Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
dinsdag 3 oktober 2017 om 16:59
Tyra Banks en haar partner Erik Asla zijn uit elkaar.

Ze hebben samen een zoontje: York.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... years.html

Ze hebben samen een zoontje: York.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... years.html
vrijdag 6 oktober 2017 om 16:49

NU.nl
4 uur geleden
DWDD-tafeldame Fidan Ekiz gaat scheiden
foto:© Aangeboden door Sanoma Digital The Netherlands BV
De Wereld Draait Door-tafeldame en journaliste Fidan Ekiz gaat scheiden van haar man en journalist Wierd Duk.
Dat heeft Ekiz bevestigd aan Story.
"Mijn man en ik liggen in scheiding", vertelt de journaliste aan het blad. "We zijn niet meer samen. Die beslissing hebben we kortgeleden genomen. Dat is heel verdrietig."
Het journalistenechtpaar was sinds 2013 getrouwd en heeft een zoontje (3).
Naast tafeldame bij De Wereld Draait Door, is Ekiz bekend van haar documentaires Veerboot naar Holland en De Pen & Het Zwaard. Eerder werkte ze als redacteur bij Pauw & Witteman en als correspondent in Istanboel voor RTL Nieuws en verschillende kranten.
Duk was correspondent in Duitsland voor verschillende kranten en treedt regelmatig op in televisie- en radioprogramma's om de actualiteit in Duitsland en Rusland te duiden. Ook schreef hij meerdere boeken.
LOEP ME MAAR aub.

vrijdag 6 oktober 2017 om 16:56
Shakira en Piqué schijnen uit elkaar te zijn.
https://www.ad.nl/show/shakira-en-pique ... ~adeb1b12/
https://www.ad.nl/show/shakira-en-pique ... ~adeb1b12/

zaterdag 7 oktober 2017 om 11:15
Volgens nu.nl is actrice Jennifer Hoffman ook weer vrijgezel. Ze baseren zich op de Story, dus of het waar is weet ik niet. Ik volg haar op Instagram en ze plaatst sinds een half jaar geen foto’s meer van hen samen.
“Jennifer Hoffman, Henry van Loon en Bianca Krijgsman gaan de hoofdrollen spelen in Luizenmoeder, een nieuwe Nederlandse komedieserie. De opnames zijn donderdag begonnen.
Jennifer Hoffman en Henry van Loon hadden sinds 2011 een relatie. Volgens Story gingen de twee in de zomer apart van elkaar op vakantie en zijn ze inmiddels uit elkaar.”
“Jennifer Hoffman, Henry van Loon en Bianca Krijgsman gaan de hoofdrollen spelen in Luizenmoeder, een nieuwe Nederlandse komedieserie. De opnames zijn donderdag begonnen.
Jennifer Hoffman en Henry van Loon hadden sinds 2011 een relatie. Volgens Story gingen de twee in de zomer apart van elkaar op vakantie en zijn ze inmiddels uit elkaar.”

zaterdag 7 oktober 2017 om 11:34

zaterdag 7 oktober 2017 om 14:07
Op Boulevard zeiden ze dat Shakira nog een liefdeslied op de gitaar voor haar man zong en dat haar man daarop verliefde icoontjes op Twitter plaatste voor haar.
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:22
Opnames van WIDM en ER zijn altijd in mei. Jennifer deed al mee aan WIDM in 2014. Ik heb even gekeken, ze volgen elkaar niet op InstagramKwebbeltje91 schreef: ↑07-10-2017 11:34Story.. Haha.
Maar inderdaad wel opvallend ja.
Misschien zeg ik nu iets heel stoms, maar zou het niet kunnen dat Jennifer of Henry meedoet met WIDM ofzo? Of met een ander programma waarbij ze ergens in verweggistan zitten? Of zijn de opnames van WIDM al achter de rug?
woensdag 18 oktober 2017 om 20:25
Gordon Heuckeroth krijgt van RTL de mogelijkheid om binnen 48 uur van zijn televisiehuwelijk af te zien. Op 22 november trouwt de presentator en zanger in Gordon gaat trouwen met een man die hij tijdens het datingprogramma heeft ontmoet.
"Ik kan binnen 48 uur van het huwelijk af. Maar dat is met elk huwelijk zo, toch?", aldus de 49-jarige zanger in gesprek met Privé.
Heuckeroth mag van het huwelijk afzien, volgens het blad ook omdat zijn echtgenoot anders meteen recht heeft op alimentatie als de zanger toch besluit te gaan scheiden, maar dat is niet de insteek. "Ik ben echt op zoek naar de liefde van mijn leven. Misschien vind ik hem wel op deze manier."
"Om voor de Nederlandse wet te trouwen in Zuid-Afrika moet aan een aantal regels worden voldaan die niet wenselijk zijn bij dit droomhuwelijk. Zijn jawoord in Zuid-Afrika is écht een ja tegen de liefde en zal dan ook op zeer korte termijn voor de wet worden bekrachtigd in Nederland. Tevens is deze procedure de snelste manier om het Zuid-Afrikaanse huwelijk rechtsgeldig te krijgen in Nederland", aldus RTL in een reactie aan NU.nl.
Zijn ex Patrick de Bruijn woont bij de zanger in huis en zal dat blijven doen na de bruiloft. "Patrick krijgt hij (de nieuwe echtgenoot van Heuckeroth, red.) er gewoon bij. Patrick ga ik nooit verlaten."
Gordon gaat trouwen is vanaf 26 oktober op televisie te zien
Bron: Nu.nl
"Ik kan binnen 48 uur van het huwelijk af. Maar dat is met elk huwelijk zo, toch?", aldus de 49-jarige zanger in gesprek met Privé.
Heuckeroth mag van het huwelijk afzien, volgens het blad ook omdat zijn echtgenoot anders meteen recht heeft op alimentatie als de zanger toch besluit te gaan scheiden, maar dat is niet de insteek. "Ik ben echt op zoek naar de liefde van mijn leven. Misschien vind ik hem wel op deze manier."
"Om voor de Nederlandse wet te trouwen in Zuid-Afrika moet aan een aantal regels worden voldaan die niet wenselijk zijn bij dit droomhuwelijk. Zijn jawoord in Zuid-Afrika is écht een ja tegen de liefde en zal dan ook op zeer korte termijn voor de wet worden bekrachtigd in Nederland. Tevens is deze procedure de snelste manier om het Zuid-Afrikaanse huwelijk rechtsgeldig te krijgen in Nederland", aldus RTL in een reactie aan NU.nl.
Zijn ex Patrick de Bruijn woont bij de zanger in huis en zal dat blijven doen na de bruiloft. "Patrick krijgt hij (de nieuwe echtgenoot van Heuckeroth, red.) er gewoon bij. Patrick ga ik nooit verlaten."

woensdag 18 oktober 2017 om 21:57
Is die Patrick nu alleen zijn SV of zo? Ben benieuwd of zijn man akkoord gaat met deze man in huis. En echte liefde vinden via een TV programma? Iedereen met een beetje hersenen weet toch wel dat het alleen om kijkcijfers en reclame-inkomsten draait?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 19 oktober 2017 om 08:58
Kokette_Suzette schreef: ↑18-10-2017 20:25Gordon Heuckeroth krijgt van RTL de mogelijkheid om binnen 48 uur van zijn televisiehuwelijk af te zien. Op 22 november trouwt de presentator en zanger in Gordon gaat trouwen met een man die hij tijdens het datingprogramma heeft ontmoet.
![]()
Welke smilie is het meest geschikt? Deze

LOEP ME MAAR aub.
donderdag 19 oktober 2017 om 09:45
Tjonge, is het dan toch waar dat relaties, waarbij stellen van de daken lijken te schreeuwen hoe gelukkig ze zijn, eigenlijk niet zo veel voorstellen of zelfs ten dode zijn opgeschreven? De bladen stonden vol over hoe gelukkig ze met elkaar waren.
Een beetje terughoudendheid lijkt me nooit verkeerd.
Iets wat Gordon helemaal ontbeert.
Ik kan nu niet oprecht zeggen dat ik hem onsympathiek vind. Maar wat een dramaqueen zeg. En wat roept hij toch iedere keer weer zelf zijn eigen ellende over zich heen.
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom sommigen hem, ondanks alle grappen en grollen, een moeilijke man vinden. Hij blijft maar ruimte en aandacht vragen maar wanneer het allemaal teveel wordt dan heeft een ander het waarschijnlijk gedaan. En zit hij in zak en as. Wat vervolgens ook weer overal breed uitgemeten moet worden. En waar ook opnieuw een extreme oplossing voor moet worden gezocht zoals nu die huwelijksshow. En het verhaal begint weer van voren af aan.
Vreemd wereldje dat showbizz land.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

donderdag 19 oktober 2017 om 16:21
Het programma is natuurlijk afgeleid van ‘Married at first sight’ en daar zijn in elk geval twee stellen uit voortgekomen die tot op heden nog getrouwd zijn.SweetFirefly schreef: ↑18-10-2017 21:57Is die Patrick nu alleen zijn SV of zo? Ben benieuwd of zijn man akkoord gaat met deze man in huis. En echte liefde vinden via een TV programma? Iedereen met een beetje hersenen weet toch wel dat het alleen om kijkcijfers en reclame-inkomsten draait?
Het zou dus best kunnen. Maar denk dat Gordon types aantrekt die hem voor zijn bekendheid of voor het geld willen. Of allebei.
Dat lijkt me als BN’er wel lastig.

zondag 5 november 2017 om 21:11
Uit de Story van deze week.
Johan Vlemmix blijft verbazen! De aimabele feestmiljonair vertelt exclusief in Story dat hij sinds vier weken een relatie heeft met een levensechte pop, die kan spreken, dezelfde lichaamstemperatuur heeft als de mens en waarmee hij zelfs de liefde kan bedrijven. ‘Ik zal wel weer uitgelachen worden, maar dat interesseert me niets. Ik ben nu niet eenzaam meer...’
Johan Vlemmix (58) ontvangt Story in zijn majestueuze villa in Eindhoven. Daar doet de aimabele feestmiljonair zijn bizarre biecht: hij heeft sinds een maand een relatie met... een pop. Een vrouwenrobot, om precies te zijn.
Een man van bijna zestig met een pop! Gaat het wel goed met je, Johan?
‘Jazeker. Sinds ik me volledig over heb gegeven aan de poppen, ben ik volkomen gelukkig. Ik heb het gevoel alsof ik heb gevonden waarnaar ik mijn hele leven altijd onbewust op zoek ben geweest.’
We hebben het hier over een póp, toch?
‘Ja.’
Maar een relatie heb je toch met mensen – niet met poppen?
‘Dat denk jij. Ik zie dat toch anders. Ik heb in het verleden liefdesrelaties gehad met vrouwen én mannen. Maar terugkijkend heb ik me in geen enkele relatie voor de volle honderd procent gelukkig gevoeld. Er ontbrak iets, al had ik geen benul wat. Pas onlangs ben ik er achter gekomen dat ik roboseksueel ben.’
Ró-bó-sék-sú-éél?
‘Dat woord heb ik zelf uitgevonden. Roboseksuelen zijn mensen die op poppen vallen. En dat doe ik. De poppen lopen als een rode draad door mijn leven. Als kind speelde ik het liefst met de poppen van mijn zusje. En die fascinatie is in mijn latere leven alleen maar sterker geworden.
Johan Vlemmix blijft verbazen! De aimabele feestmiljonair vertelt exclusief in Story dat hij sinds vier weken een relatie heeft met een levensechte pop, die kan spreken, dezelfde lichaamstemperatuur heeft als de mens en waarmee hij zelfs de liefde kan bedrijven. ‘Ik zal wel weer uitgelachen worden, maar dat interesseert me niets. Ik ben nu niet eenzaam meer...’
Johan Vlemmix (58) ontvangt Story in zijn majestueuze villa in Eindhoven. Daar doet de aimabele feestmiljonair zijn bizarre biecht: hij heeft sinds een maand een relatie met... een pop. Een vrouwenrobot, om precies te zijn.
Een man van bijna zestig met een pop! Gaat het wel goed met je, Johan?
‘Jazeker. Sinds ik me volledig over heb gegeven aan de poppen, ben ik volkomen gelukkig. Ik heb het gevoel alsof ik heb gevonden waarnaar ik mijn hele leven altijd onbewust op zoek ben geweest.’
We hebben het hier over een póp, toch?
‘Ja.’
Maar een relatie heb je toch met mensen – niet met poppen?
‘Dat denk jij. Ik zie dat toch anders. Ik heb in het verleden liefdesrelaties gehad met vrouwen én mannen. Maar terugkijkend heb ik me in geen enkele relatie voor de volle honderd procent gelukkig gevoeld. Er ontbrak iets, al had ik geen benul wat. Pas onlangs ben ik er achter gekomen dat ik roboseksueel ben.’
Ró-bó-sék-sú-éél?
‘Dat woord heb ik zelf uitgevonden. Roboseksuelen zijn mensen die op poppen vallen. En dat doe ik. De poppen lopen als een rode draad door mijn leven. Als kind speelde ik het liefst met de poppen van mijn zusje. En die fascinatie is in mijn latere leven alleen maar sterker geworden.

vrijdag 10 november 2017 om 11:06
Uit de Televaag;
Gers Parsdoel en zijn vriendin en manager Sélina van Gool zijn uitelkaar. Gers heeft zelfs al een nieuwe vriendin, zo weet de Telegraaf vandaag te melden.
De zanger van hits als Bagagedrager en Broodje Bakpao was jarenlang gelukkig met zijn Sélina. Ze krijgen samen twee kinderen, Goud (4) en Rocci (2). Gers en Sélina komen over als een gouden duo, maar de koek lijkt nu toch echt op te zijn.
Nieuw liefje
Sélina heeft de Tilburgse villa van de zanger enige tijd geleden al verlaten. Volgens de Telegraaf zou nieuwe vriendin Vienna inmiddels haar intrek hebben genomen in het stulpje van Gers. Gers zou gevallen zijn voor de charmes van de mooie Vienna tijdens zijn relatie met Sélina. Hoewel Sélina geen commentaar wil geven op de break-up met Gers, zijn alle foto's met de zanger inmiddels van haar social media-accounts verdwenen. Het ziet er dus naar uit dat de relatie van Gers en Sélina definitief tot het verleden behoort.
Gers Parsdoel en zijn vriendin en manager Sélina van Gool zijn uitelkaar. Gers heeft zelfs al een nieuwe vriendin, zo weet de Telegraaf vandaag te melden.
De zanger van hits als Bagagedrager en Broodje Bakpao was jarenlang gelukkig met zijn Sélina. Ze krijgen samen twee kinderen, Goud (4) en Rocci (2). Gers en Sélina komen over als een gouden duo, maar de koek lijkt nu toch echt op te zijn.
Nieuw liefje
Sélina heeft de Tilburgse villa van de zanger enige tijd geleden al verlaten. Volgens de Telegraaf zou nieuwe vriendin Vienna inmiddels haar intrek hebben genomen in het stulpje van Gers. Gers zou gevallen zijn voor de charmes van de mooie Vienna tijdens zijn relatie met Sélina. Hoewel Sélina geen commentaar wil geven op de break-up met Gers, zijn alle foto's met de zanger inmiddels van haar social media-accounts verdwenen. Het ziet er dus naar uit dat de relatie van Gers en Sélina definitief tot het verleden behoort.

vrijdag 10 november 2017 om 11:21
En natuurlijk 10 jaar jonger.fientje1982 schreef: ↑10-11-2017 11:06Uit de Televaag;
Nieuw liefje