Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Was niet narrig bedoeld hoor Pretzel, gewoon een kalenderwijsheidje.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 april 2017 @ 09:19:

Was niet narrig bedoeld hoor Pretzel, gewoon een kalenderwijsheidje. Snapte ik hoor !
Weerwind is nog altijd officieel getrouwd met de moeder van zijn kinderen. Er loopt een scheidingsprocedure die nog niet is afgerond. Tijdens die procedure kreeg de burgemeester van Almere een (dus buitenechtelijke) relatie. De vrouw raakte zwanger. Inmiddels is ook die relatie beëindigd en heeft Weerwind een nieuwe vriendin.

http://www.telegraaf.nl/b ... ster_aan_het_licht__.html
quote:Habbekratz schreef op 22 april 2017 @ 12:30:

Weerwind is nog altijd officieel getrouwd met de moeder van zijn kinderen. Er loopt een scheidingsprocedure die nog niet is afgerond. Tijdens die procedure kreeg de burgemeester van Almere een (dus buitenechtelijke) relatie. De vrouw raakte zwanger. Inmiddels is ook die relatie beëindigd en heeft Weerwind een nieuwe vriendin.

http://www.telegraaf.nl/b ... ster_aan_het_licht__.html

De zwangerschap van zijn ex-vriendin was niet eens een ongelukje!

http://www.straightfrom.nl/een-beetje-vent/

Wat een complete L.L. die man!
quote:soetkees schreef op 21 april 2017 @ 21:01:

[...]

Dit is zeker een betere foto van haar. Maar ik vind haar nog steeds niet mooi hier.Volgens mij heeft ze iets te veel botox ingespoten gekregen. Ze heeft een in ieder geval een mannelijk gezicht.
quote:Pientjexxxx schreef op 22 april 2017 @ 17:32:

[...]

De zwangerschap van zijn ex-vriendin was niet eens een ongelukje!

http://www.straightfrom.nl/een-beetje-vent/

Wat een complete L.L. die man!

Serieus, wat een enorme droeftoeter...

Als je de nieuwe scharrel bent flikker je hem toch direct aan de kant mag ik hopen?! Man, wat zou ik me er niet voor lenen, ik zou hem er direct uit zetten.
quote:blauwuiltje schreef op 21 april 2017 @ 22:25:

Yesss medestanders. Nee ik vind haar een beetje eng en plastic. Ze is misschien heel aardig hoor, maar er klopt iets niet. En ze lijkt op Priscilla dussssIk vind haar juist heel erg op Lisa Marie Presley lijken (die weer de mannelijke kaaklijn van haar vader heeft)
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:-Suze- schreef op 22 april 2017 @ 19:25:

[...]

Serieus, wat een enorme droeftoeter...

Als je de nieuwe scharrel bent flikker je hem toch direct aan de kant mag ik hopen?! Man, wat zou ik me er niet voor lenen, ik zou hem er direct uit zetten.

Absoluut.

Ik snap ook de raadsleden die dit gedrag niet vinden passen bij een burgervader. In de functieomschrijving staat notabene dat de kandidaat van nature integer handelt.
Waarom mag deze lamlul-op-pootjes aanblijven als burgemeester en moest Onno Hoes wel het veld ruimen? Onbegrijpelijk.
Ik vond dat Onno destijds ook mocht blijven. Net zoals deze ook mag blijven van mij. Maar wie luistert er nu naar mij?

Wanneer spreek je eigenlijk van een buitenechtelijke relatie. Ik bedoel niet in feitelijke zin, maar qua gevoel. Ik weet niet hoe het precies zit bij deze burgemeester. Maar in het algemeen;

Het kan toch dat iemand nog getrouwd is en wil scheiden, maar de scheidingsprocedure duurt veel langer. Zeg enkele jaren, omdat de ander niet meewerkt. Ondertussen krijg de andere man/ vrouw een andere relatie, die vrouw raakt (per ongeluk) zwanger. Maar die relatie is het nu net ook weer niet. En daarna krijg die man of vrouw een relatie met iemand anders.

Of lees ik nu teveel showbizz verhalen.

Ik zeg niet dat het heel ideaal is, maar zou je dan perse moeten wachten tot je officieel gescheiden bent.
quote:fientje1982 schreef op 22 april 2017 @ 21:27:

Ik vond dat Onno destijds ook mocht blijven. Net zoals deze ook mag blijven van mij. Maar wie luistert er nu naar mij?

Wanneer spreek je eigenlijk van een buitenechtelijke relatie. Ik bedoel niet in feitelijke zin, maar qua gevoel. Ik weet niet hoe het precies zit bij deze burgemeester. Maar in het algemeen;

Het kan toch dat iemand nog getrouwd is en wil scheiden, maar de scheidingsprocedure duurt veel langer. Zeg enkele jaren, omdat de ander niet meewerkt. Ondertussen krijg de andere man/ vrouw een andere relatie, die vrouw raakt (per ongeluk) zwanger. Maar die relatie is het nu net ook weer niet. En daarna krijg die man of vrouw een relatie met iemand anders.

Of lees ik nu teveel showbizz verhalen.

Ik zeg niet dat het heel ideaal is, maar zou je dan perse moeten wachten tot je officieel gescheiden bent.

Zo zie ik het ook

Die man heeft er privé een zooi van gemaakt, maar dat zegt verder niets over zijn functioneren
quote:calvijn1 schreef op 22 april 2017 @ 21:30:

[...]

Zo zie ik het ook

Die man heeft er privé een zooi van gemaakt, maar dat zegt verder niets over zijn functionerenHet zegt natuurlijk wel iets over zijn verantwoordelijkheidsgevoel.
quote:Pientjexxxx schreef op 22 april 2017 @ 21:47:

[...]

Het zegt natuurlijk wel iets over zijn verantwoordelijkheidsgevoel.Plus dat je chantabel bent. Info kan tegen je gebruikt worden.
quote:MollyHooper schreef op 22 april 2017 @ 21:53:

[...]

Plus dat je chantabel bent. Info kan tegen je gebruikt worden.

Je bent alleen chantabel als info geheim moet blijven. Voor zover ik begrijp lag deze man in scheiding en kreeg een nieuwe vriendin. Dat was gewoon bekend. Vriendin raakt (al dan niet gepland) zwanger, man gaat er met een ander vandoor. Wederom: wat men gewoon weet. Dat maakt je weliswaar misschien niet direct kandidaat voor vader van het jaar, maar ook nog niet chantabel.

De telegraaf moet kranten verkopen, en brengt het dus alsof de man er een tweede gezin op nahield. Terwijl ik alleen lees dat hij vrij snel na het besluit tot scheiden weer een nieuwe partner had. Technisch gezien is het dus een buitenechtelijk kind, want nog niet formeel gescheiden. Maar praktisch/ethisch/moreel gezien vind ik er nogal een verschil tussen zitten als je al wel duidelijk uit elkaar bent, en alleen de papieren nog niet helemaal rond zijn.
quote:nausicaa schreef op 22 april 2017 @ 22:16:

[...]

Je bent alleen chantabel als info geheim moet blijven. Voor zover ik begrijp lag deze man in scheiding en kreeg een nieuwe vriendin. Dat was gewoon bekend. Vriendin raakt (al dan niet gepland) zwanger, man gaat er met een ander vandoor. Wederom: wat men gewoon weet. Dat maakt je weliswaar misschien niet direct kandidaat voor vader van het jaar, maar ook nog niet chantabel.

De telegraaf moet kranten verkopen, en brengt het dus alsof de man er een tweede gezin op nahield. Terwijl ik alleen lees dat hij vrij snel na het besluit tot scheiden weer een nieuwe partner had. Technisch gezien is het dus een buitenechtelijk kind, want nog niet formeel gescheiden. Maar praktisch/ethisch/moreel gezien vind ik er nogal een verschil tussen zitten als je al wel duidelijk uit elkaar bent, en alleen de papieren nog niet helemaal rond zijn.Ik vind het vooral een eikel, omdat de zwangerschap van zijn vriendin wel door beiden was gepland. Vervolgens gaat hij gewoon door naar de volgende vriendin, ondertussen nog steeds getrouwd. Dan spoor je toch niet?
quote:Pientjexxxx schreef op 22 april 2017 @ 22:22:

[...]

Ik vind het vooral een eikel, omdat de zwangerschap van zijn vriendin wel door beiden was gepland. Vervolgens gaat hij gewoon door naar de volgende vriendin, ondertussen nog steeds getrouwd. Dan spoor je toch niet?Oh, zeker een eikel. Maar dat maakt iemand mog niet chantabel en dus ongeschikt voor zijn baan.

[...]

Ik vind het vooral een eikel, omdat de zwangerschap van zijn vriendin wel door beiden was gepland. Vervolgens gaat hij gewoon door naar de volgende vriendin, ondertussen nog steeds getrouwd. Dan spoor je toch niet?

Zijn huwelijk staat hier min of meer buiten/los van, want de scheiding was al aan de gang toen hij een relatie begon met vriendin.

Mss kwam hij er gedurende de zwangerschap achter dat ze toch niet zo bij elkaar pastten en is de relatie verbroken. Hij is hierin echt geen uitzondering.

En wie zegt dat hij zijn verantwoordelijkheid voor het kind niet neemt?
quote:nausicaa schreef op 22 april 2017 @ 23:59:

[...]

Oh, zeker een eikel. Maar dat maakt iemand mog niet chantabel en dus ongeschikt voor zijn baan.Echt veel verantwoordelijkheidsgevoel heeft hij niet.
quote:calvijn1 schreef op 23 april 2017 @ 12:52:

[...]

Zijn huwelijk staat hier min of meer buiten/los van, want de scheiding was al aan de gang toen hij een relatie begon met vriendin.

Mss kwam hij er gedurende de zwangerschap achter dat ze toch niet zo bij elkaar pastten en is de relatie verbroken. Hij is hierin echt geen uitzondering.

En wie zegt dat hij zijn verantwoordelijkheid voor het kind niet neemt?Als je nog niet zeker weet of je bij elkaar past en nog in scheiding ligt dan begin je toch niet gelijk aan een kind? Enige intelligentie mag je toch wel verwachten van een burgemeester? Voor mij hoef je hem niet te verdedigen hoor! Ik blijf het een sukkel vinden.
Blijkbaar ben ik nogal ouderwets.

[...]

. Vervolgens gaat hij gewoon door naar de volgende vriendin, ondertussen nog steeds getrouwd. Dan spoor je toch niet?Gebeurt heel veel hoor.
quote:sondra_74 schreef op 23 april 2017 @ 14:59:

[...]

Gebeurt heel veel hoor.Serieus? Dat je nog in scheiding ligt en je nieuwe vriendin vervolgens zwanger achterlaat, omdat je al weer een nieuwe vriendin aan de haak hebt geslagen? Dan ben je in mijn ogen toch echt een Tokkie. In mijn omgeving ken ik gelukkig geen mannen die het zo bont maken. Blijkbaar gebeurt dat dan heel vaak in bepaalde kringen.
quote:Pientjexxxx schreef op 23 april 2017 @ 14:02:

Blijkbaar ben ik nogal ouderwets.

Nee hoor , er word weldegelijk naar je gedrag gekeken ook in je privë situatie en daar zitten echt wel consrquentie's aan en dat geld niet alleen voor Onno Hoes.

Ouderwets alles behalve , fatsoen dat heb je.
Maar goed, wat moet de man in dit topic?
quote:Pikkie22 schreef op 23 april 2017 @ 15:55:

Maar goed, wat moet de man in dit topic?Hij is wel een enigszins bekende Nederlander. Valt ondertussen toch wel onder entertainment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven