Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Het was even zoeken maar de door Male geposte dame is Deens model Pia Gronning en zij is 69 jaar.

Afbeelding
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
23-01-2019 13:19
Het was even zoeken maar de door Male geposte dame is Deens model Pia Gronning en zij is 69 jaar.

Afbeelding
Prachtig.
Sylvie heeft al teveel ingrepen gehad om er zo mooi naturel uit te zien op haar 69e. En er zullen er nog wel een paar volgen.
.
5

Martien Meiland, die bekend werd door zijn deelname aan het programma Ik Vertrek, is opnieuw getrouwd met zijn ex-vrouw Erica Renkema. De ondernemer zegt 'niet zonder haar te kunnen'.

Meiland en Renkema waren samen te zien in het AVROTROS-programma, waarin de opbouw van hun bed and breakfast in Midden-Frankrijk werd gevolgd die zij in 2006 startten. Door de populariteit van hun onderneming kreeg het stel het erg druk, wat volgens Meiland een grote druk legde op hun relatie en de twee gingen uit elkaar.

Het stel, dat samen twee dochters heeft, woonde sindsdien nog wel samen in Noordwijk, waar Meiland ook een interieurzaak heeft. Afgelopen week zijn de twee opnieuw in het huwelijk getreden, vertelt hij aan Weekend. "Ik kan niet zonder Erica en zij niet zonder mij. Samen zijn wij toch het gelukkigst."

De ondernemer valt op mannen en de relatie tussen hem en Renkema is daarom enkel platonisch. "Erica en ik zijn altijd soulmates van elkaar geweest", vertelt hij. "Daar heeft die scheiding geen verandering in gebracht."
Ondernemer gaat wederom emigreren

Meiland en Renkema zullen Nederland wederom verlaten voor Frankrijk om daar een chambres d'hôtes te beginnen. "Erica en Maxime (zijn dochter, red.) gaan zich bezighouden met de bediening van de gasten. Het is allemaal zo spannend. Ik kan niet wachten tot we opengaan."

Mogelijk wordt ook de opening van deze bed and breakfast weer op televisie gevolgd. Meiland zegt in gesprek te zijn met SBS over een zesdelige realitysoap. NU.nl is nog in afwachting van een reactie van de zender op dit nieuws.
Prachtige vrouw, die Deense dame! Zo wil ik ook wel oud worden. Is toch echt mooier dan een Paay of Vanessa. Dat nep gaat zich een keer gruwelijk tegen je keren.
REDHOTHEAD schreef:
23-01-2019 09:57
Omg, als ik sommigen hier lees ben ik zwaar 'in overtreding'.
Ik word 50 dit jaar, draag Dr. Martens, soms minirokken en jurken, verf mijn lange krullende haar al 35 jaar rood met henna en draag nog dezelfde kleding als toen ik 30 was.
Tja.
Ben zo benieuwd wat ik volgens sommige zou moeten dragen... :proud:

Volledig offtopic, sorry, ik kon het niet laten.
joh als jij je er maar lekker in voelt :thumbsup:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Weer een huwelijk dat zowat op klappen staat. Het huwelijk van Jody Bernal en zijn vrouw zit in zwaar weer.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ontploffen

Hun jongste dochter is pas 5 maanden.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
syrinxx schreef:
23-01-2019 13:41
Martien Meiland, die bekend werd door zijn deelname aan het programma Ik Vertrek, is opnieuw getrouwd met zijn ex-vrouw Erica Renkema. De ondernemer zegt 'niet zonder haar te kunnen'.

Meiland en Renkema waren samen te zien in het AVROTROS-programma, waarin de opbouw van hun bed and breakfast in Midden-Frankrijk werd gevolgd die zij in 2006 startten. Door de populariteit van hun onderneming kreeg het stel het erg druk, wat volgens Meiland een grote druk legde op hun relatie en de twee gingen uit elkaar.
Ik dacht dat Martien meer van de herenliefde was, zoiets zei hij bij de TV show een paar maanden terug.
Ik vind het een ontzettend leuke en enthousiaste man ("Dat licht!") in tegenstelling tot Erica, die ik erg krengerig vond overkomen.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
23-01-2019 17:12
Ik dacht dat Martien meer van de herenliefde was, zoiets zei hij bij de TV show een paar maanden terug.
Ik vind het een ontzettend leuke en enthousiaste man ("Dat licht!") in tegenstelling tot Erica, die ik erg krengerig vond overkomen.
Dat staat er toch ook. Huwelijk is platonisch.
Zal wel financiele of administratieve redenen hebben.
.
impala schreef:
23-01-2019 17:15
Dat staat er toch ook. Huwelijk is platonisch.
Zal wel financiele of administratieve redenen hebben.
Nee, ze zijn soolmeets.
Wat een mooie vrouw die Deense dame.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Boer zoekt Vrouw-deelnemers Herman Piet en Fleur Verwaaij gaan samenwonen. De in Frankrijk gevestigde boer heeft een boerderij gekocht in het dorp waar hij met zijn ouders woont.

"Ik wilde een eigen huis, want ik woon nog steeds bij mijn ouders. Dit leuke huisje stond in het dorp te koop. Het is een boerderij geweest, maar er zit geen land meer bij. Wel staan er nog wat schuren omheen", vertelt Piet in gesprek met KRO-NCRV.

Volgens De Boer, die meedeed aan het seizoen 2016/2017, gaat hij met Verwaaij samenwonen zodra de boerderij verbouwd is. "Als het bewoonbaar is, gaan we dat zeker doen. Dat zal verderop in het jaar zijn."

Piet blijft werkzaam op de boerderij van zijn ouders, maar hoopt daarnaast samen met Verwaaij, die is afgestudeerd als docent geschiedenis, een eigen bed and breakfast te beginnen. "Zodra de bed and breakfast af is, kan Fleur daar mooi wat mee verdienen. Op die manier kunnen we snel sparen om meer te kunnen doen in en rondom het nieuwe huis."
Maleficent schreef:
23-01-2019 08:43
Coolcat kleding draag ik al lang niet meer, maar wat is dan wel degelijke dracht voor een 50 jarige?
Toen ik jong was liepen de 50-ers in vormloze jurken met grijs haar, geen make-up en platte schoenen.

Dan zie ik toch liever de 50-ers van nu. Die met jeans lopen, colbertjes en sneakers, verzorgde kapsels en mooie make-up.
Daar is echt niks mis mee.

Afbeelding

Mooie vrouw.
LOEP ME MAAR aub.
Nah, wat een raar verhaal dit;
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... uit-elkaar

Terwijl ik vanochtend nog dit las;
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... lemaal-mis

en bij de geplaatste foto bij dat artikel al mijn bedenkingen had bij de blik van de verloofde in kwestie, eigenlijk.
Nothing happens for a reason
Ja, ik dacht ook even: Huh, vanmorgen las ik iets heel anders :P
https://www.ditjesendatjes.nl/relatie-t ... e-voorbij/

Touriya en haar engnek zijn uit elkaar. Dat is snel na het interview op tv.

Tip van Maleficent: Ga eerst eens kijken of het echt werkt voordat je van alle daken schreeuwt hoe gelukkig je samen wel niet bent.
Maleficent schreef:
06-02-2019 08:55
https://www.ditjesendatjes.nl/relatie-t ... e-voorbij/

Touriya en haar engnek zijn uit elkaar. Dat is snel na het interview op tv.

Tip van Maleficent: Ga eerst eens kijken of het echt werkt voordat je van alle daken schreeuwt hoe gelukkig je samen wel niet bent.
Ja maar nu twee keer in het nieuws he win-win voor Touriya die al lang uitgerangeerd is in Nederland .
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord. Wat doen zij? Zingen? Ik heb nog nooit gehoord van ene Jalalal en ik ken ook geen Touricay
LOEP ME MAAR aub.
Boer Herman, die jaren geleden samen met zijn ouders naar Frankrijks is verhuisd, gaat samenwonen! In seizoen 2016-2017 van Boer zoekt Vrouw was te zien dat hij stapelverliefd werd op Fleur, en zij op hem. Ze zijn nog steeds gelukkig samen, en hebben besloten samen te wonen!

Schuren

Fleur woonde in Nederland, maar houdt zoveel van Herman dat ze ook naar Frankrijk gaat emigreren. ,,Ik wilde een eigen huis, want ik woon nog steeds bij mijn ouders”, legt Herman op de site van Boer zoekt Vrouw uit. ,,Er stond een leuk huisje in het dorp te koop. Het is een boerderij geweest maar er zit geen land meer bij. Wel staan er nog wat schuren omheen.” Op dit moment zijn ze de woning aan het opknappen, en hopen in de loop van het jaar daar te kunnen wonen. Tot die tijd blijven Fleur en Herman van Nederland naar Frankrijk reizen.

Toekomst

De boer wil graag bij zijn ouders blijven werken, maar ziet in dat Fleur iets anders wil. ,,We denken eraan om in een van de oude stalletjes een bed&breakfast op te zetten. Hoe en wat weten we nog niet, maar als Fleur hier komt wonen, dan zal dit haar project worden. Zodra de bed&breakfast af is, kan Fleur daar mooi wat mee verdienen. Op die manier kunnen we snel sparen om meer te kunnen doen in en rondom het nieuwe huis. Beetje bij beetje, want we willen heel veel, haha!
Keuken1987 schreef:
06-02-2019 09:20
Boer Herman, die jaren geleden samen met zijn ouders naar Frankrijks is verhuisd, gaat samenwonen! In seizoen 2016-2017 van Boer zoekt Vrouw was te zien dat hij stapelverliefd werd op Fleur, en zij op hem. Ze zijn nog steeds gelukkig samen, en hebben besloten samen te wonen!

Schuren

Fleur woonde in Nederland, maar houdt zoveel van Herman dat ze ook naar Frankrijk gaat emigreren. ,,Ik wilde een eigen huis, want ik woon nog steeds bij mijn ouders”, legt Herman op de site van Boer zoekt Vrouw uit. ,,Er stond een leuk huisje in het dorp te koop. Het is een boerderij geweest maar er zit geen land meer bij. Wel staan er nog wat schuren omheen.” Op dit moment zijn ze de woning aan het opknappen, en hopen in de loop van het jaar daar te kunnen wonen. Tot die tijd blijven Fleur en Herman van Nederland naar Frankrijk reizen.

Toekomst

De boer wil graag bij zijn ouders blijven werken, maar ziet in dat Fleur iets anders wil. ,,We denken eraan om in een van de oude stalletjes een bed&breakfast op te zetten. Hoe en wat weten we nog niet, maar als Fleur hier komt wonen, dan zal dit haar project worden. Zodra de bed&breakfast af is, kan Fleur daar mooi wat mee verdienen. Op die manier kunnen we snel sparen om meer te kunnen doen in en rondom het nieuwe huis. Beetje bij beetje, want we willen heel veel, haha!
Dit bericht staat er al.
missie_m schreef:
06-02-2019 09:04
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord. Wat doen zij? Zingen? Ik heb nog nooit gehoord van ene Jalalal en ik ken ook geen Touricay
Touriya.
missie_m schreef:
06-02-2019 09:04
zij was vroeger een model en daarna trouwde ze met een Amerikaanse acteur.
Was ook jaren de beste vriendin van Sylvie Meijs maar nu niet meer. Ze beschuldigde Meijs laatst dat ze nooit kanker gehad heeft.
Anyco schreef:
06-02-2019 12:59
Dit bericht staat er al.
Ik zie het
Maleficent schreef:
06-02-2019 14:17
zij was vroeger een model en daarna trouwde ze met een Amerikaanse acteur.
Was ook jaren de beste vriendin van Sylvie Meijs maar nu niet meer. Ze beschuldigde Meijs laatst dat ze nooit kanker gehad heeft.
Nee dat was Sabia dacht ik
Vlaginvaas schreef:
06-02-2019 15:43
Nee dat was Sabia dacht ik
Touriya Haoud zei ook dat sylvie Meis nooit kanker heeft gehad.
Die touriya lijkt mij ook niet de makkelijkste.Ik vind haar zo nep.En volgens mij heeft ze al heel wat mensen opgelicht.Als ik haar dan ook zie krijg ik er de rillingen van.
Ze heeft van die doordringende ogen.
Afbeelding
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven