Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een onflatteuze foto erbij.
Taralina schreef:
02-08-2017 17:47
Nou dan zijn ze wel héél zeker van elkaar als ze het na 2 weken al aan de grote klok hangen!
Wel heel leuk voor ze.
Ach, ze zijn niet meer de jongsten denk ik maar.

Wel leuk inderdaad. Volgens mij heeft Milika best wat voor haar kiezen gehad.
Wat leuk voor Milika! Haar ex had een enorm ego. Edvard Niessing vind ik juist een heel sympathiek gentleman type.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Gewoon even nieuwsgierig, waarom zo nieuwsgierig naar het privéleven van mensen die aardig kunnen zingen, of leuk kunnen presenteren? Waarom die onlesbare dorst naar privédetails uit hun leven, die zelfs zo ver gaat dat men het OK vindt dat mensen in situaties worden gevolgd en gefotografeerd die niet voor het publieke oog bestemd zijn en die, sterker nog, gewoon privé zijn? En kom me nou niet aan met het smoesje dat doordát ze nou eenmaal een vak hebben waardoor ze in de belangstelling staan, het dús ook normaal is dat elk aspect van hun privéleven (met de nadruk op privé) zomaar voer voor de kwijlende menigte zou moeten zijn.

Hebben we dan écht niks geleerd van de manier waarop bijv. een prinses Diana aan haar einde is gekomen, of hoe zit het?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wat doe je in dit topic Pejeka, als het je zo stoort?
Chris Pratt gaat scheiden van Anna Faris.
De Britse roddelpers is niet te vergelijken en de mate waarin Lady Di werd achtervolgd ook niet bepaald.
Celine blijkt niet verliefd te zijn maar losgeslagen :-o

http://www.telegraaf.nl/prive/28867764/ ... ion__.html
minnimouse schreef:
07-08-2017 06:33
De Britse roddelpers is niet te vergelijken en de mate waarin Lady Di werd achtervolgd ook niet bepaald.
toen der tijd was de Britse pers vogelvrij daarom werd Diana zo belaagd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sonja Bakker gaat weer scheiden.

https://beaumonde.nl/celebrity/sonja-ba ... t-scheiden
minnimouse schreef:
09-08-2017 20:56
Sonja Bakker gaat weer scheiden.

https://beaumonde.nl/celebrity/sonja-ba ... t-scheiden
Daar word ze niet slechter van want haar soon to be ex man is multimiljonair.........
Sonja blijft er de rest haar leven dus warmpjes bij zitten..
ourea schreef:
07-08-2017 06:20
Chris Pratt gaat scheiden van Anna Faris.
Dat is spijtig, vind ik oprecht een leuk en nuchter stel.
Ik ken Sonja Bakker niet persoonlijk. Toch had ik niet verwacht. Raar op zich hoe je een plaatje van iemand kan maken in je hoofd wat niet klopt met de werkelijkheid.
c_estelle schreef:
09-08-2017 21:19
Daar word ze niet slechter van want haar soon to be ex man is multimiljonair.........
Sonja heeft zelf geld genoeg gok ik.
Wat sneu voor de kinderen van Sonja, een tweede scheiding mee te moeten maken.
fientje1982 schreef:
09-08-2017 21:51
Ik ken Sonja Bakker niet persoonlijk. Toch had ik niet verwacht.
Ik weer wel, ze lijkt me geen gemakkelijk persoon.
Ik vind het vooral sneu voor haar twee oudste zoons. Weer een scheiding!

Overigens ken ik haar niet persoonlijk, maar ik trok baar vroeger op tv heel slecht. Ze kwam zo onnozel over.
c_estelle schreef:
09-08-2017 21:19
Die Jan Reus? Wat doet hij dan?

Sonja zelf is ook niet onbemiddeld. Bij haar vorige scheiding werden de miljoenen en de huizen ook al verdeeld.
Zat er eigenlijk veel leeftijdsverschil tussen Sonja en haar (ex)partner? Op foto's lijkt het wel. Sonja straalt bij wijze van en hij uhm mja.. niet zo.
Zij 42 en hij 54.
Tja valt mee. Dat zou geen reden hoeven zijn verder hoor. Ik vond hem alleen zo afsteken tegen haar. Mss is ze wel erg vermoeiend om mee te leven :-P)
Maar dit is ook zijn 2e scheiding. Misschien is hij de makkelijkste niet ;-)
Ik trek haar blaartrekkende accent slecht...maar idd zo sneu voor de kinderen. Die tweede man was haar jeugdliefde toch? Die had ook al twee kinderen en samen hebben ze nog een zoontje gekregen. Dus vijfmaal kinderen worden hiermee geconfronteerd. Ook apart dat ze in de tekst zegt " ik heb het besluit genomen" mss wilde hij wel verder maar zij niet...
blauwuiltje schreef:
10-08-2017 07:37
Ik trek haar blaartrekkende accent slecht...maar idd zo sneu voor de kinderen. Die tweede man was haar jeugdliefde toch? Die had ook al twee kinderen en samen hebben ze nog een zoontje gekregen. Dus vijfmaal kinderen worden hiermee geconfronteerd. Ook apart dat ze in de tekst zegt " ik heb het besluit genomen" mss wilde hij wel verder maar zij niet...
Op internet staat dat zij al verliefd op hem was toen ze 12 of 15 was. Dus soort van 'jeugdliefde'. Maar hij was toen natuurlijk veel te oud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven