Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou tijd voor pas echt een vette roddel:

http://www.telegraaf.nl/p ... m_flirt_met_model___.html



Eigenlijk zou prins William aanwezig moeten zijn bij de Commonwealth Day-service, maar in plaats daarvan besloot hij in Zwitserland met een vriendengroep op een kleine skivakantie te gaan. Daar had hij het wel erg naar zijn zin met het Australische model Sophie Taylor.



William was de enige Britse royal die verstek liet gaan in de Westminster Abbey. De hertog van Cambridge had het dan ook veel te gezellig met eten en drinken met Taylor. Hij werd ook door The Sun gekiekt terwijl hij aan het high fiven was met haar. Met bier, wijn en Jägerbommen vierde hij samen met zijn vrienden Guy Pelly, James Meade en Tom Van Straubenzee, het model en nog een vriendin van haar zijn vakantie.



"Als ik Kate was zou ik niet heel blij zijn om mijn man zo te zien met een paar prachtige vrouwen. William en zijn maten skieden tot het restaurant en die meiden kwamen speciaal daarheen om ze te ontmoeten. De jongens aten met de dames en dronken daarna behoorlijk wat alcohol gezamenlijk", aldus een skiër ter plekke.



Giechelen



De ooggetuige vervolgt: "William leek het erg goed te kunnen vinden met Sophie, want ze waren de hele tijd aan het giechelen en lachen. Toen ze klaar waren met skiën, gingen ze met de meiden weer naar een andere bar." En daar bleef het niet bij: "Hij danste op de rockband Hussy en 'was aardig dronken'."



Historicus en royal-watcher Robert Lacey vindt het apart dat William niet bij de Commonwealth Day-service was. "Dat is verrassend. Zeker omdat politici zeggen dat onze Commonwealth-banden extra belangrijk zijn in het post-Brexit-tijdperk."



Vorig jaar kreeg de hertog van Cambridge nog het verwijt dat hij 'te weinig royal-werk' had gedaan. Kensington Palace heeft laten weten dat zijn schema 'privé is'.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
René (9) stuurt Ariane liefdesbrief



http://www.telegraaf.nl/p ... riane_liefdesbrief__.html



Prinses Ariane heeft een aanbidder. De negenjarige René uit Tilburg stuurde voor Valentijnsdag een liefdesbrief aan de jongste dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima.



De knaap is verliefd op de prinses en liet dat op schattige wijze weten in de brief. "Je bent het mooiste meisje van de hele wereld", schreef René. Hij kreeg maandag antwoord op zijn liefdesverklaring.

René ontving post van het Koningshuis. De koning en koning bedanken hem voor de leuke post voor hun dochter. René was dolblij met de brief van het koninklijk paar, zo liet zijn juf weten aan het Jeugdjournaal. De jongen kreeg bij het schrijven van het Valentijnsbericht hulp van de lerares.



Misschien krijgt René volgende maand wel de kans om Ariane te ontmoeten. Op Koningsdag brengt de Koninklijke familie een bezoek aan Tilburg.



wat schattig alleen jammer dat Ariane niet zelf mocht reageren. was tenslotte voor haar
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe liefde voor Touriya Haoud



http://www.telegraaf.nl/p ... voor_Touriya_Haoud__.html





Touriya Haoud heeft een nieuwe man aan de haak geslagen. Sebastian heet de man in kwestie en hij komt uit Griekenland.



De twee liepen elkaar tegen het lijf op een feestje in Los Angeles. Hoe lang ze elkaar al kennen, is niet bekend.





Op dit moment verblijft het stel in Athene, zo blijkt uit een videoboodschap die ze stuurde aan RTL. Touriya geeft daarin een handkus aan haar fans en vertelt: "We hebben het geweldig hier!"



De voormalige BFF van Sylvie Meis scheidde anderhalf jaar geleden van Greg Vaughan. Met hem heeft ze drie zoontjes. Vorig jaar had ze iets met Carlos Luna, maar die relatie duurde maar enkele maanden.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
n deze Show Update: het huwelijk van Michael en Samantha, die we natuurlijk allemaal kennen als Barbie, zou zo goed als voorbij zijn! Dat meldt de nieuwe Privé.



Michael is sinds begin deze maand weer in Spanje en Samantha zit met de kinderen in Scheveningen. Volgens een insider zou Michael het onlangs erg gezellig hebben gehad met een meisje uit Rotterdam, waardoor Samantha hem de deur zou hebben gewezen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Zijn die twee al niet vijf keer gescheiden in de afgelopen twee jaar, als we de pers moeten geloven? Sneu voor de kinderen, als het zo is.
Alle reacties Link kopieren
Zag het net op boulevard, jake de manager had een reactie gegeven erover dus het zal wel kloppen.

Zielig voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Het is over en uit tussen Samantha (Barbie) en haar anabooltje Michael van der Plas, hun huwelijk is gestrand. Dat bevestigt manager Jake aan RTL Boulevard.

Michael is naar Spanje is vertrokken voor een nieuw zomerseizoen in zijn feestcafé in Torremolinos. Samantha is achtergebleven in Nederland.

Kinderen

"Ze is niet voornemens om achter hem aan te reizen", aldus manager Jake Hampel. "Ze vindt dat hun kinderen gewoon in Nederland moeten opgroeien." Dat moet Samantha nu dus alleen doen, hun kinderen opvoeden. Een hele klus zonder Michael. "Ze is nu afhankelijk van de steun van haar ouders", aldus Jake.



Bemiddelingspoging

Jake heeft nog niet met Michael gesproken, maar hij is wel van plan om nog een bemiddelingspoging te doen. Donderdag is er een gesprek tussen Samantha en RTL. De zender, die al jaren de avonturen van de twee op de buis brengt, wil graag weten wat er aan de hand is.



Onder druk

Vorig jaar gingen er al geruchten over huwelijksproblemen. Die werden later door de twee ontkracht. "De relatie is sterker dan ik dacht", zei Samantha in oktober. Wel erkende ze dat haar huwelijk onder grote druk stond aan de Costa del Sol. "Er was zoveel stress, Michael was zoveel weg. Ik at niet meer. Ik had blaren in mijn mond van de stress."

http://www.msn.com/nl-nl/ ... i=AAazPsO&ocid=spartanntp
Nou, dat zag niemand aankomen
Alle reacties Link kopieren
dus wat nu Barbie's scheiding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Barbie's Break-up
Guttegut, ik had het gelezen. Familie zegt (moeder?) dat Samantha er nu voor haar kinderen moet zijn en dat dingen voor tv of haar zangcarriere (god bewaar me), op een laag pitje moeten.

Laten we het hopen, wie zit er nou op die nobody's te wachten?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
http://www.cosmopolitan.n ... tussen-barbie-en-michael/



Manager Jake vertelt aan Shownieuws dat Barbie zo niet langer verder wilde. Samantha woonde al een tijdje weer in Nederland terwijl Michael nog in Spanje zat voor hun bedrijfje. Volgens RTL vindt Barbie dat hun kinderen in Nederland moeten opgroeien en dat ze er klaar mee is om Michael achterna te reizen naar Spanje.



Manager Jake liet aan Shownieuws weten dat Michael denkt dat het misschien nog wel goed gaat komen, maar Samantha is er helemaal klaar mee. Ze zegt: "Laten we het gewoon eerlijk spelen. De kinderen worden toch wel groot, ook zonder vader."



Alle reacties Link kopieren
quote:

Touriya Haoud heeft een nieuwe man aan de haak geslagen.

Op dit moment verblijft het stel in Athene, zo blijkt uit een videoboodschap die ze stuurde aan RTL. Touriya geeft daarin een handkus aan haar fans en vertelt: "We hebben het geweldig hier!".

Hoe wanhopig om aandacht moet je zijn om zelf een videoboodschap naar RTL te sturen zeg...... wat triest.

En haar 'fans'? Welke fans? Wie kent er een? (Behalve miss Haoud zelf natuurlijk.)
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 19:43:

http://www.cosmopolitan.n ... tussen-barbie-en-michael/



Manager Jake vertelt aan Shownieuws dat Barbie zo niet langer verder wilde. Samantha woonde al een tijdje weer in Nederland terwijl Michael nog in Spanje zat voor hun bedrijfje. Volgens RTL vindt Barbie dat hun kinderen in Nederland moeten opgroeien en dat ze er klaar mee is om Michael achterna te reizen naar Spanje.



Manager Jake liet aan Shownieuws weten dat Michael denkt dat het misschien nog wel goed gaat komen, maar Samantha is er helemaal klaar mee. Ze zegt: "Laten we het gewoon eerlijk spelen. De kinderen worden toch wel groot, ook zonder vader."







Het is gewoon weer een leuk mediaspelletje van "manager" Jake, het is natuurlijk al weer te lang stil rondom het duo.



Micheal van der Plas, de man van Barbie, komt vrijdag vanuit Spanje naar Nederland. Hij komt terug vanwege de huwelijkscrisis waarin het echtpaar verkeert.



Er gaan al een tijdje geruchten dat het niet goed gaat met het huwelijk van Barbie en Michael. Het stel probeerde vorig jaar de geruchten te ontzenuwen, maar nu Michael toch naar Spanje is gegaan om te werken in zijn feestcafé in Torremolinos, is de crisis behoorlijk opgelopen. Barbie, oftewel Samantha, wil niet naar Spanje. Ze vindt dat haar kinderen in Nederland naar school behoren te gaan.



Manager Jake Hampel gaat proberen het huwelijk te redden. Het wordt volgens hem een moeilijke klus, maar hij heeft goede hoop. Hij zegt dat hij de breuk sneller heeft gelijmd dan dat Nederland een nieuw kabinet heeft.



En zo te zien vindt Telegraaf het te moeilijk om namen goed te tikken.
Alle reacties Link kopieren
De laatste roddel is dat Pippa, de zuster van Kate (vrouw van William) niet wil dat Harry met Meghan ten tonele verschijnt omdat dan de bride (Pip) volledig overschaduwd dreigt te worden door Meegje....



Ik zoek nog even naar bronnen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Vivian reijs is getrouwd in Oostenrijk met ene Dirk.....
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 16 maart 2017 @ 21:37:

De laatste roddel is dat Pippa, de zuster van Kate (vrouw van William) niet wil dat Harry met Meghan ten tonele verschijnt omdat dan de bride (Pip) volledig overschaduwd dreigt te worden door Meegje....



Ik zoek nog even naar bronnen.



Oh ik las ergens dat Pippa alleen getrouwde stellen op haar bruiloft wil



Overigens: is Pippa nu ook al 'high society'? Ze is toch maar 'gewoon' het zusje van de Hertogin?
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetFirefly schreef op 16 maart 2017 @ 20:26:

[...]



Hoe wanhopig om aandacht moet je zijn om zelf een videoboodschap naar RTL te sturen zeg...... wat triest.

En haar 'fans'? Welke fans? Wie kent er een? (Behalve miss Haoud zelf natuurlijk.)



Inderdaad. Ze mag van geluk spreken als er nog tien Nederlanders weten wie zij is. En degenen die haar kennen, die kennen haar denk ik vooral van haar gesneer naar Sylvie Meis.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 19:43:

http://www.cosmopolitan.n ... tussen-barbie-en-michael/



Manager Jake vertelt aan Shownieuws dat Barbie zo niet langer verder wilde. Samantha woonde al een tijdje weer in Nederland terwijl Michael nog in Spanje zat voor hun bedrijfje. Volgens RTL vindt Barbie dat hun kinderen in Nederland moeten opgroeien en dat ze er klaar mee is om Michael achterna te reizen naar Spanje.



Manager Jake liet aan Shownieuws weten dat Michael denkt dat het misschien nog wel goed gaat komen, maar Samantha is er helemaal klaar mee. Ze zegt: "Laten we het gewoon eerlijk spelen. De kinderen worden toch wel groot, ook zonder vader."



Zowel Barbie als Michael lijken me doodvermoeiende mensen. Ik snap ook wel dat hij een keer klaar is met haar. Wat een moeilijk en onmogelijk mens kan zij zijn zeg! In een grijs verleden eens een paar afleveringen van die 1e show van haar gezien. Hij zit gewoon op de bank te kletsen met haar nicht, komt Barbie binnen en die begint meteen te vloeken en te tieren dat hij vreemdgaat met haar nicht. Pffffff
Alle reacties Link kopieren
Buurtbewoonster

Wat maakt Duindorp toch zo bijzonder dat reality-ster Samantha de Jong liever daar woont dan aan een zonovergoten Spaanse costa? Na lang zoeken zijn er twee Duindorpers die daar best iets over willen zeggen. Maar ze hebben wel allebei eerst dezelfde wedervraag. Want hoe komt iedereen er toch bij dat Samantha - bij liefhebbers van Oh Oh Cherso beter bekend als Barbie - van hun Duindorp is?



Boodschappen

,,Langer dan een halfjaar heeft ze hier niet gewoond'', weet de uitbater van een dierenwinkel aan het Tesselseplein. ,,Ze doet hier haar boodschappen, dat is alles.''



Op gehoorafstand hoort een oudere man het vanuit zijn scootmobiel schokschouderend aan. Ze woonde vlak bij ontmoetingspunt Het Trefpunt, vertelt hij. En daar maakte Barbie zich niet geliefd. Ze zat te roken waar het niet mocht. Gooide luiers weg in open prullenbakken. Liet de hond voor de deur van de buren poepen. Ja, hij weet het zeker, hij heeft het zelf gehoord. ,,Ze geeft alleen maar trammelant'', besluit hij zijn spontane tirade.



Waar Samantha dan volgens hem wel woont? Gewoon, weer in Scheveningen, aan een hofje in de Windasstraat. Daar waar ze is geboren en getogen.



Vissersdorp

Eenmaal in de Windasstraat wil een jonge vrouw die zojuist de voordeur achter zich heeft dichtgeslagen wel wat zeggen. Op basis van anonimiteit, net als de mannen in Duindorp,want in dit deel van het vissersdorp strooien ze niet graag met naam en toenaam.



Maar ze snapt goed dat Samantha veel liever met haar gezin in haar vertrouwde buurtje woont dan helemaal in Spanje. ,,Ik heb een half jaar in Loosduinen gewoond en zelfs toen kreeg ik al heimwee.''



Enthousiast met haar armen zwaaiend vertelt ze over een oom links van haar, een tante rechts en een nichtje schuin tegenover haar. En dat nichtje blijkt dan ook nog Samantha te zijn, die dus na een kort horeca-avontuur in Torremolinos met manlief Michael van der Plas weer op het oude nest is teruggekeerd.



,,Het is hier net een woonwagenkamp'', zegt ze. ,,De hele familie woont lekker knus bij elkaar. Gezelliger dan hier gaat het helemaal nergens meer worden.''



Afwerend

Toevallig verlaat net op dat moment Samantha de Jong haar woning. Eén kind op de arm, de ander hollend erachter aan. Barbie reageert afwerend als ze met de kinderen in de auto stapt. Twee tellen later volgt ook haar echtgenoot, die iets spraakzamer is, maar niet toeschietelijker: ,,Jullie moeten eerst maar eens waarheden schrijven en geen onwaarheden'', bijt hij de verslaggever toe. Waarna hij besluit met een opmerking die niet grappig is bedoeld: ,,Alleen RTL Boulevard is nog te vertrouwen.''
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 maart 2017 @ 16:37:

[...]





Oh ik las ergens dat Pippa alleen getrouwde stellen op haar bruiloft wil



Overigens: is Pippa nu ook al 'high society'? Ze is toch maar 'gewoon' het zusje van de Hertogin?Ik denk dat die status Pippa doet denken dat ze upper class is. Al dan niet omdat haar ouders zich met succes in die richting hebben opgewerkt (oa. door gewoon rijk te worden en daarmee Kate naar St Andrews te sturen zodra bekend was dat Wills daar ook heen ging) en Pippa zelf door een zandloperfiguur te accentueren met een hagelwitte doorknoopjurk op de trouwdag van zus Kate.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Nou als bruid wil je in het middelpunt staan en als Harry met een verloofde aan komt zetten.....dan gaat alle aandacht daar heen
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb dit topic lang weten te ontlopen.



Mel B en haar man Stephen Belafonte gaan scheiden na tien jaar huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 20 maart 2017 @ 06:30:

Nou als bruid wil je in het middelpunt staan en als Harry met een verloofde aan komt zetten.....dan gaat alle aandacht daar heen



Ik geef in dit geval Pippa groot gelijk.

Alle aandacht zal dan naar de vriendin van Harry gaan
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven