Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
woensdag 22 augustus 2018 om 22:21
Ik heb het idee dat Katja flink aan het verbouwen is geslagen. Ze praatte ook een poosje heel vreemd, wat je ook wel eens ziet bij mensen met een nieuw gebit.
Jammer want ze is ook vast nog heel mooi als ze gewoon wat ouder wordt, net als iedereen.
Jammer want ze is ook vast nog heel mooi als ze gewoon wat ouder wordt, net als iedereen.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
woensdag 22 augustus 2018 om 22:41
woensdag 22 augustus 2018 om 23:51
Doorgesnoven noemen we dat.nimue_iparis schreef: ↑22-08-2018 22:41Hij heeft een heel klein beetje wat Tygo Gernand heel erg heeft inmiddels, een beetje viezig en een doorleefd hoofd. Ik weet het niet goed te omschrijven, niet jeugdig en fris in ieder geval voor z'n 28 jaar.
Am Yisrael Chai!
donderdag 23 augustus 2018 om 08:16
donderdag 23 augustus 2018 om 08:20
Ik hou van een mooi decolleté, maar hier zou ik me zó ongemakkelijk bij voelen, het idee dat ze er bij elke beweging uit kunnen vallen.evygreat schreef: ↑21-08-2018 22:09Katja en Freek na de première van haar nieuwe toneelstuk Blind Date
https://edwinjanssen.photoshelter.com/p ... s627UZaO8
donderdag 23 augustus 2018 om 10:02
donderdag 23 augustus 2018 om 10:28
Katja Schuurman zegt vaarwel tegen seks
In weekblad Privé doet de krullenbol een pikant detail uit de doeken. De actrice is namelijk he-le-maal klaar met seks.
"Ik heb me voorgenomen om het voortaan niet meer zoveel over seks te hebben"
Volgens de aanstaande bruid praat ze, zowel op televisie als op de radio, te veel over seks. Haar obsessie met het bedrijven van de liefde komt voort uit een erotische dichtbundel waar ze het voorwoord voor heeft geschreven: Verboden Vruchten.
"Maar het is mooi geweest", zegt Katja in het blad. "Ik heb me voorgenomen om het voortaan niet meer zoveel over seks te hebben." De tijd zal het leren...
In weekblad Privé doet de krullenbol een pikant detail uit de doeken. De actrice is namelijk he-le-maal klaar met seks.
Volgens de aanstaande bruid praat ze, zowel op televisie als op de radio, te veel over seks. Haar obsessie met het bedrijven van de liefde komt voort uit een erotische dichtbundel waar ze het voorwoord voor heeft geschreven: Verboden Vruchten.
"Maar het is mooi geweest", zegt Katja in het blad. "Ik heb me voorgenomen om het voortaan niet meer zoveel over seks te hebben." De tijd zal het leren...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
donderdag 23 augustus 2018 om 13:55
Tilapiahunk Marc uit Boer Zoekt Vrouw wordt vader
https://www.ad.nl/show/tilapiahunk-marc ... ~a0680148/
Ze laten er geen gras over groeien. Handig met die afstand en er is een kindje uit een eerdere relatie bij betrokken. Het klinkt als een basis voor veel (toekomstig) gedoe.
https://www.ad.nl/show/tilapiahunk-marc ... ~a0680148/
Ze laten er geen gras over groeien. Handig met die afstand en er is een kindje uit een eerdere relatie bij betrokken. Het klinkt als een basis voor veel (toekomstig) gedoe.
donderdag 23 augustus 2018 om 14:14
Keuken1987 schreef: ↑23-08-2018 10:28Katja Schuurman zegt vaarwel tegen seks
Ze zal wel veel commentaar gekregen hebben dat ze té overdreven bezig was met haar 'seksseksseks'.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 26 augustus 2018 om 20:35
what?SallySpectra* schreef: ↑26-08-2018 14:44Enzo Knol en Dionne Slagter hebben al een hele week fuckering, melden ze gezamenlijk.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 26 augustus 2018 om 21:04
Black Swan-acteur Vincent Cassel geeft jawoord
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ft-jawoord
Vincent Cassel (51) is in het huwelijksbootje gestapt. De acteur, bekend van de film Black Swan, en zijn 30 jaar jongere vriendin gaven elkaar het jawoord in Bidart in Frankrijk.
Vincent laat op Instagram bij een foto weten: „Oui! 24 augustus 2018.” Op officiële foto’s is te zien dat zowel de bruid als de bruidegom voor wit heeft gekozen.
De Franse acteur en model Tina Kunakey zijn sinds 2016 samen en leerden elkaar kennen in zijn thuisland. Vincent was veertien jaar lang getrouwd met Monica Bellucci, met wie hij twee kinderen heeft. In 2013 gingen ze uit elkaar.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ft-jawoord
Vincent Cassel (51) is in het huwelijksbootje gestapt. De acteur, bekend van de film Black Swan, en zijn 30 jaar jongere vriendin gaven elkaar het jawoord in Bidart in Frankrijk.
Vincent laat op Instagram bij een foto weten: „Oui! 24 augustus 2018.” Op officiële foto’s is te zien dat zowel de bruid als de bruidegom voor wit heeft gekozen.
De Franse acteur en model Tina Kunakey zijn sinds 2016 samen en leerden elkaar kennen in zijn thuisland. Vincent was veertien jaar lang getrouwd met Monica Bellucci, met wie hij twee kinderen heeft. In 2013 gingen ze uit elkaar.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 26 augustus 2018 om 21:52
Nou Heleen van Royen nog...... dat is ook net een plaat die blijft hangen.Keuken1987 schreef: ↑23-08-2018 10:28"Ik heb me voorgenomen om het voortaan niet meer zoveel over seks te hebben"
Volgens de aanstaande bruid praat ze, zowel op televisie als op de radio, te veel over seks.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:23
Ja, ik merkte dat ik me eraan irriteerde eigenlijk. Kwam ze weer met dat ze het 1 à 2 keer per dag doet. En dat hysterische drukke persoontje ook. Maar ik ben en blijf nog steeds fan van Katja en ik ga zelfs naar haar voorstelling.Keuken1987 schreef: ↑23-08-2018 10:28Katja Schuurman zegt vaarwel tegen seks
It's 5 o'clock somewhere
dinsdag 4 september 2018 om 14:17
Domien Verschuuren breekt verloving
Domien Verschuuren en zijn verloofde Caroline zijn uit elkaar. De dj, die vrijdag afscheid nam van NPO 3FM, en zijn vriendin hebben besloten om hun relatie na elf jaar te verbreken.
„Helemaal kut en superverwarrend”, schrijft Domien, die volgende maand aan de slag gaat bij Qmusic, op Instagram. „De afgelopen weken waren heftig en verdrietig, maar tegelijkertijd intiem en fijn. We koesteren ontelbaar veel fijne momenten en kijken terug op een heel gelukkige tijd.”
De keuze om met elkaar te stoppen hebben Domien en Caroline „samen en met respect voor elkaar” gemaakt. „Er is geen ruzie, enkel liefde voor de elf jaar die we samen hebben gehad. We zijn beiden toe aan een nieuw hoofdstuk. We hopen dat iedereen begrip heeft voor ons verdriet en ons de tijd en privacy gunt die we nodig hebben.”
Domien vroeg Caroline vorig jaar augustus ten huwelijk tijdens een vakantie in Toscane. Eerder dit jaar lieten de twee weten dat ze hun bruiloft hadden uitgesteld naar 2019. Domien en Caroline waren kort na zijn debuut in het Glazen Huis ook al even uit elkaar. Daarna hervonden ze de liefde.
Van uitstel komt meestal afstel.
Domien Verschuuren en zijn verloofde Caroline zijn uit elkaar. De dj, die vrijdag afscheid nam van NPO 3FM, en zijn vriendin hebben besloten om hun relatie na elf jaar te verbreken.
„Helemaal kut en superverwarrend”, schrijft Domien, die volgende maand aan de slag gaat bij Qmusic, op Instagram. „De afgelopen weken waren heftig en verdrietig, maar tegelijkertijd intiem en fijn. We koesteren ontelbaar veel fijne momenten en kijken terug op een heel gelukkige tijd.”
De keuze om met elkaar te stoppen hebben Domien en Caroline „samen en met respect voor elkaar” gemaakt. „Er is geen ruzie, enkel liefde voor de elf jaar die we samen hebben gehad. We zijn beiden toe aan een nieuw hoofdstuk. We hopen dat iedereen begrip heeft voor ons verdriet en ons de tijd en privacy gunt die we nodig hebben.”
Domien vroeg Caroline vorig jaar augustus ten huwelijk tijdens een vakantie in Toscane. Eerder dit jaar lieten de twee weten dat ze hun bruiloft hadden uitgesteld naar 2019. Domien en Caroline waren kort na zijn debuut in het Glazen Huis ook al even uit elkaar. Daarna hervonden ze de liefde.
Van uitstel komt meestal afstel.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 5 september 2018 om 07:43
Het Meppelse gemeenteraadslid Anne Lok (36) heeft haar lidmaatschap van D66 opgezegd en stapt per direct uit de gemeenteraad van de Drentse plaats met 33.500 inwoners.
Anne Lok schrijft in haar ontslagbrief dat de relatie op een voor haar pijnlijke wijze is geëindigd.
Dat bevestigt fractievoorzitter Jeannet Bos.
Anne Lok werd vorig jaar herkend als de vriendin van de net van zijn vrouw Froukje gescheiden partijleider Alexander Pechtold (53). Aan de liefdesrelatie met Pechtold kwam inmiddels weinig zachtzinnig een einde en Loks vertrek uit de partij en de gemeenteraad heeft volgens Anne Lok alleen maar daarmee te maken.
Woensdag doet zij in Weekblad PRIVÉ uitgebreid haar verhaal over haar relatie met de D66-voorman.
Dit blad kreeg ook inzage in haar ontslagbrief aan de burgemeester van Meppel: „Zoals u ongetwijfeld weet heb ik een affectieve relatie met de leider van mijn partij, Alexander Pechtold, gehad. Eveneens zult u er kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is geëindigd. (…) Het is te voorzien dat ik binnenkort niet meer met geloofwaardigheid kan functioneren als raadslid en om die reden dien ik dan ook hierbij met onmiddellijke ingang mijn ontslag in.”
Alexander Pechtold heeft te kennen gegeven niet op persoonlijke kwesties te willen reageren.
Bron: De Telegraaf
Oh, Lex toch. Wat heb je gedaan, jonguh?
En wanneer kom je eens uit de kast?
"Welingelichte Kringen" maakt het nog smeuïger:
Anne Lok heeft vijf kinderen. De jongsten zijn een tweeling meisjes. Pechold is mogelijk de vader van de tweeling.
Anne Lok schrijft in haar ontslagbrief dat de relatie op een voor haar pijnlijke wijze is geëindigd.
Dat bevestigt fractievoorzitter Jeannet Bos.
Anne Lok werd vorig jaar herkend als de vriendin van de net van zijn vrouw Froukje gescheiden partijleider Alexander Pechtold (53). Aan de liefdesrelatie met Pechtold kwam inmiddels weinig zachtzinnig een einde en Loks vertrek uit de partij en de gemeenteraad heeft volgens Anne Lok alleen maar daarmee te maken.
Woensdag doet zij in Weekblad PRIVÉ uitgebreid haar verhaal over haar relatie met de D66-voorman.
Dit blad kreeg ook inzage in haar ontslagbrief aan de burgemeester van Meppel: „Zoals u ongetwijfeld weet heb ik een affectieve relatie met de leider van mijn partij, Alexander Pechtold, gehad. Eveneens zult u er kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is geëindigd. (…) Het is te voorzien dat ik binnenkort niet meer met geloofwaardigheid kan functioneren als raadslid en om die reden dien ik dan ook hierbij met onmiddellijke ingang mijn ontslag in.”
Alexander Pechtold heeft te kennen gegeven niet op persoonlijke kwesties te willen reageren.
Bron: De Telegraaf
Oh, Lex toch. Wat heb je gedaan, jonguh?
En wanneer kom je eens uit de kast?
"Welingelichte Kringen" maakt het nog smeuïger:
Anne Lok heeft vijf kinderen. De jongsten zijn een tweeling meisjes. Pechold is mogelijk de vader van de tweeling.
anoniem_318439 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 07:48
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
5.74% gewijzigd
woensdag 5 september 2018 om 08:59
Waarom zou zij niet meer geloofwaardig zijn als politicus en Pechtold nog wel?
Thierry Baudet heeft een vriendin en is na een aantal weken al verloofd:
https://www.nu.nl/achterklap/5445602/th ... avide.html
Thierry Baudet verlooft zich met vriendin Davide
Thierry Baudet heeft zich verloofd met zijn vriendin Davide. De Forum voor Democratie-partijleider laat maandag weten dat hij van plan is met haar te trouwen.
"Graag hadden we het langer privé gehouden, maar we merken dat het nieuws nu ook de media heeft bereikt", vertelt de 35-jarige Baudet op Instagram.
"Dan kondigen we het liever zelf aan: na bijna twee jaar om elkaar heen te hebben gedraaid heeft de liefde tussen Davide en mij de afgelopen maanden vleugels gekregen. We zijn verliefd. En verloofd."
Meer details over zijn liefde en verloving wil Baudet vooralsnog nog niet kwijt. "Op dit moment houden we het bij deze eenmalige mededeling. Ik heb enorm veel zin in het nieuwe politieke jaar waarin #FVD op 20 maart 2019 échte verandering gaat afdwingen. Daar wil ik me ook in de media de komende tijd op richten."
Slechts enkele weken geleden vertelde de politicus in gesprek met Privé dat hij nog zocht naar een partner en dat hij het tijd vond voor een serieuze relatie.
De oprichter van Forum voor Democratie zou een gezin willen, maar dit wel willen combineren met zijn werk. "In theorie: ja, maar ik heb niet de vrouw om dat mee te doen. Nu is het zo dat mijn werkdagen vrij extreem zijn. Ik zie om me heen hoe heftig dat is met een gezin. Het is aanpoten, het gaat maar door en door", aldus de politicus.
Baudet, ook actief als romanschrijver, schreef in zijn meest recente roman Van elk waarheen bevrijd over een vrouw genaamd Davide, "een bevallige leerlingcelliste". Het is niet bekend of Baudet dit personage op zijn verloofde heeft gebaseerd.
woensdag 5 september 2018 om 09:25
Nu verliefd en verloofd, dan is het wachten op het getrouwd en gescheiden stukzegeens schreef: ↑05-09-2018 08:59Waarom zou zij niet meer geloofwaardig zijn als politicus en Pechtold nog wel?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
woensdag 5 september 2018 om 09:51
Schijnt dat zij al veel langer iets hebben.zegeens schreef: ↑05-09-2018 08:59Waarom zou zij niet meer geloofwaardig zijn als politicus en Pechtold nog wel?
woensdag 5 september 2018 om 09:56
Nou zeg. Gun die twee hun geluk. Ze zijn al een tijd bij elkaar, gaan niet over een nacht ijs.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 5 september 2018 om 10:00
Dit is niet echt toch?SallySpectra* schreef: ↑26-08-2018 14:44Enzo Knol en Dionne Slagter hebben al een hele week fuckering, melden ze gezamenlijk.
Oooh, die Dionne. Ik zat aan Dionne Stax te denken
woensdag 5 september 2018 om 10:09
woensdag 5 september 2018 om 10:23