Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
ardni schreef:
16-05-2018 22:35
nog een stukje verder googlen misschien?
Show me, ik ben benieuwd!
Sandra Masmeijer heeft een nieuwe liefde.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -masmeijer
Als je zoekt op de naam en de naam van beide failliete restaurants kom je uit op een holding met een aantal dochters. Het is een familiebedrijf. Dus het zal een
wel verstandige constructie zijn, als er 1 dochter omvalt blijft de rest gewoon staan.

Die 3 minuten van mijn leven krijg ik niet meer terug :rolling:
Ik hoop voor Amanda dat haar meneer inderdaad op deze wijze beschermd is tegen de financiele gevolgen van een faillissement. Ik blijf het wel opmerkelijk vinden dat een openlijke ijdeltuit als meneer Tsatsos dan ook niet wat meer met zijn klaarblijkelijk succesvolle onderneming pronkt.
Ik zou ook niet pronken als ik een zeer succesvol bedrijf heb. Dan weten mensen dat ze bij jou moeten zijn. :-D
https://drimble.nl/bedrijf/delft/162250 ... en-bv.html
Gelukkig, ik maakte me ernstig zorgen over de toekomst van Amanda's lichaam :-D . Dus inderdaad een horecabaasje en vastgoedpikkie. Nu kan ik de lila maatpakken ook wat beter plaatsen.
SweetFirefly schreef:
16-05-2018 18:32
Manuel Venderbos heeft toegeven dat hij vreemd ging met Lente Voorhoeve. Manuel had haar blijkbaar verteld niet meer samen te zijn met zijn vrouw Suzanne maar officieel nog wel getrouwd te zijn. En dus werd ze verliefd op hem. De affaire is inmiddels over en Manuel probeert zijn huwelijk te redden. Het gezin werd in se openbaarheid wer samen gezien. Maar hij is onlangs weer betrapt met Lente, nu in een auto op een landweggetje waarbij ze de ramen blindeerden. Daar zijn foro's van en nu is de affaire blijkbaar opnieuw beeindigd. Lente kan zich nu niet meer verschuilen achter een "Ik wist niet dat hij nog wel bij zijn gezin was".

Manuel heeft er "ontzettend veel spijt van". Hoe het met Lente gaat is niet bekend. Met zijn vrouw heeft Manuel een zoon en een dochter van 7 en 10 jaar.
Jeetje, dat is niet erg netjes van Manuel
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
17-05-2018 11:25
Jeetje, dat is niet erg netjes van Manuel
Dat mag ook helemaal niet van God, hij moet maar extra vaak bidden de komende tijd.
Die Manuel toch... Had het niet van 'm verwacht.
Konstantinos Tsatsos zou dat familie zijn geweest van onze eigen Griek Tsatsos?
Kwebbeltje91 schreef:
17-05-2018 12:09
Die Manuel toch... Had het niet van 'm verwacht.
En hoe ze dan betrapt werden.... huur dan een hotelkamer, maar nee:

Privé-journalist Boris van Zonneveld liet het er niet bij zitten. Hij legde gisterenavond uit in Shownieuws: “Onze fotograaf is hem weer gevolgd naar Durgerdam vanuit het werk van Lente waar hij haar heeft opgehaald. Daar op een parkeerplaats hebben ze gewoon staan zoenen. Ze waanden zich kennelijk onbespied op dat plekje tussen het groen.”

En toen ging het pas helemaal los: Venderbos klemde wat handdoeken vast tussen de ramen van zijn auto, zodat hij ongestoord – onder toeziend oog van zijn minnares – zijn gele sok kon laten luchten. De foto’s staan deze week in de Privé (via Blendle).

Van Zonneveld: “Toen kwamen de doeken uit de kofferbak. Die doeken heeft hij tussen de ramen bevestigd, zoals je dat vroeger deed tegen de zon maar nu tegen de inkijk. Daar binnen gingen de kleren uit in de auto en gebeurde er van alles.”

Ongelooflijk dat je zo in het openbaar tekeergaat terwijl je een vrouw en kinderen thuis hebt zitten, vindt Van Zonneveld. “Ik begrijp helemaal niets van die man. Ook die eerste keer dat ik hem belde, toen we foto’s hadden gemaakt van hoe ze hand-in-hand liepen, zei ik: ‘Moet je me iets vertellen, Manuel?’ Hij begon gelijk te ontkennen dat het niet waar was en dat hij gewoon bij zijn vrouw was.”

De eerste keer beweerde Venderbos nog dat hij hand in hand liep met de actrice, vanwege hun YouTube-kanaal. Zonneveld: “Dat heeft hij volgehouden totdat er dermate veel bewijs was – nu ook met de foto’s – dat hij het niet meer kán ontkennen. Dan denk ik: hoe geloofwaardig ben je dan nog?”

Reactie Venderbos

Inmiddels zijn de twee met een officiële reactie gekomen. Lente Voorhoeve: “Toen wij elkaar leerden kennen vorig jaar gaf hij aan niet meer samen te zijn met de moeder van zijn kinderen maar officieel nog wel getrouwd te zijn. Ik ben verliefd op Manuel geworden.”

Manuel Venderbos: “Elke relatie kent zijn ups & downs, maar dit was het absolute dieptepunt van de mijne. Dit had nooit mogen gebeuren. Ik heb er ontzettend veel spijt van. Samen met mijn vrouw knok ik ervoor om hier samen sterker uit te komen.”

Overigens is dit showbizznieuws groot opgepakt door media als De Telegraaf, Privé en Shownieuws, maar compleet doodgezwegen door Venderbos’ eigen RTL Boulevard.

Bron: Mediacourant.

Van "actrice" Lente komen inmiddels steeds meer filmpjes bovendrijven. Oa. Youtubefilmpjes waarbij ze meestal met haar zoveel mogelijk zichtbare smachtende boezem onderwerpen aan snijdt die op een platte manier met sex hebben te maken.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Heidi Klum heeft een nieuwe man aan de haak geslagen, Tokio Hotel gitarist Tom Kaulitz

Kan geen plaatjes plakken, dus maar een linkje: http://people.com/style/heidi-klum-tom- ... mfar-gala/
Jack Osbourne gaat scheiden van zijn vrouw Lisa.

https://www.nu.nl/achterklap/5273213/hu ... orbij.html
Jack en Lisa Osbourne gaan uit elkaar. Vond hun samen zo’n leuk stel. Vraag me wel af wat daar gebeurt is, aangezien ze in februari bevallen is van hun derde kindje. Triest weer voor die 3 kinderen :|

https://www.nu.nl/achterklap/5273213/hu ... orbij.html
Ow haha! Crosspost :mrgreen:
Hugh Grant gaat trouwen met Anna Eberstein.

https://www.nu.nl/achterklap/5274830/hu ... stein.html
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -naar-huis

Andre&Monique zijn weer bij elkaar.
En André woont weer thuis. Toch een hele week in zn huurhuis gewoond. Allemaal vooropgezet voor de real life soap denk ik
Matthew Lewis, de acteur die in de Harry Potter-filmreeks de rol van Neville Longbottom speelde (Marcel Lubbermans in de Nederlandstalige versie), is afgelopen weekeinde getrouwd.
Dat deelt de 28-jarige acteur maandag op zijn sociale media. Lewis is in de echt verbonden met zijn vriendin Angela Jones.

De twee trouwden in Italië, zo laat de acteur weten. Op zijn sociale media laat de acteur een van de trouwfoto's zien die zijn gemaakt, waarbij hij in het bijschrift verwijst naar zijn favoriete band, de Arctic Monkeys.

"Niet alleen heb ik de Arctic Monkeys gemist toen ze een show in Los Angeles gaven, maar ze traden ook op in Italië toen wij daar ook waren. Dus toen haalde mijn vrouw mij over om dan maar te trouwen", schrijft Lewis.

In december 2016 werd bekend dat de acteur verloofd was met Jones. Hij vroeg haar ten huwelijk in Parijs. Eerst ging het gerucht dat hun huwelijk zou plaatsvinden in het Amerikaanse pretpark de Universal Studios in Orlando (Florida), waar de twee elkaar hebben leren kennen. Jones werkt in het park als evenementenplanner.

Het is het eerste huwelijk voor de 28-jarige acteur. Voor Jones is het haar tweede huwelijk, zij scheidde in juli 2016.

Bron : nu.nl

Heel apart, mevrouw is in juli 2016 gescheiden en in december 2016 verloofd. Die laat er ook geen gras over groeien zeg! Sowieso binnen een half jaar al verloven is al snel, maar net na je scheiding al helemaal. En ze zijn nu sowieso ook pas 2 jaar bij elkaar en nu al getrouwd. Wat een haast allemaal @(
Habbekratz schreef:
21-05-2018 19:43
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -naar-huis

Andre&Monique zijn weer bij elkaar.
Fijn.
Leuk gedaan voor de real-time soap inderdaad.
Boris Becker (50) en zijn vrouw Lilly (41) hebben bekendgemaakt te gaan scheiden. Het stel was dertien jaar bij elkaar.
Dat laat de oud-tennisser weten aan de Duitse boulevardkrant Bild.
Echt? Het verbaast me dat ze het nog zolang hebben volgehouden. Lilly vind ik een plaatje, maar Boris komt op mij altijd over als een verwend papventje. Ik kan het overigens mis hebben.
miedo schreef:
29-05-2018 08:18
Fijn.
Leuk gedaan voor de real-time soap inderdaad.
Alles voor het geld en de kijkcijfers....
Ik voorspel een nieuwe luvbaby over een paar maanden. Kan de soap nog even doorgaan.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
fientje1982 schreef:
29-05-2018 12:11
Boris Becker (50) en zijn vrouw Lilly (41) hebben bekendgemaakt te gaan scheiden. Het stel was dertien jaar bij elkaar.
Dat laat de oud-tennisser weten aan de Duitse boulevardkrant Bild.
Dertien jaren samen, negen jaar getrouwd. In 2010 kregen ze samen een zoontje. Tot eind 2016 was hij coach van de Grand Slam winnaar Novak D.. In 2017 werd Boris failliet verklaard.

Vorig jaar zag ik hem bij Bares fur Rares. hij verkocht zijn tennisracket voor veel geld. Ik vond het toen eigenlijk wel zielig. Dat geld was voor een goed doel zei hij, 'ein herz fur kinder' .Achteraf bleek het niet de echte racket zoals afgesproken, en het geld was ook niet overgemaakt aan het goede doel.
Daarna is wel het echte racket overhandigd, het was allemaal 'een misverstand'.

Ik heb toch vaak medelijden gehad met Boris. Zo rijk geweest en dan failliet raken.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven