Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
missie_m schreef:
29-05-2018 14:11
Ik heb toch vaak medelijden gehad met Boris. Zo rijk geweest en dan failliet raken.[/color]
Ik heb meer medelijden met zijn dochter. Die wordt haar hele leven achtervolgt door haar zeer bijzonder te noemen verwekking waar ze zelf part noch deel aan had.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik heb eerder medelijden met hun zoontje. Daar was toch ook iets mee? ;-)
fientje1982 schreef:
29-05-2018 17:10
Ik heb eerder medelijden met hun zoontje. Daar was toch ook iets mee? ;-)
Welke, ze hebben er drie.

Met de dochter erbij
Afbeelding
Met het jongste zoontje
Afbeelding

Prachtige jongens en dat meisje is ook mooi opgedroogd
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
... en heeft ineens bruine ogen.
Wel een mooie meid, dochter Becker.
minnimouse schreef:
29-05-2018 18:55
... en heeft ineens bruine ogen.
Wel een mooie meid, dochter Becker.
Komt door het licht, op de foto erboven heeft becker zelf ook ‘bruine’ ogen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mooi opgedroogd inderdaad.
SweetFirefly schreef:
29-05-2018 16:07
Ik heb meer medelijden met zijn dochter. Die wordt haar hele leven achtervolgt door haar zeer bijzonder te noemen verwekking waar ze zelf part noch deel aan had.

Inderdaad, maar daar kan ze het beste haar moeder op aanspreken.

Het is wel een mooie dame, leek vroeger precies op haar vader. Boris zag er vroeger ook heel goed uit.
LOEP ME MAAR aub.
Daar was ook geen moment twijfel of het kind wel van hem was.😅Ze lijkt veel op haar vader.maar zie ook haar moeder in haar. mooi meisje.ze heeft ook al shows gelopen voor bekende mode merken.
De eerste vrouw van Boris. Barbara die heeft ie destijds bedrogen.en daarna kon ie het niet meer vinden. Heb wel eens gehoord dat ie ontzettend veel spijt had dat hij en Barbara uit elkaar gingen . maar heeft er wel n mooie dochter aan overgehouden.en Barbara gaat nog steeds door het leven als Barbara Becker..
Zo zie je maar .bezint eer gij begint.😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
29-05-2018 20:08
maar zie ook haar moeder in haar. mooi meisje.ze heeft ook al shows gelopen voor bekende mode merken.
De eerste vrouw van Boris. Barbara die heeft ie destijds bedrogen.en daarna kon ie het niet meer vinden. Heb wel eens gehoord dat ie ontzettend veel spijt had dat hij en Barbara uit elkaar gingen . maar heeft er wel n mooie dochter aan overgehouden.
Zijn dochter heet Anna Ermakova en haar moeder Angela Ermakova. Het model uit de bezemkast dus. Barbara Becker is niet de moeder van zijn dochter.

Afbeelding
Barbara Becker is de moeder van de twee oudste zonen (Noah en Elias Becker)

Afbeelding

Mooi deze foto! Twee moeders en 1 vader met hun kind(eren) .

Afbeelding
Enn schreef:
29-05-2018 20:21
Zijn dochter heet Anna Ermakova en haar moeder Angela Ermakova. Het model uit de bezemkast dus. Barbara Becker is niet de moeder van zijn dochter.

Afbeelding
Dat zei ik ook niet. Lees maar goed na.
Hij was destijds nog getrouwd met Barbara.en die affaire was de reden voor de echtscheiding.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Martijn Krabbé is weer single.
De presentator bevestigt de breuk aan deze site na een artikel in weekblad Privé. ,,Dat het niet werkt tussen mij en Noi is duidelijk. Ik vind het alleen heel naar voor haar dat er steeds gesuggereerd wordt dat het alleen aan haar ligt. Dat is een halve waarheid'', vertelt Martijn (50).

Krabbé was sinds 2015 samen met de 38-jarige danseres en acrobate. Ze leerden elkaar kennen via Facebook. Gedurende hun relatie lasten ze meerdere keren een relatiepauze in, wat voer was voor allerhande geruchten. ,,Noi is ontzettend lief en waarschijnlijk beter in staat dan ik om opnieuw te beginnen. Daar ben ik erg verdrietig over, maar meer voor haar en haar omgeving. Ze is een van de allerleukste vrouwen die ik ooit ben tegengekomen'', zegt Martijn. ,,Het is onterecht dat dit een beetje verloren gaat in de berichtgeving.''
Hij wordt 'zo langzamerhand wel ziek' van alle verhalen over zijn relatieperikelen, besluit hij. ,, Ik denk namelijk dat mijn liefdesleven erg zou opknappen van wat privacy. Maar goed, daar schijn ik geen aanspraak op te kunnen maken.''

Lees ook
Verliefde Martijn weer terug bij luchtacrobate Noi Pakon
Verliefde Martijn weer terug bij luchtacrobate Noi Pakon
Lees meer
Momenteel woont de presentator samen in Amsterdam met zijn zoon Bickel (18), die hij kreeg met zijn ex-vrouw Amanda Beekman. Ze kregen samen ook kinderen Michelle (13), Jasmijn (11) en Achilles (8). De drie wonen in Brabant bij hun moeder, die in 2015 trouwde met Harrie Kolen. Met hem kreeg Amanda nog een zoon, genaamd David.
Froukje de Both weer vrijgezel

https://www.telegraaf.nl/entertainment/

Froukje de Both en Niek van der Bruggen zijn niet langer een stel. De twee zijn als vrienden uit elkaar gegaan, zo laat Froukjes management aan RTL weten.
Froukje en Niek hadden sinds 2012 een relatie. Ze leerden elkaar kennen bij Radio 538. Vorig jaar hadden de twee een pauze van enkele maanden. Niek verklaarde toen: „Op een gegeven moment ging alles in een moordend tempo, ik zat ook in een andere levensfase. We zijn al 5,5 jaar bij elkaar, dan is het helemaal niet raar dat je af en toe even stilstaat bij je relatie.”

De dj was er desondanks heilig van overtuigd dat ze het samen zouden redden. „Ik kwam na een pauze van anderhalf à twee maanden tot de conclusie dat ik gruwelijk veel van haar houd en haar niet kwijt wil. We doen het nu rustig aan, maar het gaat de goede kant op.”
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sylvie heeft ook weer een nieuwe vent.
Eigenlijk ook wel zielig, dat je niet langer dan een week zonder relatie kan.
http://www.quotenet.nl/Nieuws/En-dat-is ... gen-215597
Tim Akkerman en zijn vrouw Stefanie bevestigen hun scheiding na 11 jaar huwelijk, het stel heeft 3 kinderen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Nee, de Beckhams zouden gaan scheiden! Er verschijnen rare berichten op Twitter. David zou zijn vreemd gegaan met een onderwijzeres van Harper en die zou inmiddels zwanger zijn. Ik hoop maar dat het niet klopt.
Edit: zelf ontkennen de Beckhams deze verhalen.
SweetFirefly schreef:
08-06-2018 20:53
Nee, de Beckhams zouden gaan scheiden! Er verschijnen rare berichten op Twitter. David zou zijn vreemd gegaan met een onderwijzeres van Harper en die zou inmiddels zwanger zijn. Ik hoop maar dat het niet klopt.
Edit: zelf ontkennen de Beckhams deze verhalen.
het zal weer is niet :yawnee:
KataTonDemonaEaytoy schreef:
08-06-2018 11:15
Sylvie heeft ook weer een nieuwe vent.
Eigenlijk ook wel zielig, dat je niet langer dan een week zonder relatie kan.
http://www.quotenet.nl/Nieuws/En-dat-is ... gen-215597
Ben benieuwd hoelang deze relatie gaat duren.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Silvy weer een nieuwe vent en de Beckhams die gaan scheiden. What’s new?
Silvy inderdaad :yawnee:

En dit is niet het goede topic (en ik wil er niet speciaal een topic over openen) maar my god, die tattoo van Jelka van Houten... wie doet zoiets?!
Geen sprookjeshuwelijk, wel 25 jaar echte liefde

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... hte-liefde

De aanstaande Japanse keizer Naruhito en zijn vrouw Masako hebben zaterdag hun zilveren huwelijk gevierd. Naruhito zou zijn echtgenote graag een zilveren medaille willen geven als waardering en dank voor haar steun de afgelopen 25 jaar.

Dat schreef de kroonprins in antwoord op zorgvuldig geselecteerde vragen van de Japanse media. Masako op haar beurt zou hem een dankbrief willen geven, zo liet ze weten. Het was voor het eerst sinds 2003 dat de kroonprinses schriftelijke vragen beantwoordde.

Het huwelijk van Naruhito (58) en Masako (54) is allesbehalve een sprookjeshuwelijk, ondanks de liefde die beiden duidelijk voor elkaar hebben. Masako is wel de gekooide vlinder genoemd omdat ze zich binnen de paleismuren en het strikte hofprotocol niet kan ontplooien. Ze is er depressief van geworden, al houdt de Keizerlijke Hofhouding het op ’aanpassingsproblemen.’

Opdracht mislukt
Masako wees twee huwelijksaanzoeken van Naruhito af, juist omdat ze haar succesvolle carrière als diplomaat wilde voortzetten. Naruhito echter kon haar niet uit zijn hoofd zetten en bij de derde poging, nadat ze elkaar enkele jaren niet meer hadden ontmoet, bezweek Masako. Op 9 juni 1993 werd het huwelijk gesloten, en tien jaar later trok de kroonprinses zich vanwege de problemen grotendeels uit het openbare leven terug. De druk - ook om te zorgen voor een mannelijke troonopvolger - was te groot geworden en de opdracht was mislukt. Masako kreeg een dochter, prinses Aiko.

Koningin Beatrix bracht enige verlichting in het donkere leven van Masako door een vakantie op het Oude Loo aan te bieden. Maar dat was natuurlijk niet genoeg. In 2013 ging Masako voor het eerst sinds die vakantie naar Nederland weer op reis, voor de inhuldiging van koning Willem-Alexander. Dat haar ouders al die tijd in Nederland woonden, waar haar vader rechter was bij het Internationaal Strafhof, speelde ook mee.

Nieuw hoofdstuk
Volgend jaar april begint een nieuw hoofdstuk. Op 1 mei wordt Naruhito keizer. Beiden kijken er naar uit om het Japanse volk te kunnen dienen en het goede voorbeeld van het huidige keizerspaar Akihito en Michiko te kunnen volgen, zo liet het zilveren bruidspaar weten.
'Ariana Grande verloofd met Pete Davidson'

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... e-davidson

Ariana Grande is nog maar een paar weken aan het daten met Pete Davidson, maar de twee zouden zich nu al verloofd hebben. Dat meldt een bron aan US Weekly.

De bron vertelt: „Het is een perfecte match. Ze hebben geen haast om te gaan trouwen. Hun vrienden zijn dolblij voor ze en steunen ze volledig.” Ariana en Pete zouden afgelopen zaterdag op het verjaardagsfeest van Robert Pattinson aan vrienden hebben verteld dat ze verloofd zijn.

De twee zijn volgens de insider helemaal in de wolken. „Ze maken elkaar constant aan het lachen. Hun moeders hebben elkaar ook al ontmoet. Ze zijn erg open over hun relatie op sociale media en zijn ontzettend verliefd. Ze kijken uit naar een ontzettend lange verloving.”

Eind mei werd bekend dat de zangeres en de comedian een setje zijn. Het nieuws kwam vlak na de breuk van Ariana met Mac Miller, met wie ze bijna twee jaar samen was.

:facepalm:
Masako had zelfs al een (platonische) vriend toen Naruhito haar in het oog kreeg. Die schijnt te verstaan te hebben gekregen zich discreet terug te trekken. Aan Masako is een top diplomate verloren gegaan. Ook al is zij zeer conservatief opgegroeid binnen het gezin, zij is zeer breed ontwikkeld en had al heel wat van de wereld gezien voordat zij trouwde.
DE MAN VAN PATRICIA PAAY IS IETSIEPIETSIE JONGER DAN ZE ZEI: 'IK MAAKTE HEM WAT OUDER'

Robbert Hinfelaar, de echtgenoot van Patricia Paay, blijkt iets jonger te zijn dan Patricia Paay ooit eerder zei. Ze heeft hem iets ouder gemaakt ‘omdat dat wat beter klonk.’

KLEIN BEETJE SMOKKELEN
In 2016 zei Patricia dat Robbert 32 jaar was, maar in werkelijkheid was hij vier jaar jonger. Hij is nu dus dertig jaar. En Patricia, die vierde onlangs haar 69ste verjaardag. Het ‘leugentje om bestwil’ kwam aan het licht toen De Telegraaf officiële documenten in kon zien waarin de geboortedatum van Patricia’s echtgenoot stond (12 januari 1988). Ach, een beetje smokkelen met leeftijd, wie is er niet groot mee geworden.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Patricia is net als Peter Jan Rens wat relaties betreft ranzig. Meer dan een generatie verschil in leeftijd. Yuck. En daar maar over door blijven gaan, want mannen van haar eigen leeftijd breekt ze af. Omdat zij het zo belangrijk maakt klinkt het als een afwijking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven