Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

dinsdag 8 januari 2019 om 21:51
dinsdag 8 januari 2019 om 21:53
Soulvation doet het anders goed bij een bepaald publiek. En Ronald Molendijk is sowieso al oneindig lang bezig in de muziek en daar ook succesvol in.
En naar een muziekgroep ga je meestal vrijwillig want je betaalt entree, dus dan vindt je ze leuk. Iets anders dan naar een verjaardagsfeestje gaan.
dinsdag 8 januari 2019 om 22:00
Zij is toch nog heel veel op tv? Ze presenteert zo'n beetje alles wat er te presenteren valt. Of gaat die eer tegenwoordig naar Chantal Janzen?

dinsdag 8 januari 2019 om 22:04
Deze foto kwam toen een keer voorbij. Deze gezelligheid, bedoel je?Kwebbeltje91 schreef: ↑08-01-2019 20:29Ja precies dit..
Kan me nog herinneren dat ik ze bij Televizier-gala zag zitten. Dacht dat het vorig jaar was. Ze zaten allebei chagrijnig en verveeld voor zich uit te staren.

dinsdag 8 januari 2019 om 22:05
Zij presenteert toch oa The Voice nog steeds?

dinsdag 8 januari 2019 om 22:17
Dit soort mannen gaat niet de hele dag op de bank zitten. En zij is druk genoeg. Ik denk niet dat dit de reden isminnimouse schreef: ↑08-01-2019 21:51Erland heeft vorig jaar ontslag genomen om een sabbatical te nemen. Nu is er sprake van dat hij naar Talpa gaat.
dinsdag 8 januari 2019 om 22:36
Dat bevestigt de regel die ik altijd in mijn achterhoofd heb. Hoe meer happy-happy-joy-joy foto's op social media over hoe een fantastische relatie het is, des te kutter het in werkelijkheid is.minnimouse schreef: ↑08-01-2019 19:32Romy legt uit dat zij en Django de relatie samen beëindigd hebben: “In 2018 hebben Django en ik, met veel liefde voor elkaar, besloten om onze verloving en relatie te beëindigen. We gunnen elkaar al het moois maar gaan ieder ons eigen pad. Alles in goed overleg en uit liefde.”
Ze houden zoooooveel van elkaar, maar gaan toch maar uit elkaar. Dat hoor je constant bij BN'ers. Nooit eens dat hij gewoon een lul is of zij een kenau.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 8 januari 2019 om 23:17
dinsdag 8 januari 2019 om 23:18
Oh echt geen idee. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet meer veel gewone TV kijk, maar als ik het kijk zie ik Wendy nooit meer. Vond dat een beetje vergane glorie.

woensdag 9 januari 2019 om 11:52
Erland vind ik een bijzonder onaantrekkelijke man (hij is z'n gast die ontzettend blij is met zichzelf), maar Wendy vind ik ook niet zo fris hoor.
Ze komt zo gemaakt lief en poezelig over, dat ik me afvraag of ze wel echt zo'n leuk mens is. Ze lijkt me eerder uitgekookt en niet zo vriendelijk. (kan ook komen omdat ze tegen kandidaten in de Voice praat alsof ze kleuters zijn met het IQ van een apennootje)
Ze komt zo gemaakt lief en poezelig over, dat ik me afvraag of ze wel echt zo'n leuk mens is. Ze lijkt me eerder uitgekookt en niet zo vriendelijk. (kan ook komen omdat ze tegen kandidaten in de Voice praat alsof ze kleuters zijn met het IQ van een apennootje)
woensdag 9 januari 2019 om 11:59

woensdag 9 januari 2019 om 12:01
Tsja, zo gek is het ook niet dat ze uitgeblust zijn. Voor het geld hoeven ze niets meer te doen, hun trouwfeestje is ook alweer een tijdje geleden, voor nog een kind zijn ze te oud en op een gegeven moment ben je er achter dat de showbizz ook maar een grote lege huls is. En dat je houdbaarheidsdatum snel nadert in die wereld.
Dan raak je vanzelf verveeld en ga je gekke dingen doen om de leegte op te vullen.
Dan raak je vanzelf verveeld en ga je gekke dingen doen om de leegte op te vullen.
woensdag 9 januari 2019 om 12:08
Ik zag haar jaren geleden bij dwdd. Met dr stemmetje en maniertjes. Vervolgens werd ze even later in beeld genomen , nadat haar item klaar was en ze in het publiek zat. Was een shot waar je haar echt zuchtend en met rollende ogen zag. Totdat ze merkte dat ze in beeld genomen werd, toen kwam snel weer dat lachje. Twee gezichten , ik vind haar heel fake.*Toos* schreef: ↑09-01-2019 11:52Erland vind ik een bijzonder onaantrekkelijke man (hij is z'n gast die ontzettend blij is met zichzelf), maar Wendy vind ik ook niet zo fris hoor.
woensdag 9 januari 2019 om 12:10
Maar dit ook idd. Zal ook de spanning geweest zijn.Very__Cherry schreef: ↑09-01-2019 11:59Ja jeezes.
Wanneer ik met mijn Grote Liefde in de bios of de schouwburg zit dan kijk ik ook wel eens neutraal hoor.

woensdag 9 januari 2019 om 18:24
Ik vond haar hier eerder gelaten/treurig kijken.Very__Cherry schreef: ↑09-01-2019 11:59Ja jeezes.
Wanneer ik met mijn Grote Liefde in de bios of de schouwburg zit dan kijk ik ook wel eens neutraal hoor.
Maar ook zo is ze nog beeldschoon.

woensdag 9 januari 2019 om 18:36
Ik zit zo vaak in gedachten verzonken en dan staat mijn gezicht op onweer. Of als iemand naast me een scheet laat of iets doms zegt (ja, ook mijn man soms). Ben toch blij dat er niet constant fotografen op de loer liggen om dat soort momenten vast te leggen en er allerlei verhalen bij te verzinnen zeg.

woensdag 9 januari 2019 om 18:46
Stellen in auto’s kunnen ook soms zo ongezellig naast elkaar zitten. Altijd leuk om op te letten als ik niet zelf rijd.SallySpectra* schreef: ↑09-01-2019 18:36Ik zit zo vaak in gedachten verzonken en dan staat mijn gezicht op onweer. Of als iemand naast me een scheet laat of iets doms zegt (ja, ook mijn man soms). Ben toch blij dat er niet constant fotografen op de loer liggen om dat soort momenten vast te leggen en er allerlei verhalen bij te verzinnen zeg.
woensdag 9 januari 2019 om 19:03