Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zondag 1 juli 2018 om 18:57
Lorenzo Lamas gaat voor de vijfde keer scheiden.
Zijn toekomstige ex Shawna Craig heeft geen kinderen, maar was in 2015 wel de draagmoeder voor het kind van Lamas’ oudste dochter.
https://www.hln.be/showbizz/lorenzo-lam ... ~ac1617f8/
Zijn toekomstige ex Shawna Craig heeft geen kinderen, maar was in 2015 wel de draagmoeder voor het kind van Lamas’ oudste dochter.
https://www.hln.be/showbizz/lorenzo-lam ... ~ac1617f8/
zondag 1 juli 2018 om 19:11
zo das snel, Vanessa en Johnny Depp waren nooit getrouwdSweetFirefly schreef: ↑01-07-2018 09:21Vanessa Paradis is weer getrouwd. Haar nieuwe man is de filmregisseur Samuel Benchetrit.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 1 juli 2018 om 21:41
Je hebt gelijk, die waren niet getrouwd. Johnny was na zijn relatie met Vanessa wel korte tijd getrouwd met Amber Heard.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zondag 1 juli 2018 om 22:06
Kaley Cuoco is getrouwd. Aparte outfit.
https://instagram.com/p/BkrcB8uFjrM/?ut ... e=ig_embed
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 2 juli 2018 om 03:22
Dat was voor het feest, ze is wel in een witte jurk getrouwd.SweetFirefly schreef: ↑01-07-2018 22:06Kaley Cuoco is getrouwd. Aparte outfit.
![]()
https://www.instagram.com/p/BktA46NlMXm ... normancook
maandag 2 juli 2018 om 08:02
Cheryl Cole en Liam Payne hebben na twee jaar een punt achter hun relatie gezet.
"Cheryl en ik zijn verdrietig dat we moeten aankondigen dat onze wegen scheiden. Het is een moeilijke beslissing voor ons geweest", schrijft voormalig One Direction-bandlid Payne op Twitter. Cole plaatste een bijna identiek bericht.
De muzikanten vragen daarnaast om hun zoon in de luwte te houden. "Bear betekent alles voor ons en we vragen om respect voor zijn privacy terwijl we ons hier doorheen slaan", benadrukken ze.
De 24-jarige Payne en de 35-jarige Cole begonnen in 2016 te daten. In maart van 2017 kondigden ze de geboorte van hun zoon aan. Eerder dit jaar staken geruchten de kop op dat hun relatie in zwaar weer was geraakt, mogelijk doordat de zanger een affaire had met één van zijn achtergronddanseressen.
Voor Cole is het niet de eerste relatie die strandt. De zangeres was eerder getrouwd met profvoetballer Ashley Cole en trad daarna in het huwelijk met Jean-Bernard Fernandez-Versini.
"Cheryl en ik zijn verdrietig dat we moeten aankondigen dat onze wegen scheiden. Het is een moeilijke beslissing voor ons geweest", schrijft voormalig One Direction-bandlid Payne op Twitter. Cole plaatste een bijna identiek bericht.
De muzikanten vragen daarnaast om hun zoon in de luwte te houden. "Bear betekent alles voor ons en we vragen om respect voor zijn privacy terwijl we ons hier doorheen slaan", benadrukken ze.
De 24-jarige Payne en de 35-jarige Cole begonnen in 2016 te daten. In maart van 2017 kondigden ze de geboorte van hun zoon aan. Eerder dit jaar staken geruchten de kop op dat hun relatie in zwaar weer was geraakt, mogelijk doordat de zanger een affaire had met één van zijn achtergronddanseressen.
Voor Cole is het niet de eerste relatie die strandt. De zangeres was eerder getrouwd met profvoetballer Ashley Cole en trad daarna in het huwelijk met Jean-Bernard Fernandez-Versini.
maandag 2 juli 2018 om 10:26
gemini2009 schreef: ↑02-07-2018 08:02Cheryl Cole en Liam Payne hebben na twee jaar een punt achter hun relatie gezet.
Sjonge jonge wat kansloos, arm kind.
maandag 2 juli 2018 om 10:38
Ashley of Cheryl?fientje1982 schreef: ↑02-07-2018 08:04Die Ashley ging ook steeds ook veel te snel. Tenminste bij de laatste 2.
woensdag 4 juli 2018 om 16:29
https://www.destentor.nl/show/katharine ... ~a0c18a7a/
Katharine McPhee stapt in het huwelijksbootje met David Foster. De muziekproducent, de ex-man van de Nederlandse Yolanda Hadid, vroeg de actrice ten huwelijk in Italië.
Katharine McPhee stapt in het huwelijksbootje met David Foster. De muziekproducent, de ex-man van de Nederlandse Yolanda Hadid, vroeg de actrice ten huwelijk in Italië.
woensdag 4 juli 2018 om 20:21
Voor hem zijn 5e huwelijk (!). David Foster was weer ooit getrouwd met Linda Thompson. Deze Linda was weer ooit getrouwd met Bruce Jenner. Hun zonen Brandon en Brody zijn dus halfbroers van Kendall en Kylie. Ook was Linda een ex-vriendin van Elvis.Habbekratz schreef: ↑04-07-2018 16:29https://www.destentor.nl/show/katharine ... ~a0c18a7a/
Met zijn 68 jaar is David precies twee keer zo oud als zijn aanstaande bruid. De oudste van zijn vijf dochters is 14 jaar ouder dan haar aanstaande stiefmoeder.
Wat een soap.....
vrijdag 6 juli 2018 om 22:33
GLENNIS GRACE (40) STIEKEM AL EEN JAAR SAMEN MET HAAR GITARIST (23)
Glennis Grace heeft haar nieuwe relatie maar liefst een jaar lang geheim weten te houden. Vandaag viert de zangeres (40) haar eerste jubileum met haar vriend Lévy Simons (23), zo vertelt ze in ‘RTL Boulevard’.
“Ik ben verliefd”, bevestigde Glennis in de uitzending van gisteravond.
HELEMAAL HAPPY
RTL Boulevard belde Glennis om haar te vragen naar nieuw opgedoken beelden van haar en een jonge ‘billenknijper’ in de Amsterdamse binnenstad. Daar waren de twee tijdens een middagje winkelen gespot en legde de camera vast hoe Lévy niet van de kont van Glennis af kon blijven. Daarop onthult de zangeres dat ze vandaag precies een jaar samen is met de man in kwestie, de gitarist uit haar eigen band. “We zijn heel gelukkig samen.”
ER WAS EENS… EEN FACEBOOKBERICHT
Glennis Grace, die momenteel hoge ogen gooit over de grens in de talentenjacht America’s Got Talent, benaderde Lévy via sociale media. “Een jaar geleden was ik op zoek naar een nieuwe band. Ik kwam erachter dat ik hem al twee jaar geleden had benaderd op Facebook. Ik heb hem heel brutaal gevraagd of ik eens naar een optreden van hem mocht. Natuurlijk ook omdat ik hem heel erg knap vond, maar dat was niet het eerste ding waar ik aan dacht. Ik wilde hem gewoon zien spelen. En zo zijn we langzamerhand verliefd geworden op elkaar.”
LIEFDESLEVEN
Glennis had tot eind 2016 drie jaar een relatie met haar voormalige drummer, Robert Biesewig. Ze heeft zoontje Anthony Shane Majri (12) uit een eerdere relatie.
Kinderwens
Eerdere geruchten over een mogelijke relatie tussen de twee, zijn door de gitarist tot op heden ontkend. Glennis Grace zegt „Hij is half Nederlands.” En mocht hij de ware blijken te zijn, dan zet ze met hem graag een volgende stap. „Een kinderwens heb ik sowieso heel erg.”
Glennis Grace heeft haar nieuwe relatie maar liefst een jaar lang geheim weten te houden. Vandaag viert de zangeres (40) haar eerste jubileum met haar vriend Lévy Simons (23), zo vertelt ze in ‘RTL Boulevard’.
“Ik ben verliefd”, bevestigde Glennis in de uitzending van gisteravond.
HELEMAAL HAPPY
RTL Boulevard belde Glennis om haar te vragen naar nieuw opgedoken beelden van haar en een jonge ‘billenknijper’ in de Amsterdamse binnenstad. Daar waren de twee tijdens een middagje winkelen gespot en legde de camera vast hoe Lévy niet van de kont van Glennis af kon blijven. Daarop onthult de zangeres dat ze vandaag precies een jaar samen is met de man in kwestie, de gitarist uit haar eigen band. “We zijn heel gelukkig samen.”
ER WAS EENS… EEN FACEBOOKBERICHT
Glennis Grace, die momenteel hoge ogen gooit over de grens in de talentenjacht America’s Got Talent, benaderde Lévy via sociale media. “Een jaar geleden was ik op zoek naar een nieuwe band. Ik kwam erachter dat ik hem al twee jaar geleden had benaderd op Facebook. Ik heb hem heel brutaal gevraagd of ik eens naar een optreden van hem mocht. Natuurlijk ook omdat ik hem heel erg knap vond, maar dat was niet het eerste ding waar ik aan dacht. Ik wilde hem gewoon zien spelen. En zo zijn we langzamerhand verliefd geworden op elkaar.”
LIEFDESLEVEN
Glennis had tot eind 2016 drie jaar een relatie met haar voormalige drummer, Robert Biesewig. Ze heeft zoontje Anthony Shane Majri (12) uit een eerdere relatie.
Kinderwens
Eerdere geruchten over een mogelijke relatie tussen de twee, zijn door de gitarist tot op heden ontkend. Glennis Grace zegt „Hij is half Nederlands.” En mocht hij de ware blijken te zijn, dan zet ze met hem graag een volgende stap. „Een kinderwens heb ik sowieso heel erg.”
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
zaterdag 7 juli 2018 om 21:39
Ook "al" een jaar samen en nu al aan het denken aan een volgende stap. Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil te groot. Die knul is nog zo jong, de zoon van Glennis ligt dichter qua peeftijd bij hem dan Glennis zelf. Leuk.... een stiefvader die 11 jaar ouder is dan je zelf bent.Keuken1987 schreef: ↑06-07-2018 22:33GLENNIS GRACE (40) STIEKEM AL EEN JAAR SAMEN MET HAAR GITARIST (23)
Daarop onthult de zangeres dat ze vandaag precies een jaar samen is met de man in kwestie,
Kinderwens
zaterdag 7 juli 2018 om 22:32
SweetFirefly schreef: ↑04-07-2018 20:21Voor hem zijn 5e huwelijk (!). David Foster was weer ooit getrouwd met Linda Thompson. Deze Linda was weer ooit getrouwd met Bruce Jenner. Hun zonen Brandon en Brody zijn dus halfbroers van Kendall en Kylie. Ook was Linda een ex-vriendin van Elvis.
Met zijn 68 jaar is David precies twee keer zo oud als zijn aanstaande bruid. De oudste van zijn vijf dochters is 14 jaar ouder dan haar aanstaande stiefmoeder.
Wat een soap.....![]()
Brandon en Brody kwamen ook met regelmaat voor in de Kardashiansoap, dus dat is geen nieuws toch?
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 10 juli 2018 om 12:12
dinsdag 10 juli 2018 om 12:20
Zolang haar zoon er geen. Last van heeft en hun gelukkig zijn zie ik niet wat hier verkeerd aan is.SweetFirefly schreef: ↑07-07-2018 21:39Ook "al" een jaar samen en nu al aan het denken aan een volgende stap. Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil te groot. Die knul is nog zo jong, de zoon van Glennis ligt dichter qua peeftijd bij hem dan Glennis zelf. Leuk.... een stiefvader die 11 jaar ouder is dan je zelf bent.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 19:55
0.22% gewijzigd
dinsdag 10 juli 2018 om 19:20
„ Na negen fijne, liefdevolle jaren zijn wij door verschillende redenen uit elkaar gegroeid en het was niet mogelijk om onze relatie nog te redden”
ik kan er natuurlijk niet over oordelen maar ik vind dit zo'n slap excuus
alles is mogelijk, de vraag is of je er voor wilt gaan ja of nee.
ik kan er natuurlijk niet over oordelen maar ik vind dit zo'n slap excuus
alles is mogelijk, de vraag is of je er voor wilt gaan ja of nee.
dinsdag 10 juli 2018 om 20:28
Kimberley Klaver zei vorig jaar al dat het huwelijksleven met ups en downs ging. Na twee jaar al, geen verrassing dus. Wel naar.
Actrice Jennifer Hoffman heeft een nieuwe liefde. Wie en hoelang al wilde ze niet zeggen in de podcast ‘Rauw’ van Ruud de Wild op radio 2 vanmiddag.
“Ik vind het al vervelend dat hij hier benoemd wordt”.
Haar vorige relatie met collega Henry van Loon strandde vorig jaar maart na 6 jaar. Hij is nu samen met actrice Jelka van Houten.
Actrice Jennifer Hoffman heeft een nieuwe liefde. Wie en hoelang al wilde ze niet zeggen in de podcast ‘Rauw’ van Ruud de Wild op radio 2 vanmiddag.
“Ik vind het al vervelend dat hij hier benoemd wordt”.
Haar vorige relatie met collega Henry van Loon strandde vorig jaar maart na 6 jaar. Hij is nu samen met actrice Jelka van Houten.
dinsdag 10 juli 2018 om 20:35
https://www.ad.nl/sterren/justin-bieber ... ~aebeb9e6/
idd, al heeft zij ook wel een oude kop..
idd, al heeft zij ook wel een oude kop..