Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
fientje1982 schreef:
19-08-2018 00:03
Het kan ook nu ze daar om bekend zijn dat de journalisten steeds die insteek nemen.
Het interview ging helemaal niet over seks. De vraag was: als je voor een dag iemand anders mocht zijn, wie zou dat dan zijn. Hij wilde graag Katja zijn, met haar mooie borsten etc O_o . En dan zouden ze die dag uiteraard ook een keer of drie van bil gaan.
SallySpectra* schreef:
19-08-2018 09:18
Het interview ging helemaal niet over seks. De vraag was: als je voor een dag iemand anders mocht zijn, wie zou dat dan zijn. Hij wilde graag Katja zijn, met haar mooie borsten etc O_o . En dan zouden ze die dag uiteraard ook een keer of drie van bil gaan.
Ow oke :bonk: :bonk:
SallySpectra* schreef:
19-08-2018 09:18
Die mooie borsten van haar zijn opgepompte siliconenboobs. Daar heeft ze nooit een geheim van gemaakt.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
19-08-2018 18:01
Die mooie borsten van haar zijn opgepompte siliconenboobs. Daar heeft ze nooit een geheim van gemaakt.
Dus zijn ze nog wel mooi....
fientje1982 schreef:
19-08-2018 00:03
Het kan ook nu ze daar om bekend zijn dat de journalisten steeds die insteek nemen.
Hmja, deels zal dat zo zijn, maar ze roept dat ook wel over zichzelf af, zie haar Instagram;
https://www.instagram.com/p/BmtpfZFlWgn ... aschuurman
Nothing happens for a reason
miedo schreef:
18-08-2018 23:16
Tjonge wat een niveau die twee.

Hitsige pubers inderdaad.
LOEP ME MAAR aub.
Ed Nijpels vertelde in éénvandaag dat hij een relatie heeft gehad met Linda de Mol. " Hij noemde het "Een goed bewaard geheim".

Het was misschien zelfs een geheim voor Linda want die zegt 'Een relatie zou ik dat niet noemen"
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
20-08-2018 23:09
Ed Nijpels vertelde in éénvandaag dat hij een relatie heeft gehad met Linda de Mol. " Hij noemde het "Een goed bewaard geheim".

Het was misschien zelfs een geheim voor Linda want die zegt 'Een relatie zou ik dat niet noemen"
Linda beweert dat ergens in de jaren ‘80 een keer uit eten zijn geweest.
Katja en Freek na de première van haar nieuwe toneelstuk Blind Date
https://edwinjanssen.photoshelter.com/p ... s627UZaO8
D'r bonbonella's hangen wel erg laag. Ik vind het er raar uitzien.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik heb het idee dat ze zwanger is. Ze kleedt zich anders en ziet er ook anders uit.
Viel me ook op met dat filmpje van TLC.
Stressed is just desserts spelled backwards
SweetFirefly schreef:
21-08-2018 22:21
De handel gaat zakken als je ouder wordt.
minnimouse schreef:
20-08-2018 23:25
Linda beweert dat ergens in de jaren ‘80 een keer uit eten zijn geweest.
Ik zou het ook ontkennen.
Idiote vent.
Maleficent schreef:
21-08-2018 22:24
Ik heb het idee dat ze zwanger is. Ze kleedt zich anders en ziet er ook anders uit.
Zou zomaar kunnen, het jurkje zit inderdaad raar. Heb ook het idee dat het decolleté moet afleiden.
Zou me niets verbazen als ze zwanger is inderdaad. Ze lijkt ook wel een soort rust uit te stralen ofzo.
Dacht ook meteen die is zwanger toen ik deze foto zag. En daarna wat een lelijk decollete zo....
mararangara schreef:
22-08-2018 09:34
Dacht ook meteen die is zwanger toen ik deze foto zag. En daarna wat een lelijk decollete zo....
Zou zomaar kunnen. Hele rare foto sowieso. En die Freek, heeft die 100 liter gel en haarlak in zijn kapsel ofzo?
Nothing happens for a reason
beetjegek schreef:
19-08-2018 18:04
Dus zijn ze nog wel mooi....
Mooi? Borsten die op je buik hangen?
Dubbel
https://edwinjanssen.photoshelter.com/p ... s627UZaO8

SweetFirefly schreef:
21-08-2018 22:21

:-D Leuke benaming.
LOEP ME MAAR aub.
Kwebbeltje91 schreef:
21-08-2018 23:36
Zou me niets verbazen als ze zwanger is inderdaad. Ze lijkt ook wel een soort rust uit te stralen ofzo.

Dan is het 'rust' wat ik zie. Ik dacht eerst aan het woord 'moe'.

Ze is 43 jaar. Wat laat om zwanger te worden maar het kan wel.
missie_m wijzigde dit bericht op 22-08-2018 11:14
10.29% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Maleficent schreef:
21-08-2018 22:24

Zwanger? Neuh, tripje langs een of andere kliniek met spuiten. Haar wenkbrauwen staan anders.
juliet64 schreef:
22-08-2018 10:28
Zou zomaar kunnen. Hele rare foto sowieso. En die Freek, heeft die 100 liter gel en haarlak in zijn kapsel ofzo?
Ik vind die Freek er veel ouder uitzien dan 28.
Volgens Dieter Bohlen is Sylvie Meis weer single. Het is blijkbaar uit met Spaanse lover Manuel Campos Guallar. Jammer voor haar. Ik gun haar een stabiele fijne duurzame relatie.
SweetFirefly schreef:
22-08-2018 11:52
Volgens Dieter Bohlen is Sylvie Meis weer single. Het is blijkbaar uit met Spaanse lover Manuel Campos Guallar. Jammer voor haar. Ik gun haar een stabiele fijne duurzame relatie.
Haar relaties lopen wel vaak stuk zeg. Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven