ver gezocht, dat ik ga denken dat het misschien wel waar kan zijn :P

Ze zijn overigens niet getrouwd.
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2019 09:22
21.79% gewijzigd
.
Nou die zagen we niet aankomen hoor, die breuk.
Ruud en Olcay ook weer uitelkaar. Goh , verrassend . Not.
Ha ik voorspelde dat ze de kerst niet zouden halen. Maar dit is wel erg snel .
Julus schreef:
07-06-2019 15:19
Ha ik voorspelde dat ze de kerst niet zouden halen. Maar dit is wel erg snel .
Zij houdt niet van seks en hij is eraan verslaafd. Dat voorspelde al genoeg.
rascalles schreef:
07-06-2019 15:10
Ruud en Olcay ook weer uitelkaar. Goh , verrassend . Not.
Inderdaad
poppiejoppie schreef:
07-06-2019 15:20
Zij houdt niet van seks en hij is eraan verslaafd. Dat voorspelde al genoeg.
Ja, zij vond sex overrated of zoiets, zei ze destijds. Maar van de week waren ze nog in Kroatie, wat is er in die paar dagen gebeurd?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
07-06-2019 16:37
Ja, zij vond sex overrated of zoiets, zei ze destijds. Maar van de week waren ze nog in Kroatie, wat is er in die paar dagen gebeurd?
Haar eerste grote liefde is toch overleden? Misschien te erg vd leg voor een nieuwe relatie.
Ik zou t wel leuk vinden als Bradley en Gaga een relatie krijgen en dat hun liefde net zo is als in de film A star is born.

Irina vind ik een starfucker. Eerst Cristiano Ronaldo en nu Bradley Cooper.
https://m.youtube.com/watch?v=zfeHACNRs20

Je gaat me niet vertellen dat er na t zien van deze clip niets tussen hun is.
Oh, dus toch uit elkaar. Ik vond het hele verhaal rondom de verliefde blikken naar elkaar wel heel aannemelijk.

En Olcay en Ruud, hoe lang hebben zij het nu weten uit te houden?
toffifee schreef:
07-06-2019 18:33
Oh, dus toch uit elkaar. Ik vond het hele verhaal rondom de verliefde blikken naar elkaar wel heel aannemelijk.

En Olcay en Ruud, hoe lang hebben zij het nu weten uit te houden?
Wel 4 hele maanden.
Gatekeeper* schreef:
07-06-2019 16:58
Haar eerste grote liefde is toch overleden? Misschien te erg vd leg voor een nieuwe relatie.
Ze heeft vandaag ook een foto met hem (haar eerste liefde) op haar insta account geplaatst met ‘Gone too soon’ en een gebroken hart.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
_CarmiggelT_ schreef:
07-06-2019 18:38
Ze heeft vandaag ook een foto met hem (haar eerste liefde) op haar insta account geplaatst met ‘Gone too soon’ en een gebroken hart.
Dat is toch echt al 100 jaar geleden? Waarschijnlijk voordat ze met Edgar Davids was, en dat is ook alweer 4 jaar uit ofzo.
Dus lijkt me niet dat ze het daarom uit is gegaan met Ruud de Wild. Nouja, ik vind het allemaal maar weer een hoop aandachttrekkerij (lekker allemaal cryptische berichten op je Insta zetten, zodat iedereen weer kan gaan speculeren hoe het zit).
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
07-06-2019 18:57
Dat is toch echt al 100 jaar geleden? Waarschijnlijk voordat ze met Edgar Davids was, en dat is ook alweer 4 jaar uit ofzo.
Dus lijkt me niet dat ze het daarom uit is gegaan met Ruud de Wild. Nouja, ik vind het allemaal maar weer een hoop aandachttrekkerij (lekker allemaal cryptische berichten op je Insta zetten, zodat iedereen weer kan gaan speculeren hoe het zit).
Misschien was het een repost. Maar apart idd, ze suggereert toch dat het daarmee te maken heeft. Ze heeft ook nog een andere vriend gehad sindsdien daar staat ook een afscheidsbericht voor op haar insta.
Ik snap niet wat iedereen hier zo interessant aan vindt. Het zal me jeuken met hoeveel jonge lovers Gordon per jaar het bed in duikt, voor wie Katja nou weer haar benen wijd doet of voor wie Dries Roelvink zijn gele zwembroek uittrekt. Ze doen maar. En veel plezier erbij. Maar ik hoef het niet te weten.

Waarom hebben zo veel mensen (en dan met name vrouwen) er zo'n pervers genoegen in alle ins en outs van het liefdesleven van min of meer bekende mensen te willen weten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
07-06-2019 19:37
Ik snap niet wat iedereen hier zo interessant aan vindt. Het zal me jeuken met hoeveel jonge lovers Gordon per jaar het bed in duikt, voor wie Katja nou weer haar benen wijd doet of voor wie Dries Roelvink zijn gele zwembroek uittrekt. Ze doen maar. En veel plezier erbij. Maar ik hoef het niet te weten.

Waarom hebben zo veel mensen (en dan met name vrouwen) er zo'n pervers genoegen in alle ins en outs van het liefdesleven van min of meer bekende mensen te willen weten?
Wat moet ik anders doen op vrijdagavond? :proud: :rofl:
Liefde en seks is en blijft intrigerend voor de meeste mensen.
Olcay Gulsen heeft vrijdagavond in RTL Boulevard gereageerd op het stranden van haar relatie met Ruud de Wild. Olcay wil haar gedachten op orde krijgen na het overlijden van haar goede vriend en ex James Harris.

„Daardoor ben ik dingen anders gaan bekijken”, zei Olcay in het programma. „Ik merkte dat ik tijd voor mezelf nodig heb om mijn gedachten op een rijtje te krijgen.” Het lijkt erop dat Olcay een punt achter de relatie heeft gezet, maar hoe het exact zit is niet duidelijk.

Eerder deze week schreef Olcay op Instagram over het overlijden van haar ex. „Mijn eerste liefde, James Harris. Mijn hart ligt in duigen. Je bent te snel heengegaan en je zal worden gemist. Een geweldige, kleurrijke man. Geen boek of film kan jouw verhaal vertellen. LEGENDE.” Waaraan James is overleden is niet bekend.

Ruud de Wild reageerde eerder op vrijdag al op het einde van de relatie. De NPO-dj voelt geen wrok richting zijn ex. „Vier maanden te gek gehad. Aan alles komt een einde. Helaas”, schreef hij op Instagram. „Alles wat ik er meer over zeg doet tekort aan de liefde. Lieve Olcay, respect voor jou. Je bent een vechter en een van de eerlijkste mensen die ik ken. Veel te weinig mensen kennen jouw mooie kant.”
toffifee schreef:
07-06-2019 19:48
Olcay Gulsen heeft vrijdagavond in RTL Boulevard gereageerd op het stranden van haar relatie met Ruud de Wild. Olcay wil haar gedachten op orde krijgen na het overlijden van haar goede vriend en ex James Harris.

„Daardoor ben ik dingen anders gaan bekijken”, zei Olcay in het programma. „Ik merkte dat ik tijd voor mezelf nodig heb om mijn gedachten op een rijtje te krijgen.” Het lijkt erop dat Olcay een punt achter de relatie heeft gezet, maar hoe het exact zit is niet duidelijk.

Eerder deze week schreef Olcay op Instagram over het overlijden van haar ex. „Mijn eerste liefde, James Harris. Mijn hart ligt in duigen. Je bent te snel heengegaan en je zal worden gemist. Een geweldige, kleurrijke man. Geen boek of film kan jouw verhaal vertellen. LEGENDE.” Waaraan James is overleden is niet bekend.

Ruud de Wild reageerde eerder op vrijdag al op het einde van de relatie. De NPO-dj voelt geen wrok richting zijn ex. „Vier maanden te gek gehad. Aan alles komt een einde. Helaas”, schreef hij op Instagram. „Alles wat ik er meer over zeg doet tekort aan de liefde. Lieve Olcay, respect voor jou. Je bent een vechter en een van de eerlijkste mensen die ik ken. Veel te weinig mensen kennen jouw mooie kant.”
Wat bezielt die mensen om privégevoelens op publieke media te uiten? Wat is dat voor een soort van onzindelijk exhibitionisme?
Gatekeeper* schreef:
07-06-2019 18:28
https://m.youtube.com/watch?v=zfeHACNRs20

Je gaat me niet vertellen dat er na t zien van deze clip niets tussen hun is.
Of heel goede acteurs. Het ziet er wel heel natuurlijk en vertrouwd uit.
Altijd sneu als jonge ouders uit elkaar gaan.

Maar als Bradley toch met Gaga is (haar relatie ging vlak na het verschijnen van de film uit) dan sta ik wel aan de kant te smullen van alle gossip................
A Star is born is een prachtige film maar het leek/lijkt me in real life geen voor de hand liggend stel.
pejeka schreef:
07-06-2019 19:37

Nou, dan lees je hier toch lekker niet? Het hoeft niet hoor.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
07-06-2019 21:02
Nou, dan lees je hier toch lekker niet? Het hoeft niet hoor.
Ik ben alleen benieuwd waarom zo veel vrouwen zo verlekkerd zijn op privédetails van min of meer bekende mensen.
pejeka schreef:
07-06-2019 21:10
Ik ben alleen benieuwd waarom zo veel vrouwen zo verlekkerd zijn op privédetails van min of meer bekende mensen.
Kijk nou maar lekker een clipje met Gaga en Bradley. Van de Oscars of uit de film. Zal je goed doen ouwe zuurpruim!
.
pejeka schreef:
07-06-2019 21:10
Verlekkerd :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven