Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
woensdag 2 augustus 2017 om 19:32
woensdag 2 augustus 2017 om 19:56
Gewoon even nieuwsgierig, waarom zo nieuwsgierig naar het privéleven van mensen die aardig kunnen zingen, of leuk kunnen presenteren? Waarom die onlesbare dorst naar privédetails uit hun leven, die zelfs zo ver gaat dat men het OK vindt dat mensen in situaties worden gevolgd en gefotografeerd die niet voor het publieke oog bestemd zijn en die, sterker nog, gewoon privé zijn? En kom me nou niet aan met het smoesje dat doordát ze nou eenmaal een vak hebben waardoor ze in de belangstelling staan, het dús ook normaal is dat elk aspect van hun privéleven (met de nadruk op privé) zomaar voer voor de kwijlende menigte zou moeten zijn.
Hebben we dan écht niks geleerd van de manier waarop bijv. een prinses Diana aan haar einde is gekomen, of hoe zit het?
Hebben we dan écht niks geleerd van de manier waarop bijv. een prinses Diana aan haar einde is gekomen, of hoe zit het?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

dinsdag 8 augustus 2017 om 09:40
Celine blijkt niet verliefd te zijn maar losgeslagen
http://www.telegraaf.nl/prive/28867764/ ... ion__.html

http://www.telegraaf.nl/prive/28867764/ ... ion__.html
dinsdag 8 augustus 2017 om 13:26
toen der tijd was de Britse pers vogelvrij daarom werd Diana zo belaagdminnimouse schreef: ↑07-08-2017 06:33De Britse roddelpers is niet te vergelijken en de mate waarin Lady Di werd achtervolgd ook niet bepaald.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 9 augustus 2017 om 20:56
woensdag 9 augustus 2017 om 21:19
Daar word ze niet slechter van want haar soon to be ex man is multimiljonair.........minnimouse schreef: ↑09-08-2017 20:56Sonja Bakker gaat weer scheiden.
https://beaumonde.nl/celebrity/sonja-ba ... t-scheiden

woensdag 9 augustus 2017 om 22:09
Ik weer wel, ze lijkt me geen gemakkelijk persoon.fientje1982 schreef: ↑09-08-2017 21:51Ik ken Sonja Bakker niet persoonlijk. Toch had ik niet verwacht.

woensdag 9 augustus 2017 om 22:34

donderdag 10 augustus 2017 om 07:37
Ik trek haar blaartrekkende accent slecht...maar idd zo sneu voor de kinderen. Die tweede man was haar jeugdliefde toch? Die had ook al twee kinderen en samen hebben ze nog een zoontje gekregen. Dus vijfmaal kinderen worden hiermee geconfronteerd. Ook apart dat ze in de tekst zegt " ik heb het besluit genomen" mss wilde hij wel verder maar zij niet...
donderdag 10 augustus 2017 om 08:10
Op internet staat dat zij al verliefd op hem was toen ze 12 of 15 was. Dus soort van 'jeugdliefde'. Maar hij was toen natuurlijk veel te oud.blauwuiltje schreef: ↑10-08-2017 07:37Ik trek haar blaartrekkende accent slecht...maar idd zo sneu voor de kinderen. Die tweede man was haar jeugdliefde toch? Die had ook al twee kinderen en samen hebben ze nog een zoontje gekregen. Dus vijfmaal kinderen worden hiermee geconfronteerd. Ook apart dat ze in de tekst zegt " ik heb het besluit genomen" mss wilde hij wel verder maar zij niet...