Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Very__Cherry schreef:
09-01-2019 11:59
Ja jeezes.
Wanneer ik met mijn Grote Liefde in de bios of de schouwburg zit dan kijk ik ook wel eens neutraal hoor.

Ugh, precies dit.
Such fun!1
Erland is trouwens ook ontzettend onsympathiek. En denigrerend over de mensen voor wie hij programma's maakte. En volgens mij is hij gewoon de laan uitgestuurd hoor, maar op dat niveau heet dat nooit zo.

Heb nooit begrepen wat Wendy in hem zag, behalve z'n status dan.
Such fun!1
Okeee.. Sorry dat ik me dat moment herinnerde hoor!
Maar jeeeeeeetje die spleet van die personal trainer ! Heel onsmakelijk , brrr.
Is het die linker gast? Valt toch wel mee?

Afbeelding
Maleficent schreef:
09-01-2019 19:58

Afbeelding
Ook een ring om zijn vinger .
Maleficent schreef:

Afbeelding
Nou vind ik niet meevallen hoor, je kan er een hele walnoot tussen stoppen o_o
Always look on the bright side of life
Ik vind het zeker niet meevallen zeg. Alsof ie een tand mist .
rascalles schreef:
09-01-2019 20:08
Ik vind het zeker niet meevallen zeg. Alsof ie een tand mist .
Dit inderdaad.
https://vimeo.com/254772415
Beetje een griezel maar past misschien beter dan Ehrland.
Maleficent schreef:

Afbeelding
Doe mij die rechter maar.
Yildizlar schreef:
09-01-2019 20:04
Klopt, dat is em. Ook getrouwd en vader.
Yildizlar schreef:
09-01-2019 20:04
Yep, dat is em. Ook getrouwd en vader.
MarindaH schreef:
09-01-2019 19:19
Erland is trouwens ook ontzettend onsympathiek. En denigrerend over de mensen voor wie hij programma's maakte. En volgens mij is hij gewoon de laan uitgestuurd hoor, maar op dat niveau heet dat nooit zo.

Zijn ogen staan te dicht bij elkaar.
Baudolino schreef:
08-01-2019 16:55
Ik vind het wat treurigs hebben, twee mannen van middelbare leeftijd met gezinnen (1 van hen tenminste) en die dan in het nachtleven DJ staan te zijn.
Ik heb daar een vooroordeel over merk ik.
Ik heb daar ook een vooroordeel over en ik vraag mij ook af of jongeren op zo’n ouwe vent als DJ zitten te wachten. Lijkt mij stug.
*Toos* schreef:
09-01-2019 11:52
Erland vind ik een bijzonder onaantrekkelijke man (hij is z'n gast die ontzettend blij is met zichzelf), maar Wendy vind ik ook niet zo fris hoor.

Ze komt zo gemaakt lief en poezelig over, dat ik me afvraag of ze wel echt zo'n leuk mens is. Ze lijkt me eerder uitgekookt en niet zo vriendelijk. (kan ook komen omdat ze tegen kandidaten in de Voice praat alsof ze kleuters zijn met het IQ van een apennootje)
Ik denk dat Erland een slimme, redelijk breed geïnteresseerde man is (las ooit een leuk interview met hem in NRC) en dat Wendy daarentegen tenenkrommend nep en oppervlakkig is (las ooit dat hilarisch zweverige tijdschrift van haar). Hij wil het waarschijnlijk wel eens over iets anders hebben dan yogamatjes en chia-zaad, maar Wendy niet. En zo kwam Wendy waarschijnlijk terecht bij de man-zonder-tand. Lullig voor Erland, maar vast een betere match.
fruityjuice schreef:
09-01-2019 19:03
Volgens Albert Verlinde bij 6Inside is ze gevallen op die personal trainer van haar online fitnessprogramma DISQ. Naam van deze vent is mij even ontschoten, maar hij heeft een heule grote spleet tussen z'n tanden en donker haar. Oogt jonger en frisser dan Erland., maar is niet zo knap als Xander.
Je kunt zeggen wat je wil van Albert, maar volgens mij heeft ‘ie het wel vaak bij het rechte eind.
Binnenkort komt er vast een verklaring dat ze met heeeuuuul veeeeuuul liefde elkaar loslaten. Ze houden zo waanzinnig van elkaar, hebben prachtige jaren gehad maar gaan toch uit elkaar.
Haha! Dat is de juiste tekst bij een scheiding of verbreking in glamourland. 'Loslaten uit liefde' noemen ze dat.
Het cliche uit elkaar gaan na de feestdagen klopt ook weer als een bus. Toch leuk dat Albert Verlinde weer terug is op de buis.
fruityjuice schreef:
09-01-2019 23:01
Haha! Dat is de juiste tekst bij een scheiding of verbreking in glamourland. 'Loslaten uit liefde' noemen ze dat.
Het cliche uit elkaar gaan na de feestdagen klopt ook weer als een bus. Toch leuk dat Albert Verlinde weer terug is op de buis.
Ja vind ik ook, gisteren een stuk van 6Inside gekeken. Vond het wel een leuk programma.
samarinde schreef:
09-01-2019 22:48
Ik denk dat Erland een slimme, redelijk breed geïnteresseerde man is (las ooit een leuk interview met hem in NRC) en dat Wendy daarentegen tenenkrommend nep en oppervlakkig is (las ooit dat hilarisch zweverige tijdschrift van haar). Hij wil het waarschijnlijk wel eens over iets anders hebben dan yogamatjes en chia-zaad, maar Wendy niet. Lullig voor Erland, maar vast een betere match.
Nee hoor, erland kan echt niet leuk zijn hoor :whip: ;-)
MarindaH schreef:
09-01-2019 19:19

Inderdaad, dan zeg je snel dat je een sabbatical neemt
pearle schreef:
10-01-2019 13:42
Inderdaad, dan zeg je snel dat je een sabbatical neemt
en dan krijg je geen oprotpremie, maar een gouden handdruk.
Erland slaapt weer bij Wendy volgens rtlboulevaard.nl. Gelukkig maar.
watdachtjehiervan schreef:
10-01-2019 13:53
Erland slaapt weer bij Wendy volgens rtlboulevaard.nl. Gelukkig maar.
En waar slaapt de meneer met de spleet tussen zijn tanden dan nu?
Billy_Mean schreef:
10-01-2019 15:09
En waar slaapt de meneer met de spleet tussen zijn tanden dan nu?
Naast zijn eigen vrouw?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven