Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jermaine Jackson (63) gaat weer trouwen. Zijn aanstaande is het 24 jarige model Maday Velazquez die stiefmoeder wordt van de 7 kinderen die hij al heeft en waarvan de oudste 41 is. Ik voorspel een baby om deze tijd volgend jaar.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Sjezus. Lekker op je 24e stiefmoederen over een man/vrouw van 41.

Die Jermaine voelt zich ook eeuwig jong zeker.. Juk. Moet er niet aan denken dat mijn vader met een vriendin op de proppen komt die nog jonger dan mij is..
Kwebbeltje91 schreef:
15-08-2018 15:34
Sjezus. Lekker op je 24e stiefmoederen over een man/vrouw van 41.

Die Jermaine voelt zich ook eeuwig jong zeker.. Juk. Moet er niet aan denken dat mijn vader met een vriendin op de proppen komt die nog jonger dan mij is..
Dit is ware liefde hoor. Soulmates en zo, liefde die alles overstijgt, je weet wel. En age-is-nothing-but-a-number liefde.

Of zo.....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
15-08-2018 17:19
Dit is ware liefde hoor. Soulmates en zo, liefde die alles overstijgt, je weet wel. En age-is-nothing-but-a-number liefde.

Of zo.....

:proud:
Marthe van K3 is weer vrijgezel. Het is uit met Viktor Verhulst, zoon van.
Ze trouwt pas in het voorjaar, maar welke jurk Katja Schuurman draagt als ze haar jawoord geeft aan Freek van Noortwijk is dan geen verrassing meer. Haar zoektocht naar dé jurk is op dinsdag 28 augustus te zien in Say Yes To The Dress Benelux bij TLC.

„Ik heb dingen gezien waarvan ik niet wist dat ze bestonden”, vertelt Katja tegen RTL over haar zoektocht met hulp van stylist Fred van Leer. Ze zocht een japon die ’lekker zwierig, niet te strak, speels en toch ook sexy’ is.

Katja trouwt op het strand en wil een jurk waarin ze ’de hele avond kan dansen’. „Het moet gewoon fijn zijn. Geen keurslijf, dat is ook een mooie voor het huwelijk, dat moet ook geen keurslijf zijn.” Ook is rekening gehouden met de voorkeuren van de bruidegom. „Freek houdt heel erg van een decolleté.”

Hysterisch

Welke jurk het geworden is, moet tot eind van de maand nog geheim blijven. Wel laat Katja los dat het een ’prachtig’ exemplaar is. „Ik kan niet wachten om de jurk te dragen.” Ook verklapte de presentatrice dat de trouwjurk die ze dit keer draagt anders is dan de japon waarin ze haar jawoord gaf aan Thijs Römer. „Die jurk was mijn meisjesdroom, maar nu moet de jurk meer passen bij deze fase van mijn leven.”

Voor Fred van Leer, die Say Yes To The Dress Benelux presenteert, was de samenwerking met Katja een droom die uitkwam. „Als je de mannen van onze generatie vraagt wie de meest sexy vrouw van Nederland is, zeggen ze Katja. Toen ze ’ja’ zei tegen het programma, was ik heel blij.”

Volgens de stylist heeft Katja, met hulp van een vriendin, haar moeder en zus/ceremoniemeester Birgit, een „hysterische” jurk uitgekozen. „Het is een jurk geworden die eigenlijk alleen Katja kan dragen.”
Ik zou er maar niet vanuit gaan dat Katja in die jurk van TLC trouwt Patricia Paay had in dat programma ook een jurk uitgezocht en trouwde in een andere.
minnimouse schreef:
16-08-2018 21:16
Marthe van K3 is weer vrijgezel. Het is uit met Viktor Verhulst, zoon van.
Ach. Ziet Gert zijn kans schoon.
Kwebbeltje91 schreef:
16-08-2018 21:21
Ach. Ziet Gert zijn kans schoon.
De tijd dat dat grappig was ligt al ver achter ons.
Het zal inderdaad een typische Katja jurk worden ;)
Ik begrijp eigenlijk sowieso niet waarom ze zo de aandacht zoekt met deze relatie en de komende bruiloft. Dat had ze toch al gehad met Thijs? Ik heb nog nooit een stel zien opknappen van dat soort media-aandacht, dubbelinterviews enzo.
Vlinder1963 schreef:
16-08-2018 21:21
Ik zou er maar niet vanuit gaan dat Katja in die jurk van TLC trouwt Patricia Paay had in dat programma ook een jurk uitgezocht en trouwde in een andere.
ik wou net zeggen... :roll:

nog meer cringy nieuws: Niels en Rosanna van Temptation Island zijn verloofd! :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
rvdlem schreef:
16-08-2018 21:50
Ik begrijp eigenlijk sowieso niet waarom ze zo de aandacht zoekt met deze relatie en de komende bruiloft. Dat had ze toch al gehad met Thijs? Ik heb nog nooit een stel zien opknappen van dat soort media-aandacht, dubbelinterviews enzo.
Nou en van mij mag ze dit honderden keren doen, ik vind het fijn om blije mensen te zien en al is het niet de ware so what ze is nu gelukkig en daar gaat het om.
Rouge__ schreef:
16-08-2018 22:58
ik wou net zeggen... :roll:

nog meer cringy nieuws: Niels en Rosanna van Temptation Island zijn verloofd! :facepalm:
Ja... dat is ook een recipe for disaster. Hopelijk hebben ze het verstand er niet direct een liefdesbaby achteraan te gooien.
Kwebbeltje91 schreef:
16-08-2018 21:26
Het zal inderdaad een typische Katja jurk worden ;)
Ze kweelt toch de hele tijd rond dat ze veel ligt te krikken met die Freek. Zit er in die trouwjurk soms een gat ter hoogte van het kruis en een geheim zakje waar ze wat tissues in kan proppen?
Lil kleine oftewel Jorik Scholten trouwen.
SweetFirefly schreef:
17-08-2018 12:36
Ze kweelt toch de hele tijd rond dat ze veel ligt te krikken met die Freek. Zit er in die trouwjurk soms een gat ter hoogte van het kruis en een geheim zakje waar ze wat tissues in kan proppen?
Jajaja dat weten we nu inmiddels wel, het grapje is overrrrrrrr :facepalm:
Martijn Krabbé heeft het liefdesgeluk weer gevonden. De 50-jarige presentator bekent bij een foto van hem met consultant Deborah Wietzes dat hij verliefd op haar is.
fientje1982 schreef:
18-08-2018 00:26
Lil kleine oftewel Jorik Scholten trouwen.
Nou, dat was wel het meest romantische aanzoek ooit! :bonk:
iedereen staat daar van zich af te paffen (ook de aanstaande), het antwoord was 'Yes, facking yes', en daarna roept iemand: Daar moet op gesnoven worden hihaho.

Ik word hier te oud voor denk ik haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
18-08-2018 20:21
iedereen staat daar van zich af te paffen (ook de aanstaande), het antwoord was 'Yes, facking yes', en daarna roept iemand: Daar moet op gesnoven worden hihaho.

dat meen je? :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Maleficent schreef:
18-08-2018 20:21

Ja. Ik heb dat filmpje wel een paar keer opnieuw gekeken. Er was ook een kindje bij. Heel bijzonder zullen we maar zeggen. :roll:
Lou- schreef:
18-08-2018 09:14
Jajaja dat weten we nu inmiddels wel, het grapje is overrrrrrrr :facepalm:
Ik las vandaag een interview met Freek, en die had het ook weer over krikken met Katja. Echt, waarom....
Het lijken wel twee hitsige pubers.
SallySpectra* schreef:
18-08-2018 23:13
Ik las vandaag een interview met Freek, en die had het ook weer over krikken met Katja. Echt, waarom....
Het lijken wel twee hitsige pubers.
Tjonge wat een niveau die twee.
miedo schreef:
18-08-2018 23:16
Tjonge wat een niveau die twee.
Het kan ook nu ze daar om bekend zijn dat de journalisten steeds die insteek nemen.
fientje1982 schreef:
19-08-2018 00:03
Het kan ook nu ze daar om bekend zijn dat de journalisten steeds die insteek nemen.
Inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven