Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
minnimouse schreef:
09-08-2017 22:34
Die Jan Reus? Wat doet hij dan?

Sonja zelf is ook niet onbemiddeld. Bij haar vorige scheiding werden de miljoenen en de huizen ook al verdeeld.
Volgens mij is Jan kunstenaar ofzo, in ieder geval iets met kunst. Kon het niet zo snel terugvinden. Maar kan me dus ook niet voorstellen dat hij rijker is dan zij.

Kan trouwens ook nooit langer dan een halve minuut naar haar kijken vanwege haar accent :sick: (en ik ben redelijk tolerant op dat gebied, maar haar stem is ook nog verschrikkelijk).
SallySpectra schreef:
10-08-2017 08:20
Volgens mij is Jan kunstenaar ofzo, in ieder geval iets met kunst. Kon het niet zo snel terugvinden. Maar kan me dus ook niet voorstellen dat hij rijker is dan zij.

Kan trouwens ook nooit langer dan een halve minuut naar haar kijken vanwege haar accent :sick: (en ik ben redelijk tolerant op dat gebied, maar haar stem is ook nog verschrikkelijk).
Ik dacht dat hij in de bloemen zat ?
Pretzel66 schreef:
10-08-2017 08:33
Kan ook :-D
fientje1982 schreef:
09-08-2017 21:51
Ik ken Sonja Bakker niet persoonlijk. Toch had ik niet verwacht. Raar op zich hoe je een plaatje van iemand kan maken in je hoofd wat niet klopt met de werkelijkheid.
Dat plaatje wordt met name door haar zelf naar buiten gebracht. Al die foto's in de tijdschriften van haar droomhuwelijk op Ibiza , haar nieuwe gezin en liefdesrelatie met Jan; haar grote trots en liefde. De foto's in haar villa's en de gezellige gezinsvakanties op Ibiza. Op een gegeven moment had Jan op foto's ineens haar op z'n hoofd, terwijl ie kaal is. Haartransplantatie of een toupet voor het mooie plaatje? Later was ie weer kaal. Sonja zelf staat ook altijd stralend op foto's met de hipste kleding , een te glad gezichtje, haar extentions en verhalen over haar perfecte leven. Met andere woorden, ze brengt het mooier naar buiten dan blijkt naar de buitenwereld. Dat gedrag had ze ook tijdens haar eerste huwelijk.
Deed die Jan Reus niet aan onroerend goed op Ibiza?
Pretzel66 schreef:
10-08-2017 08:33
Ja hij heeft een bloemenzaak.
Sonja heeft deze maand net een nieuwe woning voor een miljoen gekocht zonder hypotheek dus ze redt zichzelf wel.
Grappig dat we eensgezind zijn in waarom we haa niet trekken. Zo zie ja maar, alle geld van de wereld maar geen geluk in de liefde. Vind het ook een wonder hoe zo n onnozel mens een LOI tje voedingsleer miljonair kan worden maar dat heeft ze slim gedaan. Ze is zelf made en dat vind ik dan wel sympathiek.
Laatst op tv was haar accent al een stuk minder. Ik vind dat zij er de laatste jaren wel steeds beter is uit gaan zien.
Always look on the bright side of life
Het is absoluut knap wat ze zakelijk heeft gepresteerd op het gebied van voedingsdeskundige. Op Insta wemelt het tegenwoordig ervan. Alleen komt het 'gestylde' leven van haar niet zo authentiek op mij over. Net zoals haar scheidingsaankondiging op Insta. Een zwart/wit foto van Sonja die uitkijkt over de Amsterdamse gracht in haar bloemetjes hotpans. met haar extensions (op foto's van vroeger heeft ze dun haar) en een Louis Vuitton tasje op haar rug. En dan de tekst 'een punt zetten maakt ruimte voor een nieuw begin'............ Zo uitgedacht, maar dat is Inherent aan Insta en de manier waarop ze haar scheidingsbericht naar buiten wil brengen denk ik.
Sonja weet wel goed hoe je in 1 x 90 kg kan kwijtraken.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
10-08-2017 19:29

:rofl:
Annapicobella schreef:
10-08-2017 19:29
LOL
fruityjuice schreef:
10-08-2017 17:30
Het is absoluut knap wat ze zakelijk heeft gepresteerd op het gebied van voedingsdeskundige. Op Insta wemelt het tegenwoordig ervan. Alleen komt het 'gestylde' leven van haar niet zo authentiek op mij over. Net zoals haar scheidingsaankondiging op Insta. Een zwart/wit foto van Sonja die uitkijkt over de Amsterdamse gracht in haar bloemetjes hotpans. met haar extensions (op foto's van vroeger heeft ze dun haar) en een Louis Vuitton tasje op haar rug. En dan de tekst 'een punt zetten maakt ruimte voor een nieuw begin'............ Zo uitgedacht, maar dat is Inherent aan Insta en de manier waarop ze haar scheidingsbericht naar buiten wil brengen denk ik.
Helemaal eens!
Brad en Angelina gaan niet scheiden?

http://www.elle.nl/lifestyle/nieuws/a56 ... -scheiden/
fientje1982 schreef:
20-07-2017 17:36
Zou het hem nu eindelijk gaan lukken? Zou tof zijn.
Bericht van RTL boulevard.

Presentator Johnny de Mol woont samen met zijn vriendin Anouk van Schie in hun nieuwe huis in Blaricum. Dat laat Anouk vandaag aan RTL Boulevard weten.

Onlangs heeft Johnny zijn mooie penthouse aan de Herengracht in Amsterdam ingeruild voor een villa in het Gooi. Een grote verandering voor de presentator. Johnny liet onlangs dan ook weten Amsterdam erg te gaan missen. Vooral het uitzicht op de Westertoren, de toren van de Westerkerk in het centrum. Hij keek daar zelfs vanuit zijn royale ligbad op uit. "Het is één van de mooiste uitzichten van Amsterdam, misschien wel van de wereld. Ik heb er 20 jaar naar gekeken en moet het nu doen met de foto's."
Waarom - met zijn geld - dat appartement niet aanhouden?
Ik zou het wel weten.
EHR schreef:
13-08-2017 12:54
Ik zou het wel weten.
Nou die is gek.
EHR schreef:
13-08-2017 12:54
Ik zou het wel weten.
Idd. Waarom niet aanhouden als slaapplaats in Amsterdam? Of verhuren als het zijn eigen huis is dan?
It's 5 o'clock somewhere
Ja misschien omdat hij wil laten bewijzen dat hij echt helemaal voor haar gaat en niet half.
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 10:42
2.20% gewijzigd
Wow, Ik heb even gemist dat Sonja Bakker is getransformeerd tot Gooische Vrouw. Slank, haarextensions, nagels mooi gelakt etc etc.
It's 5 o'clock somewhere
Leonardo diCaprio en Kate Winslet schijnen (eindelijk!) een echt setje te zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kate en Leonardo? Echt? Niet dat ik ze persoonlijk ken, maar dit vind ik wel leuk!
Voor zover ik weet en google is Kate nog getrouwd met haar man Ned Rocknroll.
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
14-08-2017 11:16
Voor zover ik weet en google is Kate nog getrouwd met haar man Ned Rocknroll.
Nee hoor, blijkbaar niet

Leo en Kate zijn saampjes op vakantie in St Tropez :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Gut, ze waren niet eens echt getrouwd! :facepalm:

http://www.telegraaf.nl/prive/28924103/ ... nja__.html
c_estelle schreef:
14-08-2017 19:24
Gut, ze waren niet eens echt getrouwd! :facepalm:

http://www.telegraaf.nl/prive/28924103/ ... nja__.html
Ze was ook geen echte dietiste, dus ze volgt wel een bepaalde 'lijn'.
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven