Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik neem aan dat Pechtold zich nu ook gaat terugtrekken? Beetje jammer dit, integer komt hij niet meer over na al die schandalen (al komen weinig politici integer over, maar goed).
watdachtjehiervan schreef:
05-09-2018 10:00
Dit is niet echt toch?
Oooh, die Dionne. Ik zat aan Dionne Stax te denken :facepalm:
:hihi: dat dacht ik ook
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat is er gebeurd tussen Pechtold en die dame ? Hij is de vader van haar kinderen las ik. Was hij niet nog maar kort geleden gescheiden ?
SweetFirefly schreef:
05-09-2018 09:56
Nou zeg. Gun die twee hun geluk. Ze zijn al een tijd bij elkaar, gaan niet over een nacht ijs.
Ze is toch pas 22?
rascalles schreef:
05-09-2018 15:14
Wat is er gebeurd tussen Pechtold en die dame ? Hij is de vader van haar kinderen las ik. Was hij niet nog maar kort geleden gescheiden ?

Minnares doet boekje open over relatie met Alexander Pechtold http://a.msn.com/01/nl-nl/BBMTMxv?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
05-09-2018 19:39
Minnares doet boekje open over relatie met Alexander Pechtold http://a.msn.com/01/nl-nl/BBMTMxv?ocid=se

Ligt het lekker daar in het riool? (en Harm ten Broeke, wtf wie?)
Such fun!1
Dit is nog wel even een graadje erger dan Ten Broeke:

https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... ok-642294/

Over machtsmisbruik gesproken....
Dat over Pechthold is in ieder geval nieuws. RTL Boulevard deed een bewonderenswaardige poging om e.e.a. genuanceerd, doch smeuïg, weer te geven.
Pientjexxxx schreef:
05-09-2018 21:38
Dit is nog wel even een graadje erger dan Ten Broeke:

https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... ok-642294/

Over machtsmisbruik gesproken....

Heftige ontslagbrief. Of het nodig was op deze manier weet ik niet.

Ik geloof dat die forumster niet weet wie Ten Broeke is.
LOEP ME MAAR aub.
SallySpectra* schreef:
05-09-2018 15:22
Ze is toch pas 22?
Ik dacht dat ze al eind 20 was, maar je hebt inderdaad gelijk....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
MarindaH schreef:
05-09-2018 21:10
Ligt het lekker daar in het riool? (en Harm ten Broeke, wtf wie?)
Nu een ex-Kamerlid.
HAN ten Broeke ja.
Such fun!1
missie_m schreef:
05-09-2018 23:10
Heftige ontslagbrief. Of het nodig was op deze manier weet ik niet.

Ik geloof dat die forumster niet weet wie Ten Broeke is.

Beter dan jij :proud:
Such fun!1
En weer een stel dat elkaar 'in liefde laat gaaaan' (het is echt een trend)
Ik blijf het raar vinden hoor, van elkaar houden, een klein kind hebben, zo over elkaar praten en dan uit elkaar, maar goed.

Soms als je van iemand houdt, moet je die persoon loslaten. Michelle en ik laten elkaar los. We hebben 7 mooie, intense en liefdevolle jaren gehad samen, waarin we de liefde van ons leven kregen: Lily. We zijn er erg verdrietig van en de afgelopen weken waren heftig en emotioneel, maar we weten allebei dat dit voor ons en voor Lily de juiste beslissing is. Juist omdat we nog heel erg veel van elkaar houden. Het enige wat nu telt is die kleine meid van ons, en rust. Rust om weer tot onszelf te komen en ons eigen plekje weer te vinden. We hopen dat iedereen onze privacy zal respecteren en zal begrijpen dat dit een heftige periode is voor ons. Onze harten zijn gebroken, maar die zullen weer helen… Mies, ik ben heel erg dankbaar voor alles wat je me gegeven hebt en ik zou het voor geen goud terug willen draaien. Ik hou van je. ❤

Afbeelding
Ik vind het maar een raar verhaal van Anne Lok over Pechthold.

Ik vind het zo niet voor haar pleiten dat ze Privé te woord staat en dan zegt dat het off the record is, om vervolgens bij RTL Late Night te gaan zitten om van alles te insinueren waarvan iedereen weet dat het over het verhaal in prive gaat, maar wel hele tijd zeggen: Ik ga niet over het hoe en waarom praten, dat hoort niet via de media, dat zijn privezaken.
Ze is raadslid in Meppel, my goodness daar had ze echt gewoon verder gekund hoor. Ze hoeft daar niet rechtstreeks met Pechthold samen te werken.
Maleficent schreef:
06-09-2018 12:16
En weer een stel dat elkaar 'in liefde laat gaaaan' (het is echt een trend)
Ik blijf het raar vinden hoor, van elkaar houden, een klein kind hebben, zo over elkaar praten en dan uit elkaar, maar goed.

Soms als je van iemand houdt, moet je die persoon loslaten. Michelle en ik laten elkaar los. We hebben 7 mooie, intense en liefdevolle jaren gehad samen, waarin we de liefde van ons leven kregen: Lily. We zijn er erg verdrietig van en de afgelopen weken waren heftig en emotioneel, maar we weten allebei dat dit voor ons en voor Lily de juiste beslissing is. Juist omdat we nog heel erg veel van elkaar houden. Het enige wat nu telt is die kleine meid van ons, en rust. Rust om weer tot onszelf te komen en ons eigen plekje weer te vinden. We hopen dat iedereen onze privacy zal respecteren en zal begrijpen dat dit een heftige periode is voor ons. Onze harten zijn gebroken, maar die zullen weer helen… Mies, ik ben heel erg dankbaar voor alles wat je me gegeven hebt en ik zou het voor geen goud terug willen draaien. Ik hou van je. ❤

Afbeelding
Wie zijn dit dan ??
Baudolino schreef:
06-09-2018 12:36

Ik vind het zo niet voor haar pleiten dat ze Privé te woord staat en dan zegt dat het off the record is, om vervolgens bij RTL Late Night te gaan zitten om van alles te insinueren waarvan iedereen weet dat het over het verhaal in prive gaat, maar wel hele tijd zeggen: Ik ga niet over het hoe en waarom praten, dat hoort niet via de media, dat zijn privezaken.
Ze is raadslid in Meppel, my goodness daar had ze echt gewoon verder gekund hoor. Ze hoeft daar niet rechtstreeks met Pechthold samen te werken.
Klinkt mij allemaal als een wraakactie van een aan de kant gezette vrouw. Ze kwam ook niet heel stabiel over bij RTLLN gisteren. Raar typje vind ik het.
rascalles schreef:
06-09-2018 13:04
Wie zijn dit dan ??
Geen idee!
Baudolino schreef:
06-09-2018 12:36

Evert Santegoeds zei dat die Harry die het artikel heeft geschreven ruim 2 uur in Meppel haar heeft geïnterviewd terwijl ze in Late Night deed alsof ze telefonisch contact had gehad en er was ingeluisd. Bovendien heeft ze duidelijk voor die foto's geposeerd met haar kinderen, en in Late Night deed ze vervolgens alsof het zo walgelijk van de Prive was om ongevraagd en zonder toestemming kinderen af te beelden. Prive heeft ook allerlei mails en Whatsappgesprekken tussen haar en Pechtold in bezit, dus tja, die kunnen alleen door haarzelf gegeven zijn natuurlijk.

Het is allemaal nogal dubieus. En je kan zeggen wat je wil over het niveau van de Privé, maar het is algemeen bekend dat die echt niet zo gedetailleerd publiceren zonder dat door juristen te laten checken, dus reken maar dat ze kunnen bewijzen dat Anne zelf de bron is.
Am Yisrael Chai!
beetjegek schreef:
06-09-2018 13:22
Geen idee!
Tommie Christiaan (musicalster en heeft meegedaan met allerlei talentenjachten volgens mij) en zijn vriendin/ex neem ik aan. Haar ken ik verder ook niet.
Am Yisrael Chai!
Ik heb geen idee wie Tommie Christiaan is en al helemaal niet wie Michelle is. Rot voor ze dat ze uit elkaar gaan, maar ik snap dat hele 'uit liefde laten we elkaar gaan' niet zo en al helemaal niets als er kinderen zijn. De enige die ik ooit uit liefde heb laten gaan is mijn ouder tijdens het overlijden. Met oude vriendjes was de liefde doorgaans voorbij en ging het daarom over.

Dat gedoe over Pechtold en Lok gaat een beetje langs me heen. Pechtold vind ik een engerd, maar Lok is volgens mij ook niet helemaal fris. Waarschijnlijk zijn het gewoon twee hele vreemde mensen die een hele verrotte relatie hadden en het nodig vinden om de ander eens lekker door de smurrie te trekken.
Pechthold trekt niemand door de smurrie hoor.
Volgens mij is Anne Lok echt heel erg gekwetst. Maar dit gaat haar geen beter gevoel opleveren.

Wat bewees Peter R in Boulevard gisteren weer wat een kwal hij toch is. ‘Laten we niet vergeten dat ze al 5 kinderen hád.’ :hamer:
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Baudolino schreef:
06-09-2018 14:42
Pechthold trekt niemand door de smurrie hoor.
Die onaanraakbaarheid maakt hem er wat mij betreft niet sympathieker op.

Edit: goed dat hij niet met modder gooit, natuurlijk. Maar zeg op z’n minst iets waardoor je menselijk en empathisch blijkt.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
_CarmiggelT_ schreef:
06-09-2018 15:11
Die onaanraakbaarheid maakt hem er wat mij betreft niet sympathieker op.

Edit: goed dat hij niet met modder gooit, natuurlijk. Maar zeg op z’n minst iets waardoor je menselijk en empathisch blijkt.
Daar heeft hij zijn advocaat voor, die zal hem vast wel zeggen wat hij wel en niet moet zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven