Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Willeke is ook blij. Ze noemt het het mooiste cadeau die je al moeder kan krijgen.
Het is uit tussen de 68-jarige Emile Ratelband en de 41 jaar jongere Linda Snel. Een grote klap in het gezicht van de positiviteitsgoeroe die graag de oudste vader van Nederland wilde worden.
Want, dat is iets om trots op te zijn :facepalm: .

Echt, wat heeft Nederland aan dat figuur zeg. Driewerf hoera dat ze tijdig tot inzicht is gekomen. Je laat je leven toch niet verknallen door zo'n respectloze doorgebakken frikandel met veel te losse handjes. Waarom zit ie eigenlijk niet in de bak.
made@kate schreef:
13-09-2017 17:06

Echt, wat heeft Nederland aan dat figuur zeg. Driewerf hoera dat ze tijdig tot inzicht is gekomen. Je laat je leven toch niet verknallen door zo'n respectloze doorgebakken frikandel met veel te losse handjes. Waarom zit ie eigenlijk niet in de bak.
:rofl:
Vlinder1963 schreef:
13-09-2017 19:59
😬. Iets met rode lap (deze loser) en stier (ik). Why in the world begin je als jonge vrouw een relatie met zo'n bejaarde loser die het de normaalste zaak van de wereld vindt om vrouwen te meppen wanneer het zo uitkomt.
made@kate schreef:

:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
made@kate schreef:

Doorgebakken frikandel,hoe kom je erop(al heeft hij inderdaad wel een frikandellenhuid.) :rofl:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
luca schreef:
13-09-2017 16:52
Het is uit tussen de 68-jarige Emile Ratelband en de 41 jaar jongere Linda Snel. Een grote klap in het gezicht van de positiviteitsgoeroe die graag de oudste vader van Nederland wilde worden.
Waarom is het uit?

Heeft nog lang geduurd ...
made@kate schreef:
13-09-2017 20:42
😬. Iets met rode lap (deze loser) en stier (ik). Why in the world begin je als jonge vrouw een relatie met zo'n bejaarde loser die het de normaalste zaak van de wereld vindt om vrouwen te meppen wanneer het zo uitkomt.
Apart he?
Zij is best een mooie vrouw, goede baan als lerares, jong ...

En dan kies je een vent uit die je opa had kunnen zijn, die al 100 keer getrouwd is geweest, evenveel kinderen heeft, vrouwen slaat, respectloos is en vindt dat vrouwen achter het aanrecht horen.
Zeker apart. Het zal dan toch iets te maken hebben met dat bekend zijn. Dat erotiseert blijkbaar. Al kan ik me niet voorstellen dat haar generatie nog weet wie deze vergane glorie is.

Echt, een kerel die zijn kind Rolls royce en Tsjakkalotje wil noemen :facepalm:.
’Sofia Richie en Scott Disick zijn een setje’

Het heeft er alle schijn van dat Sofia Richie en Scott Disick elkaar meer dan alleen maar leuk vinden. De twee worden de laatste tijd regelmatig samen gespot en nu heeft een bron bevestigd dat ze aan het daten zijn.

„Het is sinds vorige week officieel, toen ze samen in New York waren”, zo vertelt de insider aan Us Weekly.

Sofia (19) en Scott (34) werden voor het eerst samen gezien in mei, op de verjaardag van de ex van Kourtney Kardashian. Hij droeg de dochter van Lionel Richie toen in zijn armen over het dek van het jacht. In juni werd Sofia gefotografeerd toen ze met Scott aan het Facetimen was. Een dag later gingen ze samen dineren. Dit weekend waren ze samen in New York aan het shoppen en genoten de twee tortelduifjes van een kopje koffie.

Sofia ontkende overigens in mei op Twitter heel stellig dat Scott haar nieuwe liefde is: „Scott en ik zijn gewoon vrienden.”

’Nicki Minaj datet met Nas’

Nicki Minaj flirtte onlangs nog openlijk op Twitter met John Mayer, maar lijkt haar hart toch echt verloren te hebben aan rapper Nas. Volgens een bron zijn de twee sinds mei al met elkaar aan het daten.

„ Nicki is niet het type om maar met iedereen te daten. Ze zijn elkaar nog aan het leren kennen”, aldus de bron tegen E! News.

Afgelopen woensdag was Nicki aanwezig op het verjaardagsfeest van Nas. Op een video was te zien hoe ze gearmd staan te kijken naar de taart die gebracht wordt en daarna samen dansen. Een dag later plaatste zowel Nicki als Nas een foto op Instagram waar ze samen op stonden.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zangeres Fergie en acteur Josh Duhamel kondigen scheiding aan

Fergie en haar man, acteur Josh Duhamel, gaan scheiden. Het stel was acht jaar getrouwd.
"Met veel liefde en respect hebben we eerder dit jaar besloten om uit elkaar te gaan", zo melden zij aan People in een gezamenlijke verklaring.

"Om onze familie alle ruimte te geven aan dit nieuws te wennen, wilden we het nieuws nog even privé houden voordat we dit met het grote publiek deelden. We zullen altijd verbonden blijven in onze steun naar elkaar en naar onze familie."

Fergie (42) en Duhamel (44) leerden elkaar kennen in 2004 op de set van de Amerikaanse televisieserie Las Vegas waarin Duhamel speelde. Ze gaven elkaar in 2009 het jawoord en kregen in 2013 een zoon, genaamd Axl.

Begin 2015 liet het stel weten relatietherapie te volgen. De zangeres vertelde destijds dat de therapie hun relatie verbeterde.

Door: NU.nl

Judith Osborn en Bert van der Veer na bijna tien jaar uit elkaar

Judith Osborn en Bert van der Veer hebben besloten hun relatie te verbreken. Na bijna tien jaar zijn de verschillen tussen de twee toch te groot.
"Ik ben meer een buitentype en Bert een 'binnen-man'," aldus Osborn in gesprek met De Telegraaf.

"Het liefst zit hij de hele dag te schrijven en ik ben druk met onder meer een nieuw evenementenbedrijf op te zetten, geef exposities met mijn schilderijen en reis ontzettend graag."

De verschillen tussen de twee waren volgens de kunstenares altijd al duidelijk, maar lange tijd wisten ze daar een compromis in te vinden. Dat zou nu niet meer mogelijk zijn. "Na goede gesprekken hebben we ingezien dat we toch een punt achter onze latrelatie moeten zetten omdat verdergaan misschien wel tot irritatie zou kunnen gaan leiden."

In een "afscheidsbrief" die Van der Veer aan Osborn schreef, zegt hij dat hij nog steeds van haar houdt. "Je bent een sterke vrouw en ik zal altijd in je blijven geloven!"

De 68-jarige Emile Ratelband wil dat de gemeente Arnhem zijn leeftijd met twintig jaar naar beneden bijstelt. Emile doet dit omdat hij dan weer makkelijk aan het werk kan. Hij blijkt nóg een reden te hebben om als 48-jarige door het leven te gaan, zo verklapt hij aan RTL Boulevard. Emile is namelijk verliefd. Op een meisje van 21.
Emile Ratelband ziet met zijn ongewone verzoek ook meteen af van AOW. Maar de hoofdreden is toch het hart veroveren van de 21-jarige op wie hij zijn oog heeft laten vallen. “Ik heb een heel leuk meisje ontmoet in de kerk en ze bleek 21 jaar te zijn”, zegt Emile tegen RTL Boulevard. “Ik heb me even voorgesteld aan haar ouders. Ik dacht bij mezelf: jij bent de mijne. Dus ik moet er nog werk van maken, zij weet het nog niet, maar ik weet het wel.”

Jonge god

Hij vervolgt: “Ik denk gewoon als ik een jongere vriendin heb, dat ik dan veel kinderen ga krijgen en weer op het schoolplein sta. Dan word ik weer meegetrokken en word ik weer een jonge god, zoals ik vroeger was.”
Emile komt net uit een relatie met de 41 jaar jongere Linda. De twee zijn sinds ruim een week uit elkaar.

Tijd om hem op te gaan sluiten :nooo:
Ik zag het net bij Boulevard.

Knettergek en gênant
Aan het typen...............
Die vent wordt steeds enger.
Sjees... welk riool journalist maakt hier in vredesnaam nog een item van? Die man is malende, wellicht een vroege dementie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En ook Barbie en haar stud hebben er de brui aan gegeven. Volgende week is de scheiding met Michael er door.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Enzoknol en Dee zijn uit elkaar.
(Iedereen boven de 30 denkt wtf wie?) Een hele bekende vlogger.

https://www.youtube.com/watch?v=1MeeoXgmD08

Ook Televaag heeft een artikel aan besteedt.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... uit-elkaar
De ouders van dat 21 jarige meisje zijn bij deze gewaarschuwd :-D .
fientje1982 schreef:
28-09-2017 20:50
Enzoknol en Dee zijn uit elkaar.
(Iedereen boven de 30 denkt wtf wie?) Een hele bekende vlogger.

https://www.youtube.com/watch?v=1MeeoXgmD08

Ook Televaag heeft een artikel aan besteedt.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... uit-elkaar
:HA: :rofl:
Sanne Vogel (33) ten huwelijk gevraagd

Sanne Vogel gaat trouwen. De 33-jarige actrice is ten huwelijk gevraagd door haar vriend Melchior Schimmel (27).
Op woensdag plaatste Vogel een bericht op Instagram waarin ze het nieuws deelt.

"Oe lalala, het is vandaag precies 2 maanden geleden dat Melchior in Italië op zijn knie ging en me ten huwelijk vroeg", schrijft ze.

"Tussen het hoofdgerecht en het dessert, bloemen, champagne, matcha-chocolade taart, ring! Mijn hart bonkte mijn lichaam uit en ik zei volmondig ja! Had ik dat al verteld? Nee...he?", vervolgt de actrice. "Iedereen mag het weten, want: lang leve de liefde! Ik wist niet dat verloofd zijn zo leuk was! Love u", aldus Vogel.

De actrice en haar vriend zijn sinds 2015 samen.

Vogel acteerde in meerdere toneelstukken en was onder andere te zien in de serie en filmversie van Verliefd op Ibiza en de films Mannenharten, Homies en Tuintje in mijn hart. Ook regisseerde ze de films Hartenstraat en Brasserie Valentijn.

Ik zou mijn eigen achternaam gebruiken als ik Sanne was
Schimmel-Vogel, ook leuk.
Tvp
MinkeDeWit schreef:
29-09-2017 00:01
Schimmel-Vogel, ook leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven