Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

woensdag 23 januari 2019 om 06:07
Volgens mij heeft ze een borstvergroting gehad.
https://www.ad.nl/show/sylvie-meis-onde ... ~aa920689/
woensdag 23 januari 2019 om 07:31
Zou kunnen, maar als je zo in de spotlights staat draag je ook een push up BH. Zij draagt echt geen Hema BH die niks voor je borsten doet.missjackson schreef: ↑23-01-2019 06:07Volgens mij heeft ze een borstvergroting gehad.
woensdag 23 januari 2019 om 08:43
Coolcat kleding draag ik al lang niet meer, maar wat is dan wel degelijke dracht voor een 50 jarige?pejeka schreef: ↑22-01-2019 19:43Snap ik op zich, maar wat is er mis met grijzend haar, het feit dat je ouder wordt en dat dat ook zichtbaar is? Ook in die fase van je leven kan je er fantastisch uitzien zonder te grijpen naar haarverf of potjes of kleding die eigenlijk niet meer jouw levensfase reflecteert, maar die je aantrekt omdat je vindt dat je anders "oud" bent. Weet je wát oud is? Een vrouw van 50 die denkt dat ze 30 is en dus rondloopt met een kapsel dat bij 30 past, met een haarkleur die bij 30 past, in een Cool Cat T-shirt en sneakers, en dan het meest tragische van al: serieus denken dat iedereen ook dénkt dat je geen dag ouder dan 30 bent, want je bent cool en hip en je kent de top-tien nog uit je hoofd, dus je bént geen 50... nee toch? Zelfontkenning en dat is tot daar aan toe, maar je passeert ook de kans om er fantastisch uit te zien naar je leeftijd.
Toen ik jong was liepen de 50-ers in vormloze jurken met grijs haar, geen make-up en platte schoenen.
Dan zie ik toch liever de 50-ers van nu. Die met jeans lopen, colbertjes en sneakers, verzorgde kapsels en mooie make-up.
Daar is echt niks mis mee.

Stressed is just desserts spelled backwards

woensdag 23 januari 2019 om 09:01
Ik ben nog lang geen 50, maar het lijkt me ook zo beledigend dat je als 50 jarige ineens in een categorie terecht komt, samen met tachtigers. Die hele 50+ toestand is toch totaal niet meer van deze tijd.
De 50+ beurs, de 50+ partij. Laatst in een discussie op de radio over het verdwijnen van papiergeld: we moeten rekening houden met de 50 plussers.
Daar moet echt een tussencategorie in komen vind ik.
Verder vind ik Sylvie erg knap.
De 50+ beurs, de 50+ partij. Laatst in een discussie op de radio over het verdwijnen van papiergeld: we moeten rekening houden met de 50 plussers.
woensdag 23 januari 2019 om 09:03
Niet alleen beroemdheden hoor. Het is de 10 jaar challenge. Facebook staat er ook vol mee.Billy_Mean schreef: ↑23-01-2019 08:59Is dat een nieuw iets , dat allerlei celebs foto's plaatsen van zichzelf 10 jaar geleden en nu? Zie het al meerdere keren voorbij komen .
woensdag 23 januari 2019 om 09:04
Die dokter heeft nog nooit van plakband en korsetten gehoordmissjackson schreef: ↑23-01-2019 06:07Volgens mij heeft ze een borstvergroting gehad.

woensdag 23 januari 2019 om 09:33
Vooral veel complimentjes uitlokkenBilly_Mean schreef: ↑23-01-2019 09:07Ah, ok. Dank je.
Heb het ook Facebook nog niet gezien. Zit er een doel achter ?

woensdag 23 januari 2019 om 09:57
Omg, als ik sommigen hier lees ben ik zwaar 'in overtreding'.
Ik word 50 dit jaar, draag Dr. Martens, soms minirokken en jurken, verf mijn lange krullende haar al 35 jaar rood met henna en draag nog dezelfde kleding als toen ik 30 was.
Tja.
Ben zo benieuwd wat ik volgens sommige zou moeten dragen...
Volledig offtopic, sorry, ik kon het niet laten.
Ik word 50 dit jaar, draag Dr. Martens, soms minirokken en jurken, verf mijn lange krullende haar al 35 jaar rood met henna en draag nog dezelfde kleding als toen ik 30 was.
Tja.
Ben zo benieuwd wat ik volgens sommige zou moeten dragen...

Volledig offtopic, sorry, ik kon het niet laten.
woensdag 23 januari 2019 om 09:59
Deze vrouw is toch veel ouder dan 50, joh?Maleficent schreef: ↑23-01-2019 08:43Coolcat kleding draag ik al lang niet meer, maar wat is dan wel degelijke dracht voor een 50 jarige?
Toen ik jong was liepen de 50-ers in vormloze jurken met grijs haar, geen make-up en platte schoenen.
Dan zie ik toch liever de 50-ers van nu. Die met jeans lopen, colbertjes en sneakers, verzorgde kapsels en mooie make-up.
Daar is echt niks mis mee.
![]()
Am Yisrael Chai!
woensdag 23 januari 2019 om 10:37
Volhens mij is dat (gelukkig) al aan het veranderen en is het begrip 50 plus al uit de tijd aan het raken. Ik lees juist veel dat 50 het nieuwe 40 is.Baudolino schreef: ↑23-01-2019 09:01Ik ben nog lang geen 50, maar het lijkt me ook zo beledigend dat je als 50 jarige ineens in een categorie terecht komt, samen met tachtigers. Die hele 50+ toestand is toch totaal niet meer van deze tijd.
Of ik lees selectief he, dat kan ook

.
woensdag 23 januari 2019 om 10:39
Moeilijk te zien tegenwoordig. Sommige 65 plussers zien er jonger uit dan sommige eind veertigers. Zonder operaties.
Maar deze vrouw lijkt me idd wel wat ouder ja.
.
woensdag 23 januari 2019 om 10:45

woensdag 23 januari 2019 om 11:00
Dat dacht ik ook. Die is zeker 65, als het niet meer is.

woensdag 23 januari 2019 om 11:19
Maleficent schreef: ↑23-01-2019 11:18Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik vind deze kledingstijl super als je wat ouder bent.
Vandaar dat ik de foto erbij zette.
Ik vind die combi met leren stukken, al nog plastic ook, afschuwelijk.
woensdag 23 januari 2019 om 11:28
Ook al je ouder wordt blijft kleding een kwestie van smaak

Ik vind het zelf wat te bedacht allemaal. Ik hou meer van simpel. Vroeger, nu en op mij 70e nog steeds verwacht ik.
Maar een ander blijft weer haar hele leven trouw aan henna, minirok en dr martens. Kan allemaal gelukkig. Zolang je maar niet wordt gescout voor hotter than my daughter.
.
woensdag 23 januari 2019 om 11:43
Haha ja.impala schreef: ↑23-01-2019 11:28Ook al je ouder wordt blijft kleding een kwestie van smaak
Ik vind het zelf wat te bedacht allemaal. Ik hou meer van simpel. Vroeger, nu en op mij 70e nog steeds verwacht ik.
Maar een ander blijft weer haar hele leven trouw aan henna, minirok en dr martens. Kan allemaal gelukkig. Zolang je maar niet wordt gescout voor hotter than my daughter.
Gelukkig heb ik nog steeds puber's volmondige goedkeuring, en geloof me, zijn oordeel is genadeloos.

woensdag 23 januari 2019 om 11:45
Diane Keaton vind ik een voorbeeld van trouw blijven aan een bepaalde stijl. Maar ik vind het haar wel staan.
edit: ik kan helaas geen plaatjes plakken.
woensdag 23 januari 2019 om 11:47