Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Billy_Mean schreef:
10-01-2019 15:09
En waar slaapt de meneer met de spleet tussen zijn tanden dan nu?
Ook bij Wendy :hello: ?!
Triootje.moet kunnen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Flowerspowers schreef:
09-01-2019 20:04
Nou vind ik niet meevallen hoor, je kan er een hele walnoot tussen stoppen o_o
Bij Wendy zijn er waarschijnlijk andere plaatsen waar je met gemak een walnoot tussen kunt stoppen, gezien het grote aantal scharrels dat ze al heeft gehad...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
10-01-2019 19:57
Bij Wendy zijn er waarschijnlijk andere plaatsen waar je met gemak een walnoot tussen kunt stoppen, gezien het grote aantal scharrels dat ze al heeft gehad...
Valt wel mee toch?
watdachtjehiervan schreef:
10-01-2019 13:53
Erland slaapt weer bij Wendy volgens rtlboulevaard.nl. Gelukkig maar.
Dat is ook snel bekeken.
Lijkt me ook moeilijk voor Sem, die naast zijn vader Xander en Erland ook Chris een tijdje in zijn leven heeft gehad. Steeds weer een nieuwe 'vaderfiguur' in zijn leven...
Waterhoen schreef:
10-01-2019 21:49
Lijkt me ook moeilijk voor Sem, die naast zijn vader Xander en Erland ook Chris een tijdje in zijn leven heeft gehad. Steeds weer een nieuwe 'vaderfiguur' in zijn leven...

Joh, die was 3 toen Chris en Wendy uit elkaar gingen, dat kind heeft daar niks van meegekregen. En inmiddels is ie bijna 16!

Die kent zijn vader en moeder en Erland. ‘Steeds weer een nieuw vaderfiguur’ lijkt me schromelijk overdreven.
Koffiekop1 schreef:
10-01-2019 21:55
Joh, die was 3 toen Chris en Wendy uit elkaar gingen, dat kind heeft daar niks van meegekregen. En inmiddels is ie bijna 16!

Die kent zijn vader en moeder en Erland. ‘Steeds weer een nieuw vaderfiguur’ lijkt me schromelijk overdreven.
Hoezo kent een kind van 3 jaar zijn vader niet, en krijgt het niks mee als de ouders uit elkaar gaan?
pejeka schreef:
10-01-2019 21:57
Hoezo kent een kind van 3 jaar zijn vader niet, en krijgt het niks mee als de ouders uit elkaar gaan?
Chris is toch zijn vader niet? Ik mag toch aannemen dat hij nooit zo door Wendy is gepresenteerd.
Fizz schreef:
10-01-2019 22:06
Chris is toch zijn vader niet? Ik mag toch aannemen dat hij nooit zo door Wendy is gepresenteerd.
Ik nam zomaar aan dat Chris de vader was (sorry, niet op de hoogte van roddels over "beroemdheden"), aangezien hij van Wendy weg is gegaan toen het kind 3 was. Maar als ik het goed begrijp, was er vóór Chris een ander, die is de vader van Sem, en Chris is degene die weg is gegaan toen Sem 3 was? Arm kind. Dus de eigen vader nooit bewust meegemaakt, en degene die hij als vader leerde kennen, nam de benen toen hij 3 was... Lekker huishouden!
pejeka schreef:
10-01-2019 22:13
Ik nam zomaar aan dat Chris de vader was (sorry, niet op de hoogte van roddels over "beroemdheden"), aangezien hij van Wendy weg is gegaan toen het kind 3 was. Maar als ik het goed begrijp, was er vóór Chris een ander, die is de vader van Sem, en Chris is degene die weg is gegaan toen Sem 3 was? Arm kind. Dus de eigen vader nooit bewust meegemaakt, en degene die hij als vader leerde kennen, nam de benen toen hij 3 was... Lekker huishouden!
De vader van Sem is Xander de Buisonjé. Vlak voordat ze trouwden bleek hij vreemd gegaan te zijn en toen heeft Wendy de bruiloft afgeblazen.
We moeten het ook niet dramatischer maken dan het is. Honderdduizend gezinnen bestaan uit samengestelde gezinnen.en waar ook af en toe wel weer papa verdwijnt.
Sem heeft zijn eigen papa Xander nog.neem niet aan dat hij Erland papa noemde.
Ze moeten alleen later met de Kerst zo veel tijd aan de visite besteden .met al die papas en mama’s. En opa’s en oma’s.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
pejeka schreef:
Wendy zou gaan trouwen met Xander de Buisonje van Volumia, 2 dgn voor de trouwerij wilde hij zijn huwelijk zonder leugens beginnen en heeft zijn slippertjes opgebiecht. Resultaat :afgeblazen huwelijk en Wendy was al in verwachting.

Sem heet ook Van Dijk. Maar heeft een goede band met zijn vader.
pejeka schreef:
Overdrijf niet zo.
Ik denk niet dat een kind van 16 zich nog heel goed iemand herinnert van 14 jaar geleden. Volgens mij woonden Chris en Wendy ook niet samen, dus hoe vaak was hij daar uberhaupt?
Gatekeeper* schreef:
10-01-2019 22:21
Wendy zou gaan trouwen met Xander de Buisonje van Volumia, 2 dgn voor de trouwerij wilde hij zijn huwelijk zonder leugens beginnen en heeft zijn slippertjes opgebiecht. Resultaat :afgeblazen huwelijk en Wendy was al in verwachting.

Sem heet ook Van Dijk. Maar heeft een goede band met zijn vader.
Lizzy heet ook van Dijk.
Zó wat een schandaal. Wendy die buiten de deur snoept.
Ik had het wél van Wendy verwacht hoor. Ze is niet bepaald een saint. Ik vind haar ook iets achterbaks hebben net zoals Chantal Janzen die vind ik ook niet bepaald poeslief overkomen.
chrisjoh schreef:
10-01-2019 22:18
We moeten het ook niet dramatischer maken dan het is. Honderdduizend gezinnen bestaan uit samengestelde gezinnen.en waar ook af en toe wel weer papa verdwijnt.
Sem heeft zijn eigen papa Xander nog.neem niet aan dat hij Erland papa noemde.
Ze moeten alleen later met de Kerst zo veel tijd aan de visite besteden .met al die papas en mama’s. En opa’s en oma’s.
Dat maakt het nog steeds niet goed.....er worden jaarlijks ook heel veel fietsen gestolen en dat is ook nog gewoon verboden. Vinden we toch ook niet ineens normaal omdat het zoveel gebeurd?
renske1975 schreef:
11-01-2019 18:14
Dat maakt het nog steeds niet goed.....er worden jaarlijks ook heel veel fietsen gestolen en dat is ook nog gewoon verboden. Vinden we toch ook niet ineens normaal omdat het zoveel gebeurd?
Het idee van een klassiek gezin (Man, vrouw en kinderen) is mijns inziens achterhaald.
En dat vergelijken met criminelen praktijken niet eerlijk.

Wij mensen zijn één van de weinigen diersoorten die krampachtig het gezinsideaal vast probeert te houden.
apestaartje30 schreef:
11-01-2019 18:41
Het idee van een klassiek gezin (Man, vrouw en kinderen) is mijns inziens achterhaald.
En dat vergelijken met criminelen praktijken niet eerlijk.

Wij mensen zijn één van de weinigen diersoorten die krampachtig het gezinsideaal vast probeert te houden.
Hoezo is dat nou weer achterhaald?!
SallySpectra* schreef:
11-01-2019 18:55
Hoezo is dat nou weer achterhaald?!
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik dat vind.

Ik zie meer mensen in één oudergezinnen en samengestelde gezinnen.

Daarom vind ik dat krampachtig vasthouden aan het gezinsideaal achterhaald want stel je voor die arme tere kinderzieltjes.

En ja, dat is overdreven gesteld. Maar medelijden voor Sem omdat het allemaal zo zwaar en moeilijk is vind ik ook overdreven. Vergelijken met diefstal ook.
apestaartje30 schreef:
11-01-2019 19:01
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik dat vind.

Ik zie meer mensen in één oudergezinnen en samengestelde gezinnen.

Daarom vind ik dat krampachtig vasthouden aan het gezinsideaal achterhaald want stel je voor die arme tere kinderzieltjes.

En ja, dat is overdreven gesteld. Maar medelijden voor Sem omdat het allemaal zo zwaar en moeilijk is vind ik ook overdreven. Vergelijken met diefstal ook.
Nou, ik echt niet hoor.
Er houdt hier niemand krampachtig vast aan iets, feit is gewoon dat een scheiding voor kinderen heel zwaar is, zeker als dat gepaard gaat met media-aandacht, ruzie of andere ellende.
Ook Nicolette Kluijver gaat scheiden.
Een tijd geleden gingen hier al geruchten over maar nu heeft ze het bekend gemaakt.

Nog jonge kinderen hebben ze.
yajes schreef:
11-01-2019 22:16
Ook Nicolette Kluijver gaat scheiden.
Een tijd geleden gingen hier al geruchten over maar nu heeft ze het bekend gemaakt.

Nog jonge kinderen hebben ze.
Waar staat dat?
minnimouse schreef:
11-01-2019 22:20
Waar staat dat?
Op haar Instagram.
En nu er weer af!??
Zal het nep zijn geweest?

Ze had zo'n Engelse tegeltjestekst over dat liefde is elkaar loslaten met daarin haar man, Joost, getagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven