Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
donderdag 13 juni 2019 om 20:54
O gaat het daaarover.Betty_Slocombe schreef: ↑12-06-2019 19:07Er is zelfs een liedje van De Kast over. "We hebben woorden zonder woorden" heel vernunftig, tekstueel gezien.
Ik dacht altijd dat het ging over een stel wat niet meer echt communiceerde.
Inhoudsloze gesprekken ofzo.

Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 14 juni 2019 om 20:21
Rachael Leigh Cook en man na 14 jaar uit elkaar
Triest nieuws voor Rachael Leigh Cook en haar echtgenoot Daniel Gillies. Het stel heeft besloten om na 14 jaar een punt achter een huwelijk te zetten. De 39-jarige actrice en de 43-jarige acteur maakten dit zelf bekend via sociale media.
„Met grote dankbaarheid voor alle jaren die samen hebben doorgebracht en de duizenden prachtige herinneringen die we delen, hebben we besloten om uit elkaar te gaan. Deze beslissing is niet zomaar genomen. We houden van elkaar en respecteren elkaar als ouders, als mens en als artiest. We kijken ernaar uit om het goede uit onze relatie voort te zetten in de komende jaren”, aldus Rachael.
In het belang van onze kinderen vragen we om jullie discretie in deze periode van transitie. Veel dank aan degenen die hier al van op de hoogte waren; jullie compassie en begrip is geweldig. Veel liefs, Rachael en Daniel.”
Triest nieuws voor Rachael Leigh Cook en haar echtgenoot Daniel Gillies. Het stel heeft besloten om na 14 jaar een punt achter een huwelijk te zetten. De 39-jarige actrice en de 43-jarige acteur maakten dit zelf bekend via sociale media.
„Met grote dankbaarheid voor alle jaren die samen hebben doorgebracht en de duizenden prachtige herinneringen die we delen, hebben we besloten om uit elkaar te gaan. Deze beslissing is niet zomaar genomen. We houden van elkaar en respecteren elkaar als ouders, als mens en als artiest. We kijken ernaar uit om het goede uit onze relatie voort te zetten in de komende jaren”, aldus Rachael.
In het belang van onze kinderen vragen we om jullie discretie in deze periode van transitie. Veel dank aan degenen die hier al van op de hoogte waren; jullie compassie en begrip is geweldig. Veel liefs, Rachael en Daniel.”
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 16 juni 2019 om 19:19
Er zijn geruchten dat Brad en Jennifer weer bij elkaar zijn,ze zijn inmiddels al weer wat vaker samen gezien.Ceorge Clooney vindt dat ze bij elkaar horen.
„George wil Brad gewoon weer gelukkig zien. En geluk betekent voor Brad maar een ding: Jennifer Aniston”, zo vertelt een bron aan Life & Style. „Het weekend werd een grote dubbeldate met tranen, gelach en liefde. Brad heeft er nooit gelukkiger uitgezien.”
De twee exen verbleven in een villa met veel privacy. „George heeft gezegd dat hij het voor zijn ouders geboekt had, zodat er geen vragen zouden komen. Het was erg romantisch, mede dankzij de medewerkers die discretie op de eerste plek hadden staan.”
Volgens de bron zou George goede hoop hebben dat het weer goedkomt tussen de twee. „George weet dat Brad erg z’n best doet om Jennifer weer terug te krijgen en dat is hard werken. Zij is niet tegen een verzoening, maar het vertrouwen is natuurlijk wel flink geschaad.” Maar de dagen in Rome kunnen wel eens een stap in de goede richting geweest zijn. „Jennifer heeft tegen Amal gezegd dat het voelde alsof ze terug in de tijd ging met Brad.”
„George wil Brad gewoon weer gelukkig zien. En geluk betekent voor Brad maar een ding: Jennifer Aniston”, zo vertelt een bron aan Life & Style. „Het weekend werd een grote dubbeldate met tranen, gelach en liefde. Brad heeft er nooit gelukkiger uitgezien.”
De twee exen verbleven in een villa met veel privacy. „George heeft gezegd dat hij het voor zijn ouders geboekt had, zodat er geen vragen zouden komen. Het was erg romantisch, mede dankzij de medewerkers die discretie op de eerste plek hadden staan.”
Volgens de bron zou George goede hoop hebben dat het weer goedkomt tussen de twee. „George weet dat Brad erg z’n best doet om Jennifer weer terug te krijgen en dat is hard werken. Zij is niet tegen een verzoening, maar het vertrouwen is natuurlijk wel flink geschaad.” Maar de dagen in Rome kunnen wel eens een stap in de goede richting geweest zijn. „Jennifer heeft tegen Amal gezegd dat het voelde alsof ze terug in de tijd ging met Brad.”
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

zondag 16 juni 2019 om 22:07
Ik denk dat hij wel klaar is met drama(tiepjes) . Ik heb er wel vertrouwen in. Als hij verder wilde rondneukenkijken deed hij dat wel, het is niet dat hij geen keuze heeft.
.
zondag 16 juni 2019 om 23:37
Maleficent schreef: ↑13-06-2019 20:54O gaat het daaarover.
Ik dacht altijd dat het ging over een stel wat niet meer echt communiceerde.
Inhoudsloze gesprekken ofzo.![]()

Ik ook! Wéér wat geleerd! Volgens mij ook verbonden met streektaal?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 17 juni 2019 om 07:59
Het is ook al zo lang geleden.. niet om het goed te praten, maar het leest een beetje alsof ze pas een jaar of vijf uit elkaar zijn. Maar ze zijn al een levensfase verder. Kan goed uitwerken, maar misschien hebben bv ze gewoon een warme vriendschap.
maandag 17 juni 2019 om 08:04
maandag 17 juni 2019 om 08:54
Klopt hoor
Woorden met iemand hebben is een normale Nederlandse uitdrukking
Frankly my dear, I don"t give a damn

maandag 17 juni 2019 om 10:26
Inderdaad.Maleficent schreef: ↑17-06-2019 09:00Ik geloof er niks van dat Brad en Jennifer samen zijn.
Dat is wat 'men' graag wil en de roddelpers speelt er op in.

donderdag 20 juni 2019 om 17:12
Gatekeeper* schreef: ↑20-06-2019 17:03Umberto Tan schijnt weer een affaire te hebben. Ditmaal met een 28 jarige fotografe.

.
donderdag 20 juni 2019 om 17:17
Het lijkt erop dat Humberto Tan op zijn eigen manier commentaar geeft op de geruchten over een nieuwe affaire die hij zou hebben met een 25-jarige fotografe. Op zijn Instagram deelt hij een veelzeggende foto.
Op de foto staat hij met zijn vrouw Ineke. Het hartje dat hij erbij plaatst, is zwart. Verder laat hij het beeld spreken.
Bekende Nederlanders als Waylon en Monique Collignon en Giel Beelen leven met hem mee door een hartje te plaatsen.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -geruchten
Op de foto staat hij met zijn vrouw Ineke. Het hartje dat hij erbij plaatst, is zwart. Verder laat hij het beeld spreken.
Bekende Nederlanders als Waylon en Monique Collignon en Giel Beelen leven met hem mee door een hartje te plaatsen.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -geruchten
.
donderdag 20 juni 2019 om 20:51
Zijn vrouw houdt krampachtig de schone schijn op. Hij is al vaker vreemd gegaan. Ze is haar aanzien kwijt als ze gaat scheiden en hij wil voor de buitenwereld doen alsof alles koek en ei is en hij nog stapel op haar is. Nog steeds de ideale schoonzoon uithangen terwijl hij met vrouwen die leeftijd van zijn dochter hebben ligt te rampetampen
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 20-06-2019 21:04
0.32% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

donderdag 20 juni 2019 om 20:53
Hun jongste kind was ook al een goedmakertje, maar volgens mij zijn ze nooit getrouwd dus als ze van hem af gaat heeft ze niks. Wie weet leeft zij volgens het principe “liever huilen in een Bentley dan lachend op de fiets”.

donderdag 20 juni 2019 om 21:02
Zelfs zijn zoontje had toch last van de papparazzie toen pa vreemd ging. Alleen dat al zou voor Humberto een reden moeten zijn om zijn hersenen te gebruiken. Ook al gaat het ons niets aan, hij is nu eenmaal een BNer en dan krijg je dit soort consequenties.
En een grietje van ik las ergens 25 jaar. Zo een beetje dezelfde leeftijd als zijn oudste dochter. Die is toch niet goed wijs hoor.
Ineke verdient beter. Ik had hem ook op straat gezet en een partij geld geëist. Een keer is nog om door de vingers te zien maar hij is gewoon respectloos naar zijn vrouw. En naar zijn hele gezin trouwens.
En een grietje van ik las ergens 25 jaar. Zo een beetje dezelfde leeftijd als zijn oudste dochter. Die is toch niet goed wijs hoor.
Ineke verdient beter. Ik had hem ook op straat gezet en een partij geld geëist. Een keer is nog om door de vingers te zien maar hij is gewoon respectloos naar zijn vrouw. En naar zijn hele gezin trouwens.

donderdag 20 juni 2019 om 21:05
Zij zal vast wel iets op papier hebben laten zetten. Ze is de moeder van zijn 3 kinderen.Gatekeeper* schreef: ↑20-06-2019 20:53Hun jongste kind was ook al een goedmakertje, maar volgens mij zijn ze nooit getrouwd dus als ze van hem af gaat heeft ze niks. Wie weet leeft zij volgens het principe “liever huilen in een Bentley dan lachend op de fiets”.
donderdag 20 juni 2019 om 21:07

donderdag 20 juni 2019 om 21:09
https://www.libelle.nl/mensen/ineke-ope ... berto-tan/
2 maanden geleden nog maar had Ineke dit voor hem geregeld. Isa Tan noemde haar vader haar grote voorbeeld. Ergens gelezen, weet niet meer waar.
Snap wel waarom op Viva veel topics gaan over de vraag: help mijn man gaat vreemd, wat nu. Veel moeders zijn nou niet bepaald het beste voorbeeld. Geen verwijt maar als vrouwen dat nou eens zouden beseffen. Dat wij een voorbeeld moeten zijn voor onze kinderen.
En de vaders natuurlijk ook
.
2 maanden geleden nog maar had Ineke dit voor hem geregeld. Isa Tan noemde haar vader haar grote voorbeeld. Ergens gelezen, weet niet meer waar.
Snap wel waarom op Viva veel topics gaan over de vraag: help mijn man gaat vreemd, wat nu. Veel moeders zijn nou niet bepaald het beste voorbeeld. Geen verwijt maar als vrouwen dat nou eens zouden beseffen. Dat wij een voorbeeld moeten zijn voor onze kinderen.
En de vaders natuurlijk ook

anoniem_377870 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 21:21
59.69% gewijzigd